Centrum im. Ludwika Zamenhofa w Białymstoku

Sprawdź wydarzenia

Centrum im. Ludwika Zamenhofa w Białymstoku, Białystok

Zobacz
informacje ogólne

Lokalizacja

Białystok, Warszawska 19

zobacz na mapie

aktualne wydarzenia

  • Sztuka

    Wtorek, 16 kwietnia 2019, 10:00

    Centrum im. Ludwika Zamenhofa w Białymstoku, Białystok, TBA

    RUSTLINGS FROM THE DIM/MATEUSZ HERMANwernisaż: 5.04.2019 (piątek), w godz. 18.00-20.00wystawa czynna do 26.05.2019, od wtorku do niedzieli, w godz. 10:00-17:00bilety: wernisaż i niedziele – wstęp wolny, pozostałe dni – 4 złPomysł na cykl grafik cyfrowych RUSTLINGS FROM THE DIM powstał przypadkowo. Autor pracując nad innym projektem zwrócił uwagę na pojawiające się glitche (ang. krótkotrwałe zakłócenia) obrazu monitora. Pierwszym impulsem były „zakłócenia”, które uruchomiły proces poszukiwania wzorów. Z istniejących prac, po przetworzeniu powstały nowe obrazy.Tłumacząc tytuł cyklu dosłownie „szeleszczenie z przyćmionego” możemy przyjąć, że zakłócenie jest pewnego rodzaju szelestem, który zaburza spodziewany ład. Autor nie stara się dociekać przyczyn zakłóceń, jest jedynie przekaźnikiem, wyłapującym i archiwizującym je w formie wizualnej.Wystawa jest próbą stworzenia innego wymiaru przestrzeni nieoczywistej, której na pierwszy rzut oka nie dostrzegamy w naszej rzeczywistości.Mateusz Hermanur. 1986, białostoczanin, absolwent grafiki na Wydziale Architektury Politechniki Białostockiej.Niezależnie od stosowanego medium, uważa się przede wszystkim za wizualnego eksperymentatora, co w ostatnich latach sprowadza się do dłubania w różnego rodzaju oprogramowaniu graficznym z różną częstotliwością i skutkiem.Najbardziej pociąga go groteska, wykazuje też ciągoty romantyczne. Nie cierpi hiperrealizmu, lubi pseudorealizm. Jedyny raz publicznie jako autor pojawił się na wystawie „Byłem psem” (2009) we wrocławskiej Galerii BWA.

  • Sztuka

    Środa, 17 kwietnia 2019, 10:00

    Centrum im. Ludwika Zamenhofa w Białymstoku, Białystok, TBA

    RUSTLINGS FROM THE DIM/MATEUSZ HERMANwernisaż: 5.04.2019 (piątek), w godz. 18.00-20.00wystawa czynna do 26.05.2019, od wtorku do niedzieli, w godz. 10:00-17:00bilety: wernisaż i niedziele – wstęp wolny, pozostałe dni – 4 złPomysł na cykl grafik cyfrowych RUSTLINGS FROM THE DIM powstał przypadkowo. Autor pracując nad innym projektem zwrócił uwagę na pojawiające się glitche (ang. krótkotrwałe zakłócenia) obrazu monitora. Pierwszym impulsem były „zakłócenia”, które uruchomiły proces poszukiwania wzorów. Z istniejących prac, po przetworzeniu powstały nowe obrazy.Tłumacząc tytuł cyklu dosłownie „szeleszczenie z przyćmionego” możemy przyjąć, że zakłócenie jest pewnego rodzaju szelestem, który zaburza spodziewany ład. Autor nie stara się dociekać przyczyn zakłóceń, jest jedynie przekaźnikiem, wyłapującym i archiwizującym je w formie wizualnej.Wystawa jest próbą stworzenia innego wymiaru przestrzeni nieoczywistej, której na pierwszy rzut oka nie dostrzegamy w naszej rzeczywistości.Mateusz Hermanur. 1986, białostoczanin, absolwent grafiki na Wydziale Architektury Politechniki Białostockiej.Niezależnie od stosowanego medium, uważa się przede wszystkim za wizualnego eksperymentatora, co w ostatnich latach sprowadza się do dłubania w różnego rodzaju oprogramowaniu graficznym z różną częstotliwością i skutkiem.Najbardziej pociąga go groteska, wykazuje też ciągoty romantyczne. Nie cierpi hiperrealizmu, lubi pseudorealizm. Jedyny raz publicznie jako autor pojawił się na wystawie „Byłem psem” (2009) we wrocławskiej Galerii BWA.

  • Sztuka

    Czwartek, 18 kwietnia 2019, 10:00

    Centrum im. Ludwika Zamenhofa w Białymstoku, Białystok, TBA

    RUSTLINGS FROM THE DIM/MATEUSZ HERMANwernisaż: 5.04.2019 (piątek), w godz. 18.00-20.00wystawa czynna do 26.05.2019, od wtorku do niedzieli, w godz. 10:00-17:00bilety: wernisaż i niedziele – wstęp wolny, pozostałe dni – 4 złPomysł na cykl grafik cyfrowych RUSTLINGS FROM THE DIM powstał przypadkowo. Autor pracując nad innym projektem zwrócił uwagę na pojawiające się glitche (ang. krótkotrwałe zakłócenia) obrazu monitora. Pierwszym impulsem były „zakłócenia”, które uruchomiły proces poszukiwania wzorów. Z istniejących prac, po przetworzeniu powstały nowe obrazy.Tłumacząc tytuł cyklu dosłownie „szeleszczenie z przyćmionego” możemy przyjąć, że zakłócenie jest pewnego rodzaju szelestem, który zaburza spodziewany ład. Autor nie stara się dociekać przyczyn zakłóceń, jest jedynie przekaźnikiem, wyłapującym i archiwizującym je w formie wizualnej.Wystawa jest próbą stworzenia innego wymiaru przestrzeni nieoczywistej, której na pierwszy rzut oka nie dostrzegamy w naszej rzeczywistości.Mateusz Hermanur. 1986, białostoczanin, absolwent grafiki na Wydziale Architektury Politechniki Białostockiej.Niezależnie od stosowanego medium, uważa się przede wszystkim za wizualnego eksperymentatora, co w ostatnich latach sprowadza się do dłubania w różnego rodzaju oprogramowaniu graficznym z różną częstotliwością i skutkiem.Najbardziej pociąga go groteska, wykazuje też ciągoty romantyczne. Nie cierpi hiperrealizmu, lubi pseudorealizm. Jedyny raz publicznie jako autor pojawił się na wystawie „Byłem psem” (2009) we wrocławskiej Galerii BWA.

  • Sztuka

    Piątek, 19 kwietnia 2019, 10:00

    Centrum im. Ludwika Zamenhofa w Białymstoku, Białystok, TBA

    RUSTLINGS FROM THE DIM/MATEUSZ HERMANwernisaż: 5.04.2019 (piątek), w godz. 18.00-20.00wystawa czynna do 26.05.2019, od wtorku do niedzieli, w godz. 10:00-17:00bilety: wernisaż i niedziele – wstęp wolny, pozostałe dni – 4 złPomysł na cykl grafik cyfrowych RUSTLINGS FROM THE DIM powstał przypadkowo. Autor pracując nad innym projektem zwrócił uwagę na pojawiające się glitche (ang. krótkotrwałe zakłócenia) obrazu monitora. Pierwszym impulsem były „zakłócenia”, które uruchomiły proces poszukiwania wzorów. Z istniejących prac, po przetworzeniu powstały nowe obrazy.Tłumacząc tytuł cyklu dosłownie „szeleszczenie z przyćmionego” możemy przyjąć, że zakłócenie jest pewnego rodzaju szelestem, który zaburza spodziewany ład. Autor nie stara się dociekać przyczyn zakłóceń, jest jedynie przekaźnikiem, wyłapującym i archiwizującym je w formie wizualnej.Wystawa jest próbą stworzenia innego wymiaru przestrzeni nieoczywistej, której na pierwszy rzut oka nie dostrzegamy w naszej rzeczywistości.Mateusz Hermanur. 1986, białostoczanin, absolwent grafiki na Wydziale Architektury Politechniki Białostockiej.Niezależnie od stosowanego medium, uważa się przede wszystkim za wizualnego eksperymentatora, co w ostatnich latach sprowadza się do dłubania w różnego rodzaju oprogramowaniu graficznym z różną częstotliwością i skutkiem.Najbardziej pociąga go groteska, wykazuje też ciągoty romantyczne. Nie cierpi hiperrealizmu, lubi pseudorealizm. Jedyny raz publicznie jako autor pojawił się na wystawie „Byłem psem” (2009) we wrocławskiej Galerii BWA.