ODKRYJ ASTRALNY KOMUNIKAT
KUP BILET

Bass Astral x Igo | Ensemble Tour

W trosce o Wasze bezpieczeństwo i jak najwyższy poziom artystyczny wydarzeń, który mogą zapewnić tylko największe miejsca, nie pracujące w zaistniałej sytuacji w pełnym wymiarze, przestawiamy trasę BASS ASTRAL X IGO Ensemble na wiosnę 2021. Mamy nadzieję, że to już ostateczny termin trasy i spotkamy się w komplecie wiosną. Zapraszamy Was na koncerty promujące nasz najnowszy album "Satellite". Wszystkie bilety na wydarzenia z wiosny i jesieni 2020 zachowują swoją ważność. Nie trzeba ich wymieniać na nowe!

"Satellite" to trzecia płyta duetu Bass Astral x Igo. Oprócz wcześniej publikowanych singli ("Planets", "It's Dark", "Bikini") pojawi się na nim siedem premierowych utworów, które powstały przy współpracy zespołu z muzykami zaproszonymi do projektu Bass Astral x Igo Ensemble. Dzięki temu Igor i Kuba eksplorują nowe nieodkryte jeszcze światy, a ich "Satelita" okrąża coraz to nowe planety.

Premiera albumu 12.02.2021, a najnowszy singiel jeszcze w tym roku!

3 III 2021 ŚRODA

Bydgoszcz

ŁUCZNICZKA

5 III 2021 PIĄTEK

Gdańsk

KLUB B90

9 III 2021 WTOREK

Łódź

WYTWÓRNIA

14 III 2021 NIEDZIELA

Poznań

MTP HALA 3A

20 III 2021 SOBOTA

Wrocław

HALA STULECIA

24 III 2021 ŚRODA

Kraków

KLUB STUDIO

25 III 2021 CZWARTEK

Kraków

KLUB STUDIO

9 IV 2021 PIĄTEK

Lublin

TARGI

22 IV 2021 CZWARTEK

Katowice

MCK

24 IV 2021 SOBOTA

Warszawa

EXPO XXI

iglo records
agora muzyka
helios
cojestgrane24
onlemon
Going.

FAQ

Gdzie znajdę numer karty Mój Empik?

Numer możesz znaleźć na stronie empik.com gdy po zalogowaniu się przejdziesz ze strony głównej do sekcji Mój Empik. Numer karty zobaczysz wówczas w lewym górnym rogu strony. Ponadto numer swojej karty możesz odnaleźć w aplikacji mobilnej Empik. Wystarczy, że po jej uruchomieniu klikniesz w dolnym pasku menu ikonę Premium. Numer karty pojawi się na ekranie Twojego telefonu.

Nie dotarł do mnie mail z biletem - co zrobić?

W pierwszej kolejności sprawdź skrzynkę SPAM. Zakupione bilety powinny dojść na podany podczas zakupu adres mailowy w ciągu 24 godzin. Jeśli po upływie tego czasu bilety nie dojdą na Twoje konto napisz na support@goingapp.pl przesyłając potwierdzenie przelewu, adres email oraz dane osobowe na jakie była wykonywana rezerwacja.

Czy mogę wyjść z wydarzenia i wrócić?

Po wejściu na teren koncertu nie ma możliwości wyjścia i ponownego wejścia na teren wydarzenia.

Czy mogę przekazać bilet innej osobie?

W razie konieczności rozdzielenia biletów lub przekazania ich innym osobom, należy skorzystać z tej funkcji w aplikacji Going. - zakładka biletowa. W przypadku trudności należy skontaktować się z nami pisząc na support@goingapp.pl

Jak działa kod biletowy?

Bilety będą dostępne w serwisach empikbilety.pl, goingapp.pl, aplikacji Going. oraz stacjonarnie w salonach Empik. Bilety zakupione przez empikbilety.pl, goingapp.pl, aplikację Going. będą widoczne w koncie użytkownika aplikacji Going. jeśli zakupione zostały na ten sam adres e-mail na który założone jest konto - dzięki czemu znalezienie ich jest szybkie i proste. Kod biletowy jest ważny tylko przy pierwszej weryfikacji, jakiekolwiek kopiowanie lub udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje utratę jego ważności i będzie traktowane jako próba oszustwa.

Czy muszę drukować bilety?

Bilety zakupione online są w formie elektronicznej - otrzymasz je mailowo. Nie musisz drukować załącznika, ściągnij aplikację Going. - wszystkie swoje bilety znajdziesz w zakładce “Moje bilety”.Pamiętaj, aby przy zakupie wpisać ten sam adres email na jaki zarejestrowana jest aplikacja. Przy wejściu pokaż bilet osobom z obsługi - przygotuj widoczny QR kod i rozjaśnij ekran telefonu. Bilet jest imienny, przypisany do Twojego konta. Obsługa zastrzega sobie prawo do weryfikacji właściciela biletu na podstawie dowodu tożsamości, dlatego miej go ze sobą.

Jak działają bilety wieloosobowe?

W przypadku zakupu biletu wieloosobowego należy wchodzić na wydarzenie w obecności osoby, która dokonała zakupu i to jej dane są widoczne na bilecie. W przypadku konieczności wejścia oddzielnie należy rozdzielić bilet korzystając z aplikacji Going. - funkcja przekazywania biletów w zakładce “Moje bilety”.