Ta strona używa plików cookie. Dowiedz się więcej
  • Warszawa

    31.10.2021

  • Wrocław

    02.11.2021

  • Łódź

    13.11.2021

  • Kraków

    14.11.2021

  • Toruń

    16.11.2021

  • Poznań

    17.11.2021

  • Gdańsk

    21.11.2021

Po wielkim sukcesie debiutanckiej trasy #NoSory Tour, sanah nie zwalnia tempa i już tej jesieni wyruszy w nową trasę koncertową, promującą jej album "Irenka".

Czas na nowy rozdział i przygodę w którą sanah-Irenka zabierze swoich fanów. Kolońska i szlugi Tour rusza 31 października 2021 w Warszawie. Podczas trasy sanah zaprezentuje swoje utwory z ostatniej płyty “Irenka” takie jak: “ten Stan”, “Ale jazz!”, “2:00” czy “etc. (na disco)”. Bliżej poznamy również utwór tytułowy... a może nie? sanah uwielbia zaskakiwać swoich fanów.

📣 GOLDEN CIRCLE 📣
Dla wszystkich, którzy podczas koncertu chcą być blisko sceny, przygotowaliśmy strefę Golden Circle. Dzięki niej będziecie mieć sanah na wyciągnięcie ręki!

🕶 PAKIETY TO BYŁ DOBRY DZIEŃ 🕶
Puk puk! Czy dadzą się Państwo zaprosić na herbatkę?
Pakiet „To był dobry dzień” to przepustka do Irenkowego świata pełnego kapelutków i kołnierzyków, w którym będziecie mogli spotkać się i porozmawiać z artystka oraz zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie.
A to jeszcze nie wszystko!
Podczas spotkania otrzymacie również unikatowy zestaw gadżetów, zaprojektowany specjalnie na tę okazję i bilet gwarantujący miejsca tuż pod sceną w strefie Golden Circle.

A! I jeszcze jedno - Irence będzie bardzo miło jak wpadniecie także na próbę!

Post scriptum:
Nie zastanawiajcie się zbyt długo, bo w każdym mieście dostępne jest wyłącznie 20 pakietów!

W SPRZEDAŻY

FAQ

  • W jaki sposób mogę złożyć wymagane do uczestnictwa w imprezie oświadczenie o stanie zdrowia?
    Link do platformy do składania oświadczeń zostanie wysłany na ok. 2 dni przed datą koncertu. Jesteś zobowiązany do jego wypełnienia przed wejściem na koncert. Możesz również złożyć oświadczenie w wersji papierowej w momencie skanowania biletu. Złożenie oświadczenia jest obowiązkowe, bez niego nie zostaniesz wpuszczony/a na teren imprezy.
  • Nie chcę podawać swoich danych - co w takiej sytuacji?
    Uczestnik ma obowiązek złożenia oświadczenia dot. swojego stanu zdrowia i nie przebywania na kwarantannie lub niepodleganiu nadzorowi epidemiologicznemu. Zbieranie tzw. danych trackingowych nie jest obligatoryjne. Jednak zachęcamy do ich postawienia. Organizator będzie przechowywać w/w dane tylko przez 14 dni od daty odbycia się wydarzenia.
  • Czy moje dane kontaktowe (adres zamieszkania oraz numer telefonu) są wymagane? Czy nie będą podawane osobom trzecim?
    Twoje dane kontaktowe są wymagane w przypadku wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego podczas koncertu. W takim przypadku organizator zobowiązany jest do przekazania tych danych Głównemu Inspektoratowi Sanitarnemu.
  • Czy mogę na chwilę opuścić teren imprezy i na nią bezpłatnie wrócić?
    Nie, w przypadku opuszczenia terenu imprezy, ponowny wstęp jest możliwy jedynie po nabyciu kolejnego biletu.
  • Nie mam jeszcze 16 lat, czy mogę uczestniczyć w koncercie samodzielnie?
    Nie, każdy młody fan muzyki poniżej 16 roku życia, musi uczestniczyć w wydarzeniu z dorosłym opiekunem. Opiekunowie dzieci do 16 lat zobowiązani są do posiadania wypełnionego oświadczenia. Posiadanie lub wypełnienie formularza na miejscu nie upoważnia osoby niepełnoletniej poniżej 16 roku życia do samodzielnego wstępu na teren imprezy. UWAGA! Organizator w stosunku do wybranych wydarzeń może wprowadzić inne ograniczenia wiekowe, o których poinformuje na stronie internetowej wydarzenia.
  • Jak działa kod biletowy?
    Bilety będą dostępne w serwisach www.followthestep.com, www.goingapp.pl, www.empikbilety.pl oraz w aplikacji Going.. Bilety zakupione przez www.empikbilety.pl, www.goingapp.pl, www.followthestep.com, aplikację Going. będą widoczne na koncie użytkownika aplikacji Going jeśli zakupione zostały na ten sam adres e-mail na które założone jest konto - dzięki czemu znalezienie ich jest szybkie i proste. Kod biletowy jest ważny tylko przy pierwszej weryfikacji, jakiekolwiek kopiowanie lub udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje utratę jego ważności i będzie traktowane jako próba oszustwa.
  • Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?
    Czekamy na realizację przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Jeżeli po upływie 24h (dnia roboczego) dalej nie otrzymasz biletu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta naszego dystrybutora biletów poprzez formularz kontaktowy. Możliwe, że przy rejestracji e-mail został wpisany z błędem (literówką). Skontaktuj się z nami. Poprawimy Twoje dane oraz ponownie wyślemy bilet.
  • Nie mogę pojawić się na wydarzeniu, czy mogę zwrócić bilet lub sprzedać go innej osobie?
    Nie, bilety na wydarzenia rozrywkowe nie podlegają możliwości zwrotu, ani nie mogą być odsprzedawane innym osobom. Zakazane jest wszelkie publiczne oferowanie przeniesienia własności biletów, w tym także w charakterze nagród w konkursach, loteriach, w sprzedaży premiowej lub jakichkolwiek innych promocjach, choćby było ono nieodpłatne.
  • Czy jeśli kupiłem bilet elektroniczny, to powinienem go wydrukować?
    Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Nie są akceptowane zdjęcia biletów lub screenshot'y biletów elektronicznych.