Ta strona używa plików cookie. Dowiedz się więcej

ALL-IN 22 TOUR

ALL-IN 22 TOUR to jedyna tegoroczna trasa klubowa zespołu PRO8L3M.

Oskar i Steez zagrają przekrój twórczości, podsumowujący prawie dekadę obecności na scenie. Z tej okazji czeka Was całkowicie nowe liveshow, stworzone z wykorzystaniem ostatnich osiągnięć technologicznych.


Bilety na trasę ALL-IN 22 TOUR mogą kupić zarówno osoby z certyfikatem UCC, jak i te bez certyfikatu.

Regulamin trasy dostępny na dole strony.


Po trasie posiadacz każdego biletu będzie miał możliwość wygenerowania cyfrowej klubowej karty PRO8L3M.

Karty będą Was uprawniać do:

  • wczesnego dostępu do nowych dropów merchu i pre-orderów;

  • ekskluzywnego dostępu do bonusowych materiałów muzycznych i graficznych;

  • zniżek zakupowych;

  • przedpremierowych odsłuchów nadchodzących produkcji zespołu PRO8L3M osadzonych w sieci.

Posiadacze kart fizycznych z preorderu Widmo będą mogli również wymienić je na karty cyfrowe. Karty powstają w oparciu o sieć Polygon.

SPRZEDAŻ BILETÓW WYSTARTUJE W PONIEDZIAŁEK 14.02 O GODZINIE 12:00

WYMIEŃ BILETY NA PRZEŁOŻONY KONCERT W WARSZAWIE

  • ALL-IN 22 TOUR WARSZAWA | GODZ. 17.00

    Sobota, 26 marca 2022

    Progresja

  • ALL-IN 22 TOUR WARSZAWA | GODZ. 21.30

    Sobota, 26 marca 2022

    Progresja

Z uwagi na zmianę przeznaczenia hali COS Torwar na punkt recepcyjny dla uchodźców z Ukrainy, warszawski koncert zostaje przeniesiony do klubu Progresja na 26.03.2022.

Każdy posiadacz biletu na przeniesione wydarzenie, ma czas do 23:59 dnia 15.03 na wybór godziny uczestnictwa w nowej dacie. W przypadku braku decyzji stary bilet zostanie unieważniony, a środki za jego zakup zostaną zwrócone na konto właściciela.

Wszystkie niewymienione bilety wrócą do regularnej sprzedaży o godzinie 12:00 w dniu 16.03

Szczegółową instrukcję wymian znajdziesz pod poniższym linkiem:

HARMONOGRAM KONCERTÓW

FAQ

Gdzie mogę kupić bilety?

Bilety są dostępne wyłącznie u głównego partnera trasy, czyli Going., Empik Bilety, oraz w salonach Empik. Radzimy nie kupować biletów z nieautoryzowanych punktów, np. serwisy społecznościowe, portale aukcyjne, czy serwisy odsprzedaży biletów. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za bilety zakupione w nieoficjalnych punktach sprzedaży. Kupienie fałszywego biletu może skutkować niemożliwością wejścia na teren wydarzenia! W ramach przedsprzedaży z BLIK bilety na koncert w Warszawie możesz kupić wyłącznie online na Going. lub Empik Bilety.

Gdzie mogę przeczytać regulamin trasy?

Regulamin trasy znajdziesz TUTAJ

Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?

Czekamy na potwierdzenie realizacji przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Koniecznie sprawdź folder SPAM - zdarza się, że właśnie tam trafiają bilety. Jeżeli po upływie 24h nadal nie otrzymasz swojego biletu, skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ, wybierając temat zapytania "mój bilet nie dotarł".

Kupiłem/-am kilka biletów - na wszystkich jest moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby, dla których bilety zostały zakupione, wejdą bez problemu na wydarzenie?

Tak, wszystkie osoby, dla których zostały zakupione bilety, wejdą bez problemu na wydarzenie, o ile ich bilety nie zostaną wcześniej zeskanowane na wejściu. Każdy bilet wstępu posiada unikalny kod uprawniający do jednorazowego wstępu na teren imprezy. Jeżeli bilety są na jedno nazwisko, osoba towarzysząca powinna wejść na teren wydarzenia w obecności tego, czyje dane widnieją na biletach.

Mój bilet nie pojawił się w aplikacji Going. – co w takim przypadku?

Pamiętaj, aby przy zakupie biletu wprowadzić ten sam adres mailowy, na który zostało założone konto w aplikacji Going. W innym przypadku bilet nie pojawi się w aplikacji. Jeżeli nie masz konta w aplikacji Going. - załóż konto przy użyciu tego samego adresu, który podany został podczas zakupu.

Czy muszę wydrukować bilet?

Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Na wszelki wypadek zrób także zrzut ekranu kodu QR (z aplikacji lub wysłanego PDFa z biletem) - w razie braku dostępu do Internetu na terenie wydarzenia, a na wejściu dobrze rozjaśnij ekran.

Nie mogę pojawić się na wydarzeniu - czy mogę zmienić dane na bilecie?

Użytkownicy aplikacji Going. mają możliwość samodzielnej zmiany danych na biletach. Opcja przekazania jest dodatkowo płatna, o czym informujemy w regulaminie zakupu akceptowanym przez osobę kupującą bilet.

Możesz to zrobić:

  • w aplikacji Going.: wystarczy zarejestrować konto na adres mailowy podany podczas zakupu biletów, a następnie zalogować się do aplikacji, wejść w zakładkę Moje Bilety i użyć opcji Przekaż bilet,

  • na stronie zarządzania biletem: https://goingapp.pl/moj-bilet

Szczegółowa instrukcja znajduje się pod tym linkiem.

Jestem osobą niepełnoletnią. Czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Zgodnie z regulaminem wydarzenia, osoba małoletnia do lat 16 może uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Natomiast osoba powyżej 16 lat, a poniżej 18 lat, musi posiadać pisemną zgodę opiekuna prawnego na udział w wydarzeniu.

Czy mogę na chwilę opuścić teren wydarzenia i na nie bezpłatnie wrócić?

Nie, w przypadku opuszczenia terenu imprezy, ponowny wstęp jest możliwy jedynie po nabyciu kolejnego biletu.

Mam objawy choroby - czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Osoby, u których występują jakiekolwiek objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren koncertu.

Gdzie mogę kupić bilety?

Bilety są dostępne wyłącznie u głównego partnera trasy, czyli Going., Empik Bilety, oraz w salonach Empik. Radzimy nie kupować biletów z nieautoryzowanych punktów, np. serwisy społecznościowe, portale aukcyjne, czy serwisy odsprzedaży biletów. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za bilety zakupione w nieoficjalnych punktach sprzedaży. Kupienie fałszywego biletu może skutkować niemożliwością wejścia na teren wydarzenia! W ramach przedsprzedaży z BLIK bilety na koncert w Warszawie możesz kupić wyłącznie online na Going. lub Empik Bilety.

Gdzie mogę przeczytać regulamin trasy?

Regulamin trasy znajdziesz TUTAJ

Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?

Czekamy na potwierdzenie realizacji przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Koniecznie sprawdź folder SPAM - zdarza się, że właśnie tam trafiają bilety. Jeżeli po upływie 24h nadal nie otrzymasz swojego biletu, skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ, wybierając temat zapytania "mój bilet nie dotarł".

Kupiłem/-am kilka biletów - na wszystkich jest moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby, dla których bilety zostały zakupione, wejdą bez problemu na wydarzenie?

Tak, wszystkie osoby, dla których zostały zakupione bilety, wejdą bez problemu na wydarzenie, o ile ich bilety nie zostaną wcześniej zeskanowane na wejściu. Każdy bilet wstępu posiada unikalny kod uprawniający do jednorazowego wstępu na teren imprezy. Jeżeli bilety są na jedno nazwisko, osoba towarzysząca powinna wejść na teren wydarzenia w obecności tego, czyje dane widnieją na biletach.

Mój bilet nie pojawił się w aplikacji Going. – co w takim przypadku?

Pamiętaj, aby przy zakupie biletu wprowadzić ten sam adres mailowy, na który zostało założone konto w aplikacji Going. W innym przypadku bilet nie pojawi się w aplikacji. Jeżeli nie masz konta w aplikacji Going. - załóż konto przy użyciu tego samego adresu, który podany został podczas zakupu.

Czy muszę wydrukować bilet?

Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Na wszelki wypadek zrób także zrzut ekranu kodu QR (z aplikacji lub wysłanego PDFa z biletem) - w razie braku dostępu do Internetu na terenie wydarzenia, a na wejściu dobrze rozjaśnij ekran.

Nie mogę pojawić się na wydarzeniu - czy mogę zmienić dane na bilecie?

Użytkownicy aplikacji Going. mają możliwość samodzielnej zmiany danych na biletach. Opcja przekazania jest dodatkowo płatna, o czym informujemy w regulaminie zakupu akceptowanym przez osobę kupującą bilet.

Możesz to zrobić:

  • w aplikacji Going.: wystarczy zarejestrować konto na adres mailowy podany podczas zakupu biletów, a następnie zalogować się do aplikacji, wejść w zakładkę Moje Bilety i użyć opcji Przekaż bilet,

  • na stronie zarządzania biletem: https://goingapp.pl/moj-bilet

Szczegółowa instrukcja znajduje się pod tym linkiem.

Jestem osobą niepełnoletnią. Czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Zgodnie z regulaminem wydarzenia, osoba małoletnia do lat 16 może uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Natomiast osoba powyżej 16 lat, a poniżej 18 lat, musi posiadać pisemną zgodę opiekuna prawnego na udział w wydarzeniu.

Czy mogę na chwilę opuścić teren wydarzenia i na nie bezpłatnie wrócić?

Nie, w przypadku opuszczenia terenu imprezy, ponowny wstęp jest możliwy jedynie po nabyciu kolejnego biletu.

Mam objawy choroby - czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Osoby, u których występują jakiekolwiek objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren koncertu.

Gdzie mogę kupić bilety?

Bilety są dostępne wyłącznie u głównego partnera trasy, czyli Going., Empik Bilety, oraz w salonach Empik. Radzimy nie kupować biletów z nieautoryzowanych punktów, np. serwisy społecznościowe, portale aukcyjne, czy serwisy odsprzedaży biletów. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za bilety zakupione w nieoficjalnych punktach sprzedaży. Kupienie fałszywego biletu może skutkować niemożliwością wejścia na teren wydarzenia! W ramach przedsprzedaży z BLIK bilety na koncert w Warszawie możesz kupić wyłącznie online na Going. lub Empik Bilety.

Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?

Czekamy na potwierdzenie realizacji przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Koniecznie sprawdź folder SPAM - zdarza się, że właśnie tam trafiają bilety. Jeżeli po upływie 24h nadal nie otrzymasz swojego biletu, skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ, wybierając temat zapytania "mój bilet nie dotarł".

Kupiłem/-am kilka biletów - na wszystkich jest moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby, dla których bilety zostały zakupione, wejdą bez problemu na wydarzenie?

Tak, wszystkie osoby, dla których zostały zakupione bilety, wejdą bez problemu na wydarzenie, o ile ich bilety nie zostaną wcześniej zeskanowane na wejściu. Każdy bilet wstępu posiada unikalny kod uprawniający do jednorazowego wstępu na teren imprezy. Jeżeli bilety są na jedno nazwisko, osoba towarzysząca powinna wejść na teren wydarzenia w obecności tego, czyje dane widnieją na biletach.

Mój bilet nie pojawił się w aplikacji Going. – co w takim przypadku?

Pamiętaj, aby przy zakupie biletu wprowadzić ten sam adres mailowy, na który zostało założone konto w aplikacji Going. W innym przypadku bilet nie pojawi się w aplikacji. Jeżeli nie masz konta w aplikacji Going. - załóż konto przy użyciu tego samego adresu, który podany został podczas zakupu.

Czy muszę wydrukować bilet?

Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Na wszelki wypadek zrób także zrzut ekranu kodu QR (z aplikacji lub wysłanego PDFa z biletem) - w razie braku dostępu do Internetu na terenie wydarzenia, a na wejściu dobrze rozjaśnij ekran.

Nie mogę pojawić się na wydarzeniu - czy mogę zmienić dane na bilecie?

Użytkownicy aplikacji Going. mają możliwość samodzielnej zmiany danych na biletach. Opcja przekazania jest dodatkowo płatna, o czym informujemy w regulaminie zakupu akceptowanym przez osobę kupującą bilet.

Możesz to zrobić:

  • w aplikacji Going.: wystarczy zarejestrować konto na adres mailowy podany podczas zakupu biletów, a następnie zalogować się do aplikacji, wejść w zakładkę Moje Bilety i użyć opcji Przekaż bilet,

  • na stronie zarządzania biletem: https://goingapp.pl/moj-bilet

Szczegółowa instrukcja znajduje się pod tym linkiem.

Jestem osobą niepełnoletnią. Czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Zgodnie z regulaminem wydarzenia, osoba małoletnia do lat 16 może uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Natomiast osoba powyżej 16 lat, a poniżej 18 lat, musi posiadać pisemną zgodę opiekuna prawnego na udział w wydarzeniu.

Czy mogę na chwilę opuścić teren wydarzenia i na nie bezpłatnie wrócić?

Nie, w przypadku opuszczenia terenu imprezy, ponowny wstęp jest możliwy jedynie po nabyciu kolejnego biletu.

Mam objawy choroby - czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Osoby, u których występują jakiekolwiek objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren koncertu.

FAQ

Gdzie mogę kupić bilety?

Bilety są dostępne wyłącznie u głównego partnera trasy, czyli Going., Empik Bilety, oraz w salonach Empik. Radzimy nie kupować biletów z nieautoryzowanych punktów, np. serwisy społecznościowe, portale aukcyjne, czy serwisy odsprzedaży biletów. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za bilety zakupione w nieoficjalnych punktach sprzedaży. Kupienie fałszywego biletu może skutkować niemożliwością wejścia na teren wydarzenia! W ramach przedsprzedaży z BLIK bilety na koncert w Warszawie możesz kupić wyłącznie online na Going. lub Empik Bilety.

Gdzie mogę przeczytać regulamin trasy?

Regulamin trasy znajdziesz TUTAJ

Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?

Czekamy na potwierdzenie realizacji przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Koniecznie sprawdź folder SPAM - zdarza się, że właśnie tam trafiają bilety. Jeżeli po upływie 24h nadal nie otrzymasz swojego biletu, skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ, wybierając temat zapytania "mój bilet nie dotarł".

Kupiłem/-am kilka biletów - na wszystkich jest moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby, dla których bilety zostały zakupione, wejdą bez problemu na wydarzenie?

Tak, wszystkie osoby, dla których zostały zakupione bilety, wejdą bez problemu na wydarzenie, o ile ich bilety nie zostaną wcześniej zeskanowane na wejściu. Każdy bilet wstępu posiada unikalny kod uprawniający do jednorazowego wstępu na teren imprezy. Jeżeli bilety są na jedno nazwisko, osoba towarzysząca powinna wejść na teren wydarzenia w obecności tego, czyje dane widnieją na biletach.

Mój bilet nie pojawił się w aplikacji Going. – co w takim przypadku?

Pamiętaj, aby przy zakupie biletu wprowadzić ten sam adres mailowy, na który zostało założone konto w aplikacji Going. W innym przypadku bilet nie pojawi się w aplikacji. Jeżeli nie masz konta w aplikacji Going. - załóż konto przy użyciu tego samego adresu, który podany został podczas zakupu.

Czy muszę wydrukować bilet?

Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Na wszelki wypadek zrób także zrzut ekranu kodu QR (z aplikacji lub wysłanego PDFa z biletem) - w razie braku dostępu do Internetu na terenie wydarzenia, a na wejściu dobrze rozjaśnij ekran.

Nie mogę pojawić się na wydarzeniu - czy mogę zmienić dane na bilecie?

Użytkownicy aplikacji Going. mają możliwość samodzielnej zmiany danych na biletach. Opcja przekazania jest dodatkowo płatna, o czym informujemy w regulaminie zakupu akceptowanym przez osobę kupującą bilet.

Możesz to zrobić:

  • w aplikacji Going.: wystarczy zarejestrować konto na adres mailowy podany podczas zakupu biletów, a następnie zalogować się do aplikacji, wejść w zakładkę Moje Bilety i użyć opcji Przekaż bilet,

  • na stronie zarządzania biletem: https://goingapp.pl/moj-bilet

Szczegółowa instrukcja znajduje się pod tym linkiem.

Jestem osobą niepełnoletnią. Czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Zgodnie z regulaminem wydarzenia, osoba małoletnia do lat 16 może uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Natomiast osoba powyżej 16 lat, a poniżej 18 lat, musi posiadać pisemną zgodę opiekuna prawnego na udział w wydarzeniu.

Czy mogę na chwilę opuścić teren wydarzenia i na nie bezpłatnie wrócić?

Nie, w przypadku opuszczenia terenu imprezy, ponowny wstęp jest możliwy jedynie po nabyciu kolejnego biletu.

Mam objawy choroby - czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Osoby, u których występują jakiekolwiek objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren koncertu.