Ta strona używa plików cookie. Dowiedz się więcej

NADCHODZĄCE KONCERTY

MINIONE KONCERTY

FAQ

  • W jakiej formie są bilety?
    Bilety zakupione online są w formie elektronicznej - otrzymasz je mailowo. Nie musisz drukować załącznika, ściągnij aplikację Going. - wszystkie swoje bilety znajdziesz w zakładce “Moje bilety”. Przy wejściu pokaż bilet osobom z obsługi - przygotuj widoczny QR kod. Bilet jest imienny, przypisany do Twojego konta. Obsługa zastrzega sobie prawo do weryfikacji właściciela biletu na podstawie dowodu tożsamości, dlatego miej go ze sobą.
  • Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?
    Czekamy na realizację przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Jeżeli po upływie 24h (dnia roboczego) dalej nie otrzymasz biletu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta naszego dystrybutora biletów poprzez formularz kontaktowy. Możliwe, że przy rejestracji e-mail został wpisany z błędem (literówką). Skontaktuj się z nami. Poprawimy Twoje dane oraz ponownie wyślemy bilet.
  • Czy koncert na pewno się odbędzie?
    W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo uczestników koncert organizowany jest zgodnie z aktualnymi zaleceniami Ministerstwa Kultury oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
  • Mam objawy choroby - czy mogę uczestniczyć w koncercie?
    Nie, osoby u których występują objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren Imprezy.
  • Jak działa kod biletowy?
    Bilety będą dostępne w serwisach empikbilety.pl, goingapp.pl oraz w aplikacji Going. Bilety zakupione w empikbilety.pl będą widoczne w koncie użytkownika aplikacji Going., dzięki czemu w szybki i prosty sposób można je przekazać innej osobie lub przedstawić do kontroli wchodząc na wydarzenie. Kod biletowy jest ważny tylko przy pierwszej weryfikacji, jakiekolwiek kopiowanie lub udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje utratę jego ważności i będzie traktowane jako próba oszustwa.
  • Czy zakupiony bilet mogę przekazać innej osobie?
    W celu przekazania biletu innej osobie należy skorzystać z funkcji PRZEKAŻ BILET w aplikacji Going. w zakładce Moje Bilety, lub na stronie https://goingapp.pl/moj-bilet. W przypadku trudności należy skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego: https://goingapp.pl/kontakt/formularz-kontaktowy
  • Czy mogę wyjść z wydarzenia i wrócić?
    Po wejściu na teren koncertu nie ma możliwości wyjścia i ponownego wejścia na teren wydarzenia.