Going. | Patchlab Festival 2017: Graj w PureData - Pawilon Wyspiańskiego

Patchlab Festival 2017: Graj w PureData

16:00 | Środa, 25 października 2017
Pawilon Wyspiańskiego

Warsztat

Free

Free

UWAGA: Uczestnictwo w warsztatach jest bezpłatne po uprzedniej rejestracji mailowej: medialab@patchlab.pl. Ilość miejsc ograniczona.

Graj w PureData – warsztaty programowania muzyki i interakcji dla młodzieży (16-20 lat)
25.10 | środa | 16:00-19:00 | Pawilon Wyspiańskiego

Zamień myszkę i klawiaturę na narzędzia ekpresji i stwórz swoją własną kompozycję muzyczną. Podczas warsztatów nauczysz się podstawowej umiejętności kodowania w darmowym środowisku graficznego programowania PureData, zdobędziesz podstawową wiedzę o tworzeniu kompozycji muzycznej i stworzysz własny instrument elektroniczny, którym dodatkowo będziesz mógł sterować mimiką!
Uczestnicy poznają środowisko programowania graficznego Pure-Data od podstaw (open-source), w którym będą tworzyli nietypowe mechanizmy przetwarzania dźwięku. Warsztat obejmie również podstawowe zasady pracy z muzyką generatywną w Pure-Data. Efektem warsztatów są zaprogramowane przez uczestników instrumenty elektroniczne, które mogą później samodzielnie rozbudowywać. Techniki te są na tyle uniwersalne, że uczestnicy warsztatów będą mogli wykorzystać je w innych projektach i w innych środowiskach niż Pure-Data.

Prowadzący:
Popesz Csaba Láng – przykład twórcy, który dysponuje wieloma kompetencjami – od programowania, przez sztuki wizualne, po wiedzę muzyczną. Jako członek duetu artystycznego Elektro Moon Vision, od 12 lat programuje instalacje interaktywne, głównie w środowisku programowania graficznego PureData, w czym jest ekpertem. Poza działalnością artystyczną, uczy kreatywnego korzystania z narzędzi cyfrowych, programowania interakcji, projektowania projekcji i mappingu. Jego prace prezentowane były m.in. w MQ w Wiedniu, w Yokohamie, w Japonii, na Biennale Sztuki Mediów WRO ’11 i ’15, TADAEX w Teheranie czy PdCon w Nowym Jorku. Prowadził warsztaty i seminaria m.in. w Laboratorium Sztuki Cyfrowej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, na ASP w Krakowie, w Blekinge Tekniska Högskola w Szwecji i na New York University. /elektromoon.co.nr/
Warsztaty zorganizowane we współpracy z Fundacją CoderDojo. Sponsor T-Mobile.

Pełny program: patchlab.pl

Pobierz Going. i miej miejski kalendarz zawsze pod ręką.
więcej
  zarzadzania     uczestnicy     ktorym     instrument     mlodziezy     sztuki     jorku     cyfrowej     japonii     dysponuje     uwaga     wyzszej     bezplatne     korzystania     srodowiskach     prezentowane     artystycznego     dzwieku     przyklad     1620     sponsor     podstawowe     nowym     sroda     elektro     prace     poza     narzedzi     duetu     tadaex     coderdojo     medialabpatchlabpl