Ta strona używa plików cookie. Dowiedz się więcej

Going.

Kalendarium
Magazyn MORE
Aplikacja Going.
Pomoc
  • 0
  • 0
KUP BILETY

CLOUDS FEST sponsored by glo™

Clouds Fest sponsored by glo™ powraca by unieść Was jeszcze wyżej i przenieść w najodleglejsze zakątki doznań muzycznych. Odwiedźcie nas i odkryjcie imprezy w chmurach - dosłownie! Zapraszamy na wyjątkowe koncerty podczas których zagrają dla Was: PRO8L3M, Daria Zawiałow, Natalia Przybysz, a o imprezowy klimat zadba duet Flirtini. Widzimy się w Gdańsku i we Wrocławiu.

Oprócz muzycznych uniesień nie zabraknie festiwalowej strefy, gdzie będą czekać na Was różne atrakcje, przestrzeń gastro i przede wszystkim strefa odlotów z naszym festiwalowym balonem! Balon wznosi się już 3 dni przed każdym z koncertów*, by zabrać chętnych w podróż do chmur.

Clouds Fest sponsored by glo™ to festiwal muzyczny, którego pierwsza odsłona miała miejsce w 2021 roku - czasie, w którym wszystkie wydarzenia w przestrzeni miejskiej zostały zawieszone. W związku z tym koncerty Clouds Fest sponsored by glo™ odbyły się w chmurach, a sceną dla topowych, polskich artystów stał się napełniany gorącym powietrzem balon.

Wydarzenie tylko dla osób pełnoletnich.

*Atrakcja uzależniona jest od warunków atmosferycznych.

WYDARZENIA

  • GDAŃSK

    Sobota, 18 czerwca 2022

    Stocznia Cesarska

    KUP BILETY
  • WROCŁAW

    Piątek, 8 lipca 2022

    Pergola

    KUP BILETY

FAQ

# Gdzie mogę kupić bilety?

Bilety są dostępne wyłącznie u głównego partnera trasy, czyli Going., Empik Bilety, oraz w salonach Empik. Radzimy nie kupować biletów z nieautoryzowanych punktów, np. serwisy społecznościowe, portale aukcyjne, czy serwisy odsprzedaży biletów. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za bilety zakupione w nieoficjalnych punktach sprzedaży. Kupienie fałszywego biletu może skutkować niemożliwością wejścia na teren wydarzenia! W ramach przedsprzedaży z BLIK bilety na koncert w Warszawie możesz kupić wyłącznie online na Going. lub Empik Bilety.

# Gdzie mogę przeczytać regulamin trasy?

Regulamin trasy znajdziesz TUTAJ

# Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?

Czekamy na potwierdzenie realizacji przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Koniecznie sprawdź folder SPAM - zdarza się, że właśnie tam trafiają bilety. Jeżeli po upływie 24h nadal nie otrzymasz swojego biletu, skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ, wybierając temat zapytania "mój bilet nie dotarł".

# Kupiłem/-am kilka biletów - na wszystkich jest moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby, dla których bilety zostały zakupione, wejdą bez problemu na wydarzenie?

Tak, wszystkie osoby, dla których zostały zakupione bilety, wejdą bez problemu na wydarzenie, o ile ich bilety nie zostaną wcześniej zeskanowane na wejściu. Każdy bilet wstępu posiada unikalny kod uprawniający do jednorazowego wstępu na teren imprezy. Jeżeli bilety są na jedno nazwisko, osoba towarzysząca powinna wejść na teren wydarzenia w obecności tego, czyje dane widnieją na biletach.

# Mój bilet nie pojawił się w aplikacji Going. – co w takim przypadku?

Pamiętaj, aby przy zakupie biletu wprowadzić ten sam adres mailowy, na który zostało założone konto w aplikacji Going. W innym przypadku bilet nie pojawi się w aplikacji. Jeżeli nie masz konta w aplikacji Going. - załóż konto przy użyciu tego samego adresu, który podany został podczas zakupu.

# Czy muszę wydrukować bilet?

Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Na wszelki wypadek zrób także zrzut ekranu kodu QR (z aplikacji lub wysłanego PDFa z biletem) - w razie braku dostępu do Internetu na terenie wydarzenia, a na wejściu dobrze rozjaśnij ekran.

# Nie mogę pojawić się na wydarzeniu - czy mogę zmienić dane na bilecie?

Użytkownicy aplikacji Going. mają możliwość samodzielnej zmiany danych na biletach. Opcja przekazania jest dodatkowo płatna, o czym informujemy w regulaminie zakupu akceptowanym przez osobę kupującą bilet. Funkcjonalność dostępna jedynie dla osób pełnoletnich.

Możesz to zrobić:

  • w aplikacji Going.: wystarczy zarejestrować konto na adres mailowy podany podczas zakupu biletów, a następnie zalogować się do aplikacji, wejść w zakładkę Moje Bilety i użyć opcji Przekaż bilet,

  • na stronie zarządzania biletem: https://goingapp.pl/moj-bilet

Szczegółowa instrukcja znajduje się pod tym linkiem.

# Jestem osobą niepełnoletnią. Czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Zgodnie z regulaminem wydarzenia mogą w nim uczestniczyć wyłącznie osoby pełnoletnie.

# Czy mogę na chwilę opuścić teren wydarzenia i na nie bezpłatnie wrócić?

Tak, każda osoba posiadająca bilet otrzyma opaskę i tym samym będzie mogła opuścić teren wydarzenia, po czym wrócić.

# Mam objawy choroby - czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Osoby, u których występują jakiekolwiek objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren koncertu.

Pomoc
Pomoc
Regulamin
Polityka prywatności
Dla organizatorów
Współpraca
Zgłoś wydarzenie
System rezerwacji Going. Places
Pobierz aplikację
Pobierz aplikację
Pobierz aplikację
Pobierz aplikację

WERYFIKACJA WIEKU

Potwierdź, że masz 18 lat, aby wejść na stronę.