Ta strona używa plików cookie. Dowiedz się więcej

FAQ

Gdzie mogę kupić bilety?

Dostępna pula biletów znajduje się wyłącznie u głównego partnera trasy, czyli Going. oraz Empik Bilety. Zakup biletów w nieautoryzowanych punktach, takich jak serwisy aukcyjne, portale społecznościowe oraz serwisy, które zajmują się odsprzedażą biletów, nie gwarantują wzięcia udziału w wydarzeniu. Organizator nie odpowiada za zakup biletów w nieautoryzowanych punktach sprzedaży. Zakup fałszywych biletów może skutkować niewpuszczeniem na teren wydarzenia!

Czym są bilety kolekcjonerskie?

Są to bilety drukowane, z dedykowaną specjalnie na to wydarzenie grafiką. Wysyłka biletów kolekcjonerskich jest realizowana w przeciągu 10 dni roboczych, od daty zakupu.

UWAGA! Bilet kolekcjonerski NIE UPOWAŻNIA do wejścia na koncert, w tym celu należy zakupić bilet regularny.

Jak mogę kupić bilet kolekcjonerski?

Aby otrzymać bilet kolekcjonerski musisz w oddzielnych transakcjach najpierw kupić bilet regularny a następnie, w nowej transakcji, dokupić „Dopłatę za bilet kolekcjonerski”. Pamiętaj, by wybrać tyle dopłat, ile biletów w formie kolekcjonerskiej chcesz otrzymać.

Zakupiłem/-am bilet, ale nie mam go na mailu - co teraz?

Nie martw się! Czasem bilety wpadają do skrzynki SPAM. Jeśli jednak ich tam nie znajdziesz, po upływie 24h od zakupu, skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy, dostępny TUTAJ, koniecznie wybierz temat zapytania „Mój bilet nie dotarł”.

Brak biletu w aplikacji - co robić?

Upewnij się, czy przy zakupie biletu podałeś/-aś dokładnie taki sam adres mailowy, na który zostało założone konto w aplikacji Going. Jeśli nie, bilet nie pokaże się w aplikacji. Natomiast, jeśli nie masz konta w aplikacji a zakupiłeś/-aś bilet, załóż je na adres mailowy podany przy zakupie. Bilety pokażą się wówczas automatycznie.

Czy muszę wydrukować bilet?

Bądźmy eko i chrońmy lasy! Nie musisz drukować biletu. Możesz pokazać bilet w aplikacji albo zrobić zrzut ekranu z kodem QR i pokazać go osobie na bramce.

Czy wezmę udział w wydarzeniu jeśli jestem osobą niezaszczepioną?

Tak! Dlatego pula biletów jest podzielona na osoby zaszczepione i niezaszczepione. Koniecznie wybierz pule biletów zgodną z Twoim stanem zaszczepienia.

Jestem osobą niepełnoletnią. Czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Osoby małoletnie do 16 roku życia, mogą wziąć udział w wydarzeniu wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Natomiast osoby niepełnoletnie powyżej 16 lat muszą posiadać pisemną zgodę opiekuna prawnego, by wziąć udział w wydarzeniu. Taką pisemną zgodę znajdziecie TUTAJ. Każdy uczestnik bez względu na wiek zobowiązany jest do posiadania ważnego biletu wstępu.

Mam bilet z puli dla osób zaszczepionych, co mam przygotować aby wejść?

Przy wejściu należy przedstawić jeden z czterech dokumentów potwierdzających zaszczepienie przeciw COVID-19, są nimi:

ELEKTRONICZNE OŚWIADCZENIE uczestnika, złożone zgodnie z instrukcją przesłaną na adres e-mail nabywcy biletów;

Unijny CERTYFIKAT Covid (UCC) dostępny dla w pełni zaszczepionych, ozdrowieńców oraz osób z negatywnym wynikiem testu PCR lub antygenowego uzyskanego najpóźniej 48h przed wydarzeniem (sprawdź czym jest UCC i co wchodzi w jego skład TUTAJ), certyfikat dostępny jest również w aplikacji mObywatel. ;

PISEMNE, indywidualne OŚWIADCZENIE uczestnika, który wzór zostanie wysłany drogą mailową przed wydarzeniem;

DOKUMENT z portalu gov.pl / znajdujący się w zakładce Profilaktyka > Szczepienia (wydrukowane zaświadczenie).

ZAŚWIADCZENIE - karta ze szczepienia, którą dostałeś w punkcie pobrań po odbytym cyklu szczepień. Co jeśli nie masz tego zaświadczenia? Należy zalogować się na swoje Internetowe Konto Pacjenta i pobrać Unijny Certyfikat COVID z zakładki Certyfikaty albo pobrać zaświadczenie o zaszczepieniu z zakładki Profilaktyka/Szczepienia. O wydruk dokumentów można poprosić także przychodnię POZ lub punkt szczepień.

Zgodnie z decyzją Urzędu Ochrony Danych Osobowych wymienione powyżej dokumenty, nie będą od Was zbierane. Wystarczy samo okazanie ich na bramce, podczas skanowania biletów. Na teren wydarzenia zostanie wpuszczona każda osoba, która będzie posiadała ważny bilet i przedstawi jeden z powyższych dokumentów.

Czy mogę zwrócić bilet?

Jeśli wydarzenie nie zostało odwołane lub przeniesione na inny termin, zwrot biletu nie jest możliwy.

Czy mogę przekazać bilety innym osobom w aplikacji Going.?

Tak. Pamiętaj, że opcja przekazania jest dodatkowo płatna, o czym informujemy w regulaminie zakupu akceptowanym przez osobę kupującą bilet. Możesz to zrobić:

  • w aplikacji Going.: wystarczy zarejestrować konto na adres mailowy podany podczas zakupu biletów, a następnie zalogować się do aplikacji, wejść w zakładkę Moje Bilety i użyć opcji Przekaż bilet,

  • na stronie zarządzania biletem: https://goingapp.pl/moj-bilet

Szczegółowa instrukcja znajduje się pod tym linkiem.

Mam bilet na trybunę czy mogę przejść na płytę?

Przykro nam ale nie. Migracja między sektorami a płytą i odwrotnie, jest wykluczona.

Wszystkie bilety są na moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby, dla których zostały zakupione wejdą bez problemu?

Jeżeli bilety są na jedno nazwisko, osoby towarzyszące powinny wejść na teren wydarzenia w obecności osoby, której dane widnieją na biletach. Pamiętaj, że bilety nie mogą być wcześniej zeskanowane. Każdy bilet posiada unikalny kod, który uprawnia do jednorazowego wejścia.

Czy muszę kupować bilet dla dziecka?

Tak. Każdy uczestnik wydarzenia musi posiadać bilet wstępu, bez względu na wiek.

Źle się czuje - czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Osoby, u których występują objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren koncertu.

Czy mogę na chwile opuścić teren wydarzenia i wrócić?

Nie, w przypadku opuszczenia terenu imprezy ponowny wstęp jest możliwy jedynie po nabyciu kolejnego biletu.

Przy nazwie wydarzenia pojawił się dopisek SOLD OUT - czy będą jeszcze dostępne bilety?

Jeśli przy danym mieście z trasy pojawi się napis SOLD OUT, nie będzie już możliwy zakup biletów

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami przez FORMULARZ. Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie wydarzenia, który znajdziesz TUTAJ.