Going. | Oren Ambarachi (AU), TSVEY (PL), Elg (B) - Impart

Oren Ambarachi (AU), TSVEY (PL), Elg (B)

19:00 | Niedziela, 1 października 2017
Impart

Festiwal

15 zł

15 zł

Oren Ambarchi (AU)
Znany ze współpracy z m.in. Fenneszem, Sunn O))), Otomo Yoshihide (AAF 2010) i Keiji Haino (AAF 2014 i 2016) zasłużony eksperymentator interdyscyplinarnie poruszający się i mutujący pomiędzy ścieżkami wytyczonymi przez minimalizm, improwizację, nowoczesną elektronikę i fizyczność muzyki rockowej.

W rozpadlinach pomiędzy nowoczesną elektroniką, minimalizmem, improwizacją a songwritingiem, Mortonem Feldmanem, Alvinem Lucierem i fizycznością rocka, Oren Ambarchi od lat konsekwentnie wykuwa warsztat naznaczony indywidualizmem i wytrwałością. Powstałe w ten sposób estetyczne napięcia i zawahania kondensuje w multinstrumentalnych formułach, naznaczonych pozorem redukcji, o tyle precyzyjnych, o ile trudnych do łatwego ujęcia w ramach wiążących i opisanych gatunków. Współpracował z artystami tak różnymi jak Fennesz, Sunn O))), Keiji Haino, Keith Rowe, Jim O’Rourke, czy Ricardo Villalobos, a płyty wydał choćby w Touch, Mego, Southern Lord, Kranky czy Tzadik.

Tsvey (PL)
Rave’owa ekstrawagancja na bazie zderzenia estetyki klubowej i kultury odpadu. Wywar z szumu
informacyjnego, zapachu rozgrzanego asfaltu i brutalnych uroków późnego, weekendowego wieczoru.

Pełna wariacja na tematy kolorowo-recyklingowe. Reanimowana po latach koopoeracja Kujawski (8Rolek) / Połoz (Deuce, Psychocukier) w sposób wydajny i intensywny eksploruje i wiąże wątki rozpadu i rozkwitu, odpadu i hi-tech przemysłu. Idee pokrętne a barwne, potęga beatu i ferment bladej codzienności, melodie z kategorii zmiętych i hałaśliwych. Patamuzyka dla wybrednych, rzeźbiąca techno-struktury z infoszumu, wydobywająca z kultury klubowej to, co w niej najmocniej sfermentowane, a jednocześnie nadająca się do brawurowego tańca.

Èlg (B)
Since 2004, Laurent Gérard also known as Èlg, has drawn concentric sound spirals made of musical pipes and entrails. He uses an arsenal of instruments and methods, constantly renewed and builds improbable bridges between concrete music and french song debris, between cryptic electronic tribal incantations and russian doll dancing in Plutonia. Language is reduced to alien babble of an old man, a child, a dusty revenant, an epileptic bard , a peaceful messenger. His albums have been released by labels such as Alter (UK), Kraak (BE), SS-Records (USA), Lexi Disques (BE), Fonal (FI), Hundebiss Records (IT), SDZ (FR), Bo'Weavil (UK), Nashazphone (EG).
//
Od 2004 roku Laurent Gérard, znany również jako Èlg, rysuje koncentryczne spirale dźwiękowe wykonane z muzycznych rur i wnetrzności. Używa arsenału instrumentów i metod, ciągle odnawia i tworzy niepoprawne mosty pomiędzy muzyką psychodeliczną i konkretną, a francuska tradycją, pomiędzy tajnymi, elektronicznymi inkantacjami plemiennymi, a tańcem matrioszek w Plutonii. Mowa zostaje ograniczone do obco brzmiącego gaworzenia starca, dziecka, zakurzonej zjawy, epileptycznego barda, spokojnego posłańca. Jego albumy wydały wydawnictwa, jak Alter (UK), Kraak (BE), SS-Records (USA), Lexi Disques (BE), Fonal (FI), Hundebiss Records (IT), SDZ (FR) Weavil (Wielka Brytania), Nashazphone (EG).

Uber
Przy zakupie biletu dodatkowo otrzymujesz zniżkę 50% na pierwszy przejazd do 15 zł. Kod możesz wykorzystać do 30 dni od wpisania, maksymalnie do końca 2017 roku.
Pobierz Going. i miej miejski kalendarz zawsze pod ręką.
więcej
  2014     koopoeracja     alter     przez     rozpadlinach     nowoczesna     rozkwitu     wiazacych     2004     przemyslu     wydajny     wykuwa     multinstrumentalnych     koloroworecyklingowe     albums     renewed     epileptic     hundebiss     wytrwaloscia     musical     plyty     poruszajacy     electronic     znany     rozgrzanego     kujawski     keith     zakurzonej     song     bazie     auznany     language