Going. |

Dziękujemy Wam za wyrozumiałość i wiele ciepłych słów wsparcia dla naszej Załogi w związku z obecną sytuacją. Naprawdę to doceniamy i codziennie siadamy do ciężkiej zdalnej roboty z uśmiechem <3.

Poniżej garść ważnych informacji w temacie obsługi biletów na odwołane i przeniesione wydarzenia:

Wprowadziliśmy możliwość wymiany biletu na voucher Going., który będzie mógł być wykorzystany w Going. na wszystkie przyszłe wydarzenia. Voucher będzie ważny 12 miesięcy od daty wydania. Jego wartość będzie taka sama, jak wartość biletu. Zachęcamy do wybrania tej opcji, pomoże to przetrwać naszej ciężko doświadczonej kryzysem branży!

Jako alternatywną możliwość zwrotu przygotowaliśmy we współpracy z EMPIKiem eKartę o równowartości zamówienia, pozwalającą na zakup produktów z oferty Empik w serwisie empik.com. eKarta będzie ważna 12 miesięcy od daty jej wydania. Środki na niej zawarte można wykorzystywać do wyczerpania.Płatność e-kartą Empik jest możliwa tylko dla artykułów wysyłanych przez Empik.

Jeżeli ktoś jednak zdecyduje się na zwrot, zrealizujemy go na konto / kartę, z której opłacono zamówienie w myśl nowych przepisów tarczy antykryzysowej w czasie do 180 dni od otrzymania zgłoszenia. Jeżeli chcesz otrzymać voucher lub zwrot w przeciągu 180 dni - napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W związku z ogromną ilością wiadomości serdecznie prosimy Was o cierpliwość. Na wszystkie odpowiemy tak szybko, jak to jest możliwe.

-

Jednocześnie zapraszamy do poznania naszej nowej formuły #NOTGoing.: w naszym serwisie, aplikacji i na portalu Going. MORE znajdziecie wydarzenia i aktywności, które umilą Wam czas spędzany w domu. 

Zapraszamy także do wsparcia organizatorów i miejscówek wydarzeń w ramach akcji #BiletWsparcia https://goingapp.pl/biletwsparcia

Mamy nadzieję, że wkrótce ponownie spotkamy się na koncertach!

Ekipa Going.