Ta strona używa plików cookie. Dowiedz się więcej

OKI PRODUKT47 TOUR

OKI powraca w wielkim stylu na solowy szlak koncertowy! PRODUKT47 TOUR, czyli trasa promująca najnowszy album artysty, obejmie w pierwszym etapie 7 największych polskich miast, a specjalnie przygotowane, energiczne show wbije Was w podłogę.

“PRODUKT47 TOUR to będzie najlepsza i najważniejsza trasa w moim życiu. Wiecie ile daje z siebie na koncertach - to ważne, bo mam możliwość zrobić to jeszcze bardziej. Chciałbym Was zaprosić na 7 czerwcowych koncertów w największych miastach Polski. To nie będą zwykłe koncerty - nie mam na myśli miliona efektów specjalnych (które też się pojawią) ale to, że oddam tam całego siebie. Po to powstała ta trasa, żeby odpiąć wrotki i dać najlepsze koncerty w kraju dla najlepszych fanów. Wy i ja jesetśmy rodziną i nie mogę sie doczekać aż Was zobacze. Zapraszam do przyjeżdżania z innych miast. 47” - OKI

HARMONOGRAM KONCERTÓW

FAQ

Gdzie mogę kupić bilety?

Bilety są dostępne wyłącznie u głównego partnera trasy, czyli Going., Empik Bilety, oraz w salonach Empik. Radzimy nie kupować biletów z nieautoryzowanych punktów, np. serwisy społecznościowe, portale aukcyjne, czy serwisy odsprzedaży biletów. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za bilety zakupione w nieoficjalnych punktach sprzedaży. Kupienie fałszywego biletu może skutkować niemożliwością wejścia na teren wydarzenia!

Gdzie mogę przeczytać regulamin trasy?

Regulamin trasy znajdziesz TUTAJ

Dokonałem/-am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?

Czekamy na potwierdzenie realizacji przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Koniecznie sprawdź folder SPAM - zdarza się, że właśnie tam trafiają bilety. Jeżeli po upływie 24h nadal nie otrzymasz swojego biletu, skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ, wybierając temat zapytania "mój bilet nie dotarł".

Kupiłem/-am kilka biletów - na wszystkich jest moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby, dla których bilety zostały zakupione, wejdą bez problemu na wydarzenie?

Tak, wszystkie osoby, dla których zostały zakupione bilety, wejdą bez problemu na wydarzenie, o ile ich bilety nie zostaną wcześniej zeskanowane na wejściu. Każdy bilet wstępu posiada unikalny kod uprawniający do jednorazowego wstępu na teren imprezy. Jeżeli bilety są na jedno nazwisko, osoba towarzysząca powinna wejść na teren wydarzenia w obecności tego, czyje dane widnieją na biletach.

Mój bilet nie pojawił się w aplikacji Going. – co w takim przypadku?

Pamiętaj, aby przy zakupie biletu wprowadzić ten sam adres mailowy, na który zostało założone konto w aplikacji Going. W innym przypadku bilet nie pojawi się w aplikacji. Jeżeli nie masz konta w aplikacji Going. - załóż konto przy użyciu tego samego adresu, który podany został podczas zakupu.

Czy muszę wydrukować bilet?

Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Na wszelki wypadek zrób także zrzut ekranu kodu QR (z aplikacji lub wysłanego PDFa z biletem) - w razie braku dostępu do Internetu na terenie wydarzenia, a na wejściu dobrze rozjaśnij ekran.

Nie mogę pojawić się na wydarzeniu - czy mogę zmienić dane na bilecie?

Użytkownicy aplikacji Going. mają możliwość samodzielnej zmiany danych na biletach. Opcja przekazania jest dodatkowo płatna, o czym informujemy w regulaminie zakupu akceptowanym przez osobę kupującą bilet.

Możesz to zrobić:

  • w aplikacji Going.: wystarczy zarejestrować konto na adres mailowy podany podczas zakupu biletów, a następnie zalogować się do aplikacji, wejść w zakładkę Moje Bilety i użyć opcji Przekaż bilet,

  • na stronie zarządzania biletem: https://goingapp.pl/moj-bilet

Jestem osobą niepełnoletnią. Czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Zgodnie z regulaminem wydarzenia, osoba małoletnia do lat 16 może uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Natomiast osoba powyżej 16 lat, a poniżej 18 lat, musi posiadać pisemną zgodę opiekuna prawnego na udział w wydarzeniu.

Czy mogę na chwilę opuścić teren wydarzenia i na nie bezpłatnie wrócić?

Nie, w przypadku opuszczenia terenu imprezy, ponowny wstęp jest możliwy jedynie po nabyciu kolejnego biletu.

Mam objawy choroby - czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?

Osoby, u których występują jakiekolwiek objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren koncertu.