Last Dance
z Bass Astral x Igo?

MINIONE WYDARZENIA

3/09/21

Kraków

Centrum Sportu Parkowa

KUP / WYMIEŃ BILET

4/09/21

Katowice

MCK

KUP / WYMIEŃ BILET

5/09/21

Wrocław

Plac przed Impartem

[SOLD OUT]

10/09/21

Gdańsk

Plac Zebrań Ludowych

KUP / WYMIEŃ BILET

11/09/21

Poznań

Park Starego Browaru

KUP / WYMIEŃ BILET

12/09/21

Lublin

Plener Lublin

KUP / WYMIEŃ BILET

19/09/21

Warszawa

Błonia PGE Narodowego

[SOLD OUT] WYMIEŃ BILET

20/09/21

Warszawa

Błonia PGE Narodowego

KUP BILET

22/09/21

Łódz

Wytwórnia

[SOLD OUT]

23/09/21

Łódź

Wytwórnia

[SOLD OUT] WYMIEŃ BILET

3/10/21

Bydgoszcz

Łuczniczka

KUP / WYMIEŃ BILET

FAQ

Gdzie znajdę numer karty Mój Empik?

Numer możesz znaleźć na stronie empik.com gdy po zalogowaniu się przejdziesz ze strony głównej do sekcji Mój Empik. Numer karty zobaczysz wówczas w lewym górnym rogu strony. Ponadto numer swojej karty możesz odnaleźć w aplikacji mobilnej Empik. Wystarczy, że po jej uruchomieniu klikniesz w dolnym pasku menu ikonę Premium. Numer karty pojawi się na ekranie Twojego telefonu.

Nie dotarł do mnie mail z biletem - co zrobić?

W pierwszej kolejności sprawdź skrzynkę SPAM. Zakupione bilety powinny dojść na podany podczas zakupu adres mailowy w ciągu 24 godzin. Jeśli po upływie tego czasu bilety nie dojdą na Twoje konto napisz na support@goingapp.pl przesyłając potwierdzenie przelewu, adres email oraz dane osobowe na jakie była wykonywana rezerwacja.

Czy mogę wyjść z wydarzenia i wrócić?

Po wejściu na teren koncertu nie ma możliwości wyjścia i ponownego wejścia na teren wydarzenia.

Czy mogę przekazać bilet innej osobie?

W razie konieczności rozdzielenia biletów lub przekazania ich innym osobom, należy skorzystać z tej funkcji w aplikacji Going. - zakładka biletowa. W przypadku trudności należy skontaktować się z nami pisząc na support@goingapp.pl

Jak działa kod biletowy?

Bilety będą dostępne w serwisach empikbilety.pl, goingapp.pl, aplikacji Going. oraz stacjonarnie w salonach Empik. Bilety zakupione przez empikbilety.pl, goingapp.pl, aplikację Going. będą widoczne w koncie użytkownika aplikacji Going. jeśli zakupione zostały na ten sam adres e-mail na który założone jest konto - dzięki czemu znalezienie ich jest szybkie i proste. Kod biletowy jest ważny tylko przy pierwszej weryfikacji, jakiekolwiek kopiowanie lub udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje utratę jego ważności i będzie traktowane jako próba oszustwa.

Czy muszę drukować bilety?

Bilety zakupione online są w formie elektronicznej - otrzymasz je mailowo. Nie musisz drukować załącznika, ściągnij aplikację Going. - wszystkie swoje bilety znajdziesz w zakładce “Moje bilety”.Pamiętaj, aby przy zakupie wpisać ten sam adres email na jaki zarejestrowana jest aplikacja. Przy wejściu pokaż bilet osobom z obsługi - przygotuj widoczny QR kod i rozjaśnij ekran telefonu. Bilet jest imienny, przypisany do Twojego konta. Obsługa zastrzega sobie prawo do weryfikacji właściciela biletu na podstawie dowodu tożsamości, dlatego miej go ze sobą.

Jak działają bilety wieloosobowe?

W przypadku zakupu biletu wieloosobowego należy wchodzić na wydarzenie w obecności osoby, która dokonała zakupu i to jej dane są widoczne na bilecie. W przypadku konieczności wejścia oddzielnie należy rozdzielić bilet korzystając z aplikacji Going. - funkcja przekazywania biletów w zakładce "Moje bilety".