• SZCZECIN

    08.10.2021

  • POZNAŃ

    09.10.2021

  • WROCŁAW

    16.10.2021

  • SOPOT

    22.10.2021

  • WARSZAWA

    23.10.2021

Margaret | Maggie Vision Tour

Blisko dwa lata po premierze płyty Gaja Hornby, nominowanej do Fryderyka w kategorii Album Roku Pop, Margaret wraca z nowym krążkiem Maggie Vision, który z jednej strony jest wypadkową jej muzycznych fascynacji – hip-hopem i nowoczesnymi brzmieniami urban music – a z drugiej koniecznością opowiedzenia o ważnych rzeczach, jakie ostatnio działy się w jej życiu oraz tuż obok.

To jest właściwie mój drugi debiut  – mówi o swojej nowej płycie – Maggie Vision – Margaret. Album, nagrany po polsku i wypełniony brzmieniami urban music, to jak dotąd najodważniejsze dzieło w dorobku artystki. Albo, jak mówi sama Margaret, najbardziej „jej”.

Ekskluzywna trasa koncertowa Maggie Vision Tour odbędzie się w październiku 2021. Margaret zagra w Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Sopocie i Warszawie, gdzie będzie promować swój najbardziej osobisty album.

  • Czy mogę na chwilę opuścić teren imprezy i na nią bezpłatnie wrócić?
    Nie, w przypadku opuszczenia terenu imprezy, ponowny wstęp jest możliwy jedynie po nabyciu kolejnego biletu.
  • Czy jeśli kupiłem bilet elektroniczny, to powinienem go wydrukować?
    Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Nie są akceptowane zdjęcia biletów lub screenshot'y biletów elektronicznych.
  • Nie mam jeszcze 16 lat, czy mogę uczestniczyć w koncercie samodzielnie?
    Nie, każdy młody fan muzyki poniżej 16. roku życia musi uczestniczyć w wydarzeniu z dorosłym opiekunem. Opiekunowie dzieci do 16 lat zobowiązani są do posiadania wypełnionego oświadczenia. Posiadanie lub wypełnienie formularza na miejscu nie upoważnia osoby niepełnoletniej poniżej 16 roku życia do samodzielnego wstępu na teren imprezy. UWAGA! Organizator w stosunku do wybranych wydarzeń może wprowadzić inne ograniczenia wiekowe, o których poinformuje na stronie wydarzenia.
  • Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?
    Czekamy na realizację przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Jeżeli po upływie 24h (dnia roboczego) dalej nie otrzymasz biletu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta naszego dystrybutora biletów poprzez formularz kontaktowy -> https://goingapp.pl/kontakt/formularz-kontaktowy Możliwe, że przy rejestracji e-mail został wpisany z błędem (literówką). Skontaktuj się z nami. Poprawimy Twoje dane oraz ponownie wyślemy bilet.
  • W jaki sposób mogę złożyć wymagane do uczestnictwa w imprezie oświadczenie o stanie zdrowia?
    Link do platformy do składania oświadczeń zostanie wysłany na ok. 2 dni przed datą koncertu. Jesteś zobowiązany do jego wypełnienia przed wejściem na koncert. Możesz również złożyć oświadczenie w wersji papierowej w momencie skanowania biletu. Złożenie oświadczenia jest obowiązkowe, bez niego nie zostaniesz wpuszczony/a na teren imprezy.
  • Czy moje dane kontaktowe (adres zamieszkania oraz numer telefonu) są wymagane? Czy nie będą podawane osobom trzecim?
    Twoje dane kontaktowe są wymagane w przypadku wystąpienia zagrożenia epidemiologicznego podczas koncertu. W takim przypadku organizator zobowiązany jest do przekazania tych danych Głównemu Inspektoratowi Sanitarnemu.
  • Nie chcę podawać swoich danych - co w takiej sytuacji?
    Uczestnik ma obowiązek złożenia oświadczenia dot. swojego stanu zdrowia i nie przebywania na kwarantannie lub niepodleganiu nadzorowi epidemiologicznemu. Zbieranie tzw. danych trackingowych nie jest obligatoryjne. Jednak zachęcamy do ich postawienia. Organizator będzie przechowywać w/w dane tylko przez 14 dni od daty odbycia się wydarzenia.
  • Jak działa kod biletowy?
    Bilety będą dostępne w serwisach www.goingapp.pl, www.empikbilety.pl oraz w aplikacji Going. Bilety zakupione przez www.empikbilety.pl, www.goingapp.pl, aplikację Going. będą widoczne na koncie użytkownika aplikacji Going. jeśli zakupione zostały na ten sam adres e-mail na które założone jest konto - dzięki czemu znalezienie ich jest szybkie i proste. Kod biletowy jest ważny tylko przy pierwszej weryfikacji, jakiekolwiek kopiowanie lub udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje utratę jego ważności i będzie traktowane jako próba oszustwa.