ŁĄKOWE KONCERTY

W FOLWARKU RUCHENKA

Łąkowe koncerty, o co tu chodzi?

Wyobraź sobie, że uczestniczysz w kameralnym koncercie ze wspaniałym Artystą. Nie ma barierek, ochrony, wielkiej sceny, a muzyków masz na wyciągnięcie ręki. Spotykasz pokrewne dusze, niespotykaną energię pozytywnych ludzi, którzy tak jak Ty kochają muzykę.

Czego możesz się spodziewać?

Łąkowe koncerty w Ruchence to przede wszystkim wspaniali artyści bliżej niż kiedykolwiek wcześniej, to przeżycia, które zostaną głęboko w Was, to coś, co ma oczyścić i tchnąć radość w dusze. To szansa na poznanie nowego, poznanie nowej muzyki, poznanie Artystów z innej strony, poznanie Ich pracy, która często owiana jest tajemnicą.

“Bez dachu, bez podwyższenia sceny, z bezpośrednim połączeniem z niebem i ziemią i z Ludźmi. Odleciałam.”
– Bela Komoszyńska Sorry Boys

“Magia, elfy, rusałki, świat czarów, baśni i legend.
Tak wspominam Folwark Ruchenka.”
– Ania Rusowicz

Jak dostać się na nasze koncerty?

Wszystkie nasze bilety dostępne są w Going.

Jednak zawsze prowadzimy przedsprzedaż dla osób, które zapisały się do naszej subskrypcji na stronie:

Wejściówek wystarczy wyłącznie dla najszybszych. Dołącz do nas, zapraszamy Cię na coś wyjątkowego. Coś, czego Polska nie ogląda za często albo wcale.

TU NAS ZNAJDZIESZ

FAQ

  • Czy jeśli kupiłem bilet elektroniczny, to powinienem go wydrukować?
    Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Nie są akceptowane zdjęcia biletów lub screenshot'y biletów elektronicznych.
  • Nie mam jeszcze 16 lat, czy mogę uczestniczyć w koncercie samodzielnie?
    Nie, każdy młody fan muzyki poniżej 16. roku życia musi uczestniczyć w wydarzeniu z dorosłym opiekunem. Opiekunowie dzieci do 16 lat zobowiązani są do posiadania wypełnionego oświadczenia. Posiadanie lub wypełnienie formularza na miejscu nie upoważnia osoby niepełnoletniej poniżej 16 roku życia do samodzielnego wstępu na teren imprezy. UWAGA! Organizator w stosunku do wybranych wydarzeń może wprowadzić inne ograniczenia wiekowe, o których poinformuje na stronie wydarzenia.
  • Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?
    Czekamy na realizację przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Jeżeli po upływie 24h (dnia roboczego) dalej nie otrzymasz biletu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta naszego dystrybutora biletów poprzez formularz kontaktowy -> https://goingapp.pl/kontakt/formularz-kontaktowy Możliwe, że przy rejestracji e-mail został wpisany z błędem (literówką). Skontaktuj się z nami. Poprawimy Twoje dane oraz ponownie wyślemy bilet.
  • W jaki sposób mogę złożyć wymagane do uczestnictwa w imprezie oświadczenie o stanie zdrowia?
    Link do platformy do składania oświadczeń zostanie wysłany na ok. 2 dni przed datą koncertu. Jesteś zobowiązany do jego wypełnienia przed wejściem na koncert. Możesz również złożyć oświadczenie w wersji papierowej w momencie skanowania biletu. Złożenie oświadczenia jest obowiązkowe, bez niego nie zostaniesz wpuszczony/a na teren imprezy.
  • Czy moje dane kontaktowe (adres zamieszkania oraz numer telefonu) są wymagane? Czy nie będą podawane osobom trzecim?
    Twoje dane kontaktowe są wymagane w przypadku wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego podczas koncertu. W takim przypadku organizator zobowiązany jest do przekazania tych danych Głównemu Inspektoratowi Sanitarnemu.
  • Nie chcę podawać swoich danych - co w takiej sytuacji?
    Uczestnik ma obowiązek złożenia oświadczenia dot. swojego stanu zdrowia i nie przebywania na kwarantannie lub niepodleganiu nadzorowi epidemiologicznemu. Zbieranie tzw. danych trackingowych nie jest obligatoryjne. Jednak zachęcamy do ich postawienia. Organizator będzie przechowywać w/w dane tylko przez 14 dni od daty odbycia się wydarzenia.
  • Jak działa kod biletowy?
    Bilety będą dostępne w serwisach www.goingapp.pl, www.empikbilety.pl oraz w aplikacji Going. Bilety zakupione przez www.empikbilety.pl, www.goingapp.pl, aplikację Going. będą widoczne na koncie użytkownika aplikacji Going. jeśli zakupione zostały na ten sam adres e-mail na które założone jest konto - dzięki czemu znalezienie ich jest szybkie i proste. Kod biletowy jest ważny tylko przy pierwszej weryfikacji, jakiekolwiek kopiowanie lub udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje utratę jego ważności i będzie traktowane jako próba oszustwa.
  • Co w przypadku wystąpienia nowych obostrzeń epidemiologicznych?
    W przypadku wystąpienia ograniczeń liczbowych osób uczestniczących w wydarzeniu o kolejności będzie decydować kolejność zakupowa biletów. W przypadku konieczności zmiany daty wydarzenia, dostaniesz możliwość wziąć udział w koncercie w nowym terminie lub ubiegać się o zwrot gotówki (nastąpi on do 180 dni).
  • Koncert jest plenerowy, co w przypadku braku pogody?
    W przypadku pogody uniemożliwiającej bezpieczne przeprowadzenie koncertu plenerowego zastrzegamy sobie możliwość do zmiany daty koncertu lub jego miejsca.
  • Ile czasu trwa koncert?
    Koncert trwa minimum godzinę, czasem jest to 1,5h, jednak nigdy nie dłużej niż 2 godziny. Wszystko zależy od programu artysty i bisów publiczności.