Czy mogę przekazać swój imienny bilet innej osobie lub rozdzielić jeden wieloosobowy bilet dla kilku osób?

Obecnie użytkownicy mają możliwość prostej i szybkiej zmiany danych na biletach bezpośrednio w aplikacji Going.:

1. Ściągnij aplikację Going. ze Sklepu Play lub AppStore i zaloguj się na stworzone wcześniej konto (adres mailowy musi być taki sam jak ten podany przy zakupie biletu).

2. W zakładce MOJE BILETY znajdują się wszystkie bilety, które są przypisane do Twojego adresu mailowego. Wybierz bilet, który chcesz przekazać.

3. Po przejściu do widoku biletu pojawi się przycisk PRZEKAŻ BILET.

4. Zaznacz liczbę biletów, które mają być przekazane i wpisz dane nowego właściciela. Pamiętaj, aby sprawdzić ich poprawność!

5. Nowy właściciel otrzyma wiadomość mailową z linkiem potwierdzającym odbiór. Kliknięcie w niego oznacza przyjęcie biletu, który następnie jest wysyłany w osobnej wiadomości na adres podany przy przekazywaniu biletu. Nowy właściciel nie musi posiadać konta w aplikacji.

6. Na Twój adres zostanie wtedy wysłana wiadomość informująca o przyjęciu biletu przez nowego właściciela.

7. Jeśli użytkownik, któremu przekazujesz bilet, nie potwierdzi odbioru, bilet wróci na Twoje konto po 24 godzinach. Poinformujemy Cię o tym mailowo. Być może wpisany adres e-mail jest błędny lub wiadomość z linkiem do akceptacji trafiła do folderu spam.

Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu, ani w zakładce “Moje bilety” - co robić?

Czekamy na realizację przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Jeżeli po upływie 24h (dnia roboczego) dalej nie otrzymasz biletu, skontaktuj się z nami na support@goingapp.pl.

Możliwe, że przy rejestracji e-mail został wpisany z błędem (literówką). Skontaktuj się z nami. Poprawimy Twoje dane oraz ponownie wyślemy bilet.

Co muszę mieć ze sobą na miejscu wydarzenia - wydruk biletu, krótki kod, QR kod?

Możesz pokazać swój bilet w aplikacji Going. lub jako PDF na ekranie telefonu/tabletu (powinien być widoczny kod i nazwisko). Jeżeli bileter w miejscu wydarzenia posiada skaner, możesz pokazać kod QR biletu. Możesz także wydrukować otrzymany PDF z biletem.

Czy mogę dokonać anulacji biletu i uzyskać zwrot środków?

Należność za sprzedane bilety jest własnością organizatora danego wydarzenia i tylko za jego zgodą możemy dokonać zwrotu. Zgodnie z polskim prawem, organizator nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu za bilet na wydarzenie kulturalne zakupiony elektronicznie. Więcej o tym możesz poczytać tutaj.

Gdy chcę zakupić bilet pojawia się błąd.

Prześlij nam dokładny opis błędu na support@goingapp.pl dołączając zrzut ekranu.