Co muszę mieć ze sobą na miejscu wydarzenia - wydruk biletu, krótki kod, QR kod?

Możesz pokazać swój bilet na telefonie/tablecie (powinien być widoczny krótki kod i nazwisko), możesz również wydrukować otrzymany PDF z biletem. Jeżeli bileter w miejscu wydarzenia posiada skaner można również zeskanować kod QR.

Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu, ani w zakładce “Moje bilety” - co robić?

Czekamy na realizację przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Jeżeli po 24h (dnia roboczego) dalej nie otrzymasz biletu, skontaktuj się z nami na support@goingapp.pl.

Możliwe, że przy rejestracji e-mail został wpisany z błędem (literówką). Skontaktuj się z nami. Poprawimy Twoje dane oraz ponownie wyślemy bilet.

Czy mogę przekazać swój imienny bilet innej osobie lub rozdzielić 1 wieloosobowy bilet dla kilku osób?

Napisz do nas na support@goingapp.pl podając dane nowego właściciela biletu. Wycofamy poprzedni bilet oraz wyślemy Tobie lub wskazanym osobom poprawione bilety.

Ważne!
Zmiany na biletach realizujemy maksymalnie do dnia wydarzenia do godziny 14:00.

Czy mogę dokonać anulacji biletu i uzyskać zwrot środków?

Należność za sprzedane bilety jest właśnością organizatora danego wydarzenia i tylko za zgodą organizatora możemy dokonać zwrotu. Zgodnie z polskim prawem, organizator nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu za bilet na wydarzenie kulturalne zakupione elektronicznie. Więcej o tym możesz poczytać tutaj.

Gdy chcę zakupić bilet pojawia się błąd.

Prześlij nam na support@goingapp.pl dokładny opis błędu, najlepiej screen shot.