ODKRYJ ASTRALNY KOMUNIKAT
KUP BILET

Bass Astral x Igo | Ensemble Tour

Od ponad roku mierzymy się z niemożnością organizowania koncertów. W tym momencie wiemy, że musimy przesunąć najbliższe wydarzenia, gdyż obowiązujące obostrzenia związane z COVID-19 nie pozwalają organizować koncertów masowych. Na szczęście wzrastająca liczba osób zaszczepionych oraz zaplanowane duże koncerty w innych częściach świata, mówią że jeszcze w tym roku uda nam się z Wami zobaczyć.

Przy okazji chcielibyśmy poinformować, że premiera naszego najnowszego albumu "Satellite" odbędzie się 13.08 dla płyt CD i 27.08 dla wersji na winylu.

Dziękujemy, że w tych trudnych czasach jesteście z nami - mamy jedną prośbę - zachowajcie swoje bilety i tym razem, i zobaczmy się w komplecie jesienią!

Trzymajcie się zdrowo! Do jesieni!

3 IX 2021 PIĄTEK

Kraków

TBA

4 IX 2021 SOBOTA

Katowice

TBA

10 IX 2021 PIĄTEK

Poznań

TBA

11 IX 2021 SOBOTA

Wrocław

TBA

12 IX 2021 NIEDZIELA

Gdańsk

TBA

19 IX 2021 NIEDZIELA

Warszawa

TBA

23 IX 2021 CZWARTEK

Łódź

TBA

2 X 2021 SOBOTA

Lublin

TBA

3 X 2021 NIEDZIELA

Bydgoszcz

TBA

iglo records
agora muzyka
helios
cojestgrane24
onlemon
Going.

FAQ

Gdzie znajdę numer karty Mój Empik?

Numer możesz znaleźć na stronie empik.com gdy po zalogowaniu się przejdziesz ze strony głównej do sekcji Mój Empik. Numer karty zobaczysz wówczas w lewym górnym rogu strony. Ponadto numer swojej karty możesz odnaleźć w aplikacji mobilnej Empik. Wystarczy, że po jej uruchomieniu klikniesz w dolnym pasku menu ikonę Premium. Numer karty pojawi się na ekranie Twojego telefonu.

Nie dotarł do mnie mail z biletem - co zrobić?

W pierwszej kolejności sprawdź skrzynkę SPAM. Zakupione bilety powinny dojść na podany podczas zakupu adres mailowy w ciągu 24 godzin. Jeśli po upływie tego czasu bilety nie dojdą na Twoje konto napisz na support@goingapp.pl przesyłając potwierdzenie przelewu, adres email oraz dane osobowe na jakie była wykonywana rezerwacja.

Czy mogę wyjść z wydarzenia i wrócić?

Po wejściu na teren koncertu nie ma możliwości wyjścia i ponownego wejścia na teren wydarzenia.

Czy mogę przekazać bilet innej osobie?

W razie konieczności rozdzielenia biletów lub przekazania ich innym osobom, należy skorzystać z tej funkcji w aplikacji Going. - zakładka biletowa. W przypadku trudności należy skontaktować się z nami pisząc na support@goingapp.pl

Jak działa kod biletowy?

Bilety będą dostępne w serwisach empikbilety.pl, goingapp.pl, aplikacji Going. oraz stacjonarnie w salonach Empik. Bilety zakupione przez empikbilety.pl, goingapp.pl, aplikację Going. będą widoczne w koncie użytkownika aplikacji Going. jeśli zakupione zostały na ten sam adres e-mail na który założone jest konto - dzięki czemu znalezienie ich jest szybkie i proste. Kod biletowy jest ważny tylko przy pierwszej weryfikacji, jakiekolwiek kopiowanie lub udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje utratę jego ważności i będzie traktowane jako próba oszustwa.

Czy muszę drukować bilety?

Bilety zakupione online są w formie elektronicznej - otrzymasz je mailowo. Nie musisz drukować załącznika, ściągnij aplikację Going. - wszystkie swoje bilety znajdziesz w zakładce “Moje bilety”.Pamiętaj, aby przy zakupie wpisać ten sam adres email na jaki zarejestrowana jest aplikacja. Przy wejściu pokaż bilet osobom z obsługi - przygotuj widoczny QR kod i rozjaśnij ekran telefonu. Bilet jest imienny, przypisany do Twojego konta. Obsługa zastrzega sobie prawo do weryfikacji właściciela biletu na podstawie dowodu tożsamości, dlatego miej go ze sobą.

Jak działają bilety wieloosobowe?

W przypadku zakupu biletu wieloosobowego należy wchodzić na wydarzenie w obecności osoby, która dokonała zakupu i to jej dane są widoczne na bilecie. W przypadku konieczności wejścia oddzielnie należy rozdzielić bilet korzystając z aplikacji Going. - funkcja przekazywania biletów w zakładce “Moje bilety”.