Ta strona używa plików cookie. Dowiedz się więcej

GIBBS - CZARNO NA BIAŁYM

Po kilku pracowitych latach w roli producenta Gibbs stawia mocno na twórczość wokalną. Autor muzyki do kultowych utworów “Iluzja”, “Wiking” czy “Restart” rusza w solową trasę koncertową. Na przestrzeni marca i kwietnia 2022 pochodzący z Kłobucka muzyk odwiedzi aż 9 miast w całej Polsce.

Artysta ma się czym pochwalić, bowiem w minionym roku udało mu się sfinalizować wspólny projekt z Opałem, dokończyć “Hample” w kooperacji z FAVSTem, a przede wszystkim wydać wyczekiwany solowy debiut “Czarno na białym”. Warto podkreślić, że wyprodukowana i napisana w całości przez Gibbsa solówka dopiero co zdobyła status Platynowej Płyty ZPAV. Współtwórca kolektywów Fonos i DopeHouse stworzył dzieło obfitujące w silne emocje, skrajności i melancholijne spojrzenia na świat.

Koncerty:

FAQ

Gdzie mogę kupić bilety?

Bilety są dostępne wyłącznie u głównego partnera trasy, czyli Going. oraz Empik Bilety. Radzimy nie kupować biletów z nieautoryzowanych punktów, np. serwisy społecznościowe, portale aukcyjne, czy serwisy odsprzedaży biletów. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za bilety zakupione w nieoficjalnych punktach sprzedaży. Kupienie fałszywego biletu może skutkować niemożliwością wejścia na teren wydarzenia!

Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?

Czekamy na potwierdzenie realizacji przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Koniecznie sprawdź folder SPAM - zdarza się, że właśnie tam trafiają bilety. Jeżeli po upływie 24h nadal nie otrzymasz swojego biletu, skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ, wybierając temat zapytania "mój bilet nie dotarł".

Kupiłem/-am kilka biletów - na wszystkich jest moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby, dla których bilety zostały zakupione, wejdą bez problemu na wydarzenie?

Tak, wszystkie osoby, dla których zostały zakupione bilety, wejdą bez problemu na wydarzenie, o ile ich bilety nie zostaną wcześniej zeskanowane na wejściu. Każdy bilet wstępu posiada unikalny kod uprawniający do jednorazowego wstępu na teren imprezy. Jeżeli bilety są na jedno nazwisko, osoba towarzysząca powinna wejść na teren wydarzenia w obecności tego, czyje dane widnieją na biletach.

Mój bilet nie pojawił się w aplikacji Going. – co w takim przypadku?

Pamiętaj, aby przy zakupie biletu wprowadzić ten sam adres mailowy, na który zostało założone konto w aplikacji Going. W innym przypadku bilet nie pojawi się w aplikacji. Jeżeli nie masz konta w aplikacji Going. - załóż konto przy użyciu tego samego adresu, który podany został podczas zakupu.

Czy muszę wydrukować bilet?

Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Na wszelki wypadek zrób także zrzut ekranu kodu QR (z aplikacji lub wysłanego PDFa z biletem) - w razie braku dostępu do Internetu na terenie wydarzenia, a na wejściu dobrze rozjaśnij ekran.

Nie mogę pojawić się na wydarzeniu - czy mogę zmienić dane na bilecie?

Użytkownicy aplikacji Going. mają możliwość samodzielnej zmiany danych na biletach. Opcja przekazania jest dodatkowo płatna, o czym informujemy w regulaminie zakupu akceptowanym przez osobę kupującą bilet.

Możesz to zrobić:

  • w aplikacji Going.: wystarczy zarejestrować konto na adres mailowy podany podczas zakupu biletów, a następnie zalogować się do aplikacji, wejść w zakładkę Moje Bilety i użyć opcji Przekaż bilet,

  • na stronie zarządzania biletem: https://goingapp.pl/moj-bilet

Szczegółowa instrukcja znajduje się pod tym linkiem.

Jestem osobą niepełnoletnią. Czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Zgodnie z regulaminem wydarzenia, osoba małoletnia do lat 16 może uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Natomiast osoba powyżej 16 lat, a poniżej 18 lat, musi posiadać pisemną zgodę opiekuna prawnego na udział w wydarzeniu. Dzieci do 6. roku życia mają wstęp wolny.

Czy mogę na chwilę opuścić teren wydarzenia i na nie bezpłatnie wrócić?

Nie, w przypadku opuszczenia terenu imprezy, ponowny wstęp jest możliwy jedynie po nabyciu kolejnego biletu.

Mam objawy choroby - czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Osoby, u których występują jakiekolwiek objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren koncertu.

Gdzie mogę kupić bilety?

Bilety są dostępne wyłącznie u głównego partnera trasy, czyli Going., Empik Bilety, oraz w salonach Empik. Radzimy nie kupować biletów z nieautoryzowanych punktów, np. serwisy społecznościowe, portale aukcyjne, czy serwisy odsprzedaży biletów. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za bilety zakupione w nieoficjalnych punktach sprzedaży. Kupienie fałszywego biletu może skutkować niemożliwością wejścia na teren wydarzenia! W ramach przedsprzedaży z BLIK bilety na koncert w Warszawie możesz kupić wyłącznie online na Going. lub Empik Bilety.

Jak mogę wymienić bilety z trasy Pocztówka z Polski na nowe?

Jeśli zachowałeś bilety z przełożonej trasy Pocztówka z Polski możesz je bezpłatnie wymienić na bilety na nadchodzące koncerty Taco. Wymian możesz dokonać w ramach tego samego miasta na które masz stary bilet, oraz wybierając tę samą kategorię biletu np. płyta trybuny / sektor A dowolne miejsce w rzędach 7-13. Dodatkowo konieczne jest określenie czy w dniu wydarzenia właściciel biletu będzie w posiadaniu UCC (Unijny Certyfikat COVID) czy też nie.

Czy np. mając bilet na koncert w Lublinie mogę go wymienić na koncert we Wrocławiu?

Nie. Wymiany obowiązują wyłącznie w ramach tych samych miast i pul biletowych na jakie obowiązuje stary bilet. Miasta w ramach których możliwe będą wymiany biletów to: Wrocław, Łódź, Toruń, Gdańsk, Lublin, Poznań.

Gdzie mogę przeczytać regulamin trasy?

Regulamin trasy znajdziesz TUTAJ

Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?

Czekamy na potwierdzenie realizacji przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Koniecznie sprawdź folder SPAM - zdarza się, że właśnie tam trafiają bilety. Jeżeli po upływie 24h nadal nie otrzymasz swojego biletu, skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ, wybierając temat zapytania "mój bilet nie dotarł".

Oddałem/am bilet do zwrotu, czy mogę go odzyskać?

Jeżeli bilet został oddany do zwrotu, nie ma możliwości przywrócenia go i dokonania wymiany. W razie chęci uczestnictwa w wydarzeniu prosimy o dokonanie nowego zakupu biletu na koncert w wybranym mieście.

Kupiłem/-am kilka biletów - na wszystkich jest moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby, dla których bilety zostały zakupione, wejdą bez problemu na wydarzenie?

Tak, wszystkie osoby, dla których zostały zakupione bilety, wejdą bez problemu na wydarzenie, o ile ich bilety nie zostaną wcześniej zeskanowane na wejściu. Każdy bilet wstępu posiada unikalny kod uprawniający do jednorazowego wstępu na teren imprezy. Jeżeli bilety są na jedno nazwisko, osoba towarzysząca powinna wejść na teren wydarzenia w obecności tego, czyje dane widnieją na biletach.

Mój bilet nie pojawił się w aplikacji Going. – co w takim przypadku?

Pamiętaj, aby przy zakupie biletu wprowadzić ten sam adres mailowy, na który zostało założone konto w aplikacji Going. W innym przypadku bilet nie pojawi się w aplikacji. Jeżeli nie masz konta w aplikacji Going. - załóż konto przy użyciu tego samego adresu, który podany został podczas zakupu.

Czy muszę wydrukować bilet?

Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Na wszelki wypadek zrób także zrzut ekranu kodu QR (z aplikacji lub wysłanego PDFa z biletem) - w razie braku dostępu do Internetu na terenie wydarzenia, a na wejściu dobrze rozjaśnij ekran.

Nie mogę pojawić się na wydarzeniu - czy mogę zmienić dane na bilecie?

Użytkownicy aplikacji Going. mają możliwość samodzielnej zmiany danych na biletach. Opcja przekazania jest dodatkowo płatna, o czym informujemy w regulaminie zakupu akceptowanym przez osobę kupującą bilet.

Możesz to zrobić:

  • w aplikacji Going.: wystarczy zarejestrować konto na adres mailowy podany podczas zakupu biletów, a następnie zalogować się do aplikacji, wejść w zakładkę Moje Bilety i użyć opcji Przekaż bilet,

  • na stronie zarządzania biletem: https://goingapp.pl/moj-bilet

Szczegółowa instrukcja znajduje się pod tym linkiem.

Jestem osobą niepełnoletnią. Czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Zgodnie z regulaminem wydarzenia, osoba małoletnia do lat 16 może uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Natomiast osoba powyżej 16 lat, a poniżej 18 lat, musi posiadać pisemną zgodę opiekuna prawnego na udział w wydarzeniu.

Czy mogę na chwilę opuścić teren wydarzenia i na nie bezpłatnie wrócić?

Nie, w przypadku opuszczenia terenu imprezy, ponowny wstęp jest możliwy jedynie po nabyciu kolejnego biletu.

Mam objawy choroby - czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Osoby, u których występują jakiekolwiek objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren koncertu.

Gdzie mogę kupić bilety?

Bilety są dostępne wyłącznie u głównego partnera trasy, czyli Going., Empik Bilety, oraz w salonach Empik. Radzimy nie kupować biletów z nieautoryzowanych punktów, np. serwisy społecznościowe, portale aukcyjne, czy serwisy odsprzedaży biletów. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za bilety zakupione w nieoficjalnych punktach sprzedaży. Kupienie fałszywego biletu może skutkować niemożliwością wejścia na teren wydarzenia! W ramach przedsprzedaży z BLIK bilety na koncert w Warszawie możesz kupić wyłącznie online na Going. lub Empik Bilety.

Gdzie mogę przeczytać regulamin trasy?

Regulamin trasy znajdziesz TUTAJ

Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?

Czekamy na potwierdzenie realizacji przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Koniecznie sprawdź folder SPAM - zdarza się, że właśnie tam trafiają bilety. Jeżeli po upływie 24h nadal nie otrzymasz swojego biletu, skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ, wybierając temat zapytania "mój bilet nie dotarł".

Kupiłem/-am kilka biletów - na wszystkich jest moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby, dla których bilety zostały zakupione, wejdą bez problemu na wydarzenie?

Tak, wszystkie osoby, dla których zostały zakupione bilety, wejdą bez problemu na wydarzenie, o ile ich bilety nie zostaną wcześniej zeskanowane na wejściu. Każdy bilet wstępu posiada unikalny kod uprawniający do jednorazowego wstępu na teren imprezy. Jeżeli bilety są na jedno nazwisko, osoba towarzysząca powinna wejść na teren wydarzenia w obecności tego, czyje dane widnieją na biletach.

Mój bilet nie pojawił się w aplikacji Going. – co w takim przypadku?

Pamiętaj, aby przy zakupie biletu wprowadzić ten sam adres mailowy, na który zostało założone konto w aplikacji Going. W innym przypadku bilet nie pojawi się w aplikacji. Jeżeli nie masz konta w aplikacji Going. - załóż konto przy użyciu tego samego adresu, który podany został podczas zakupu.

Czy muszę wydrukować bilet?

Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Na wszelki wypadek zrób także zrzut ekranu kodu QR (z aplikacji lub wysłanego PDFa z biletem) - w razie braku dostępu do Internetu na terenie wydarzenia, a na wejściu dobrze rozjaśnij ekran.

Nie mogę pojawić się na wydarzeniu - czy mogę zmienić dane na bilecie?

Użytkownicy aplikacji Going. mają możliwość samodzielnej zmiany danych na biletach. Opcja przekazania jest dodatkowo płatna, o czym informujemy w regulaminie zakupu akceptowanym przez osobę kupującą bilet.

Możesz to zrobić:

  • w aplikacji Going.: wystarczy zarejestrować konto na adres mailowy podany podczas zakupu biletów, a następnie zalogować się do aplikacji, wejść w zakładkę Moje Bilety i użyć opcji Przekaż bilet,

  • na stronie zarządzania biletem: https://goingapp.pl/moj-bilet

Szczegółowa instrukcja znajduje się pod tym linkiem.

Jestem osobą niepełnoletnią. Czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Zgodnie z regulaminem wydarzenia, osoba małoletnia do lat 16 może uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Natomiast osoba powyżej 16 lat, a poniżej 18 lat, musi posiadać pisemną zgodę opiekuna prawnego na udział w wydarzeniu.

Czy mogę na chwilę opuścić teren wydarzenia i na nie bezpłatnie wrócić?

Nie, w przypadku opuszczenia terenu imprezy, ponowny wstęp jest możliwy jedynie po nabyciu kolejnego biletu.

Mam objawy choroby - czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Osoby, u których występują jakiekolwiek objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren koncertu.

Gdzie mogę kupić bilety?

Bilety są dostępne wyłącznie u głównego partnera trasy, czyli Going., Empik Bilety, oraz w salonach Empik. Radzimy nie kupować biletów z nieautoryzowanych punktów, np. serwisy społecznościowe, portale aukcyjne, czy serwisy odsprzedaży biletów. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za bilety zakupione w nieoficjalnych punktach sprzedaży. Kupienie fałszywego biletu może skutkować niemożliwością wejścia na teren wydarzenia! W ramach przedsprzedaży z BLIK bilety na koncert w Warszawie możesz kupić wyłącznie online na Going. lub Empik Bilety.

Gdzie mogę przeczytać regulamin trasy?

Regulamin trasy znajdziesz TUTAJ

Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?

Czekamy na potwierdzenie realizacji przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Koniecznie sprawdź folder SPAM - zdarza się, że właśnie tam trafiają bilety. Jeżeli po upływie 24h nadal nie otrzymasz swojego biletu, skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ, wybierając temat zapytania "mój bilet nie dotarł".

Kupiłem/-am kilka biletów - na wszystkich jest moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby, dla których bilety zostały zakupione, wejdą bez problemu na wydarzenie?

Tak, wszystkie osoby, dla których zostały zakupione bilety, wejdą bez problemu na wydarzenie, o ile ich bilety nie zostaną wcześniej zeskanowane na wejściu. Każdy bilet wstępu posiada unikalny kod uprawniający do jednorazowego wstępu na teren imprezy. Jeżeli bilety są na jedno nazwisko, osoba towarzysząca powinna wejść na teren wydarzenia w obecności tego, czyje dane widnieją na biletach.

Mój bilet nie pojawił się w aplikacji Going. – co w takim przypadku?

Pamiętaj, aby przy zakupie biletu wprowadzić ten sam adres mailowy, na który zostało założone konto w aplikacji Going. W innym przypadku bilet nie pojawi się w aplikacji. Jeżeli nie masz konta w aplikacji Going. - załóż konto przy użyciu tego samego adresu, który podany został podczas zakupu.

Czy muszę wydrukować bilet?

Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Na wszelki wypadek zrób także zrzut ekranu kodu QR (z aplikacji lub wysłanego PDFa z biletem) - w razie braku dostępu do Internetu na terenie wydarzenia, a na wejściu dobrze rozjaśnij ekran.

Nie mogę pojawić się na wydarzeniu - czy mogę zmienić dane na bilecie?

Użytkownicy aplikacji Going. mają możliwość samodzielnej zmiany danych na biletach. Opcja przekazania jest dodatkowo płatna, o czym informujemy w regulaminie zakupu akceptowanym przez osobę kupującą bilet.

Możesz to zrobić:

  • w aplikacji Going.: wystarczy zarejestrować konto na adres mailowy podany podczas zakupu biletów, a następnie zalogować się do aplikacji, wejść w zakładkę Moje Bilety i użyć opcji Przekaż bilet,

  • na stronie zarządzania biletem: https://goingapp.pl/moj-bilet

Szczegółowa instrukcja znajduje się pod tym linkiem.

Jestem osobą niepełnoletnią. Czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Zgodnie z regulaminem wydarzenia, osoba małoletnia do lat 16 może uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Natomiast osoba powyżej 16 lat, a poniżej 18 lat, musi posiadać pisemną zgodę opiekuna prawnego na udział w wydarzeniu.

Czy mogę na chwilę opuścić teren wydarzenia i na nie bezpłatnie wrócić?

Nie, w przypadku opuszczenia terenu imprezy, ponowny wstęp jest możliwy jedynie po nabyciu kolejnego biletu.

Mam objawy choroby - czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Osoby, u których występują jakiekolwiek objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren koncertu.

Gdzie mogę kupić bilety?

Bilety są dostępne wyłącznie u głównego partnera trasy, czyli Going., Empik Bilety, oraz w salonach Empik. Radzimy nie kupować biletów z nieautoryzowanych punktów, np. serwisy społecznościowe, portale aukcyjne, czy serwisy odsprzedaży biletów. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za bilety zakupione w nieoficjalnych punktach sprzedaży. Kupienie fałszywego biletu może skutkować niemożliwością wejścia na teren wydarzenia! W ramach przedsprzedaży z BLIK bilety na koncert w Warszawie możesz kupić wyłącznie online na Going. lub Empik Bilety.

Gdzie mogę przeczytać regulamin trasy?

Regulamin trasy znajdziesz TUTAJ

Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?

Czekamy na potwierdzenie realizacji przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Koniecznie sprawdź folder SPAM - zdarza się, że właśnie tam trafiają bilety. Jeżeli po upływie 24h nadal nie otrzymasz swojego biletu, skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ, wybierając temat zapytania "mój bilet nie dotarł".

Kupiłem/-am kilka biletów - na wszystkich jest moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby, dla których bilety zostały zakupione, wejdą bez problemu na wydarzenie?

Tak, wszystkie osoby, dla których zostały zakupione bilety, wejdą bez problemu na wydarzenie, o ile ich bilety nie zostaną wcześniej zeskanowane na wejściu. Każdy bilet wstępu posiada unikalny kod uprawniający do jednorazowego wstępu na teren imprezy. Jeżeli bilety są na jedno nazwisko, osoba towarzysząca powinna wejść na teren wydarzenia w obecności tego, czyje dane widnieją na biletach.

Mój bilet nie pojawił się w aplikacji Going. – co w takim przypadku?

Pamiętaj, aby przy zakupie biletu wprowadzić ten sam adres mailowy, na który zostało założone konto w aplikacji Going. W innym przypadku bilet nie pojawi się w aplikacji. Jeżeli nie masz konta w aplikacji Going. - załóż konto przy użyciu tego samego adresu, który podany został podczas zakupu.

Czy muszę wydrukować bilet?

Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Na wszelki wypadek zrób także zrzut ekranu kodu QR (z aplikacji lub wysłanego PDFa z biletem) - w razie braku dostępu do Internetu na terenie wydarzenia, a na wejściu dobrze rozjaśnij ekran.

Nie mogę pojawić się na wydarzeniu - czy mogę zmienić dane na bilecie?

Użytkownicy aplikacji Going. mają możliwość samodzielnej zmiany danych na biletach. Opcja przekazania jest dodatkowo płatna, o czym informujemy w regulaminie zakupu akceptowanym przez osobę kupującą bilet.

Możesz to zrobić:

  • w aplikacji Going.: wystarczy zarejestrować konto na adres mailowy podany podczas zakupu biletów, a następnie zalogować się do aplikacji, wejść w zakładkę Moje Bilety i użyć opcji Przekaż bilet,

  • na stronie zarządzania biletem: https://goingapp.pl/moj-bilet

Szczegółowa instrukcja znajduje się pod tym linkiem.

Jestem osobą niepełnoletnią. Czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Zgodnie z regulaminem wydarzenia, osoba małoletnia do lat 16 może uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Natomiast osoba powyżej 16 lat, a poniżej 18 lat, musi posiadać pisemną zgodę opiekuna prawnego na udział w wydarzeniu.

Czy mogę na chwilę opuścić teren wydarzenia i na nie bezpłatnie wrócić?

Nie, w przypadku opuszczenia terenu imprezy, ponowny wstęp jest możliwy jedynie po nabyciu kolejnego biletu.

Mam objawy choroby - czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Osoby, u których występują jakiekolwiek objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren koncertu.