Ta strona używa plików cookie. Dowiedz się więcej

World Wide Warsaw 2022

Szósta edycja – zupełnie nowa forma. World Wide Warsaw to pierwszy Multi-venue Festival w Warszawie. Koncerty w ramach festiwalu odbywają się w kilkunastu klubach a także wyjątkowych, nietypowych miejscach zlokalizowanych w okolicach centrum Warszawy. WWW to różnorodne gatunki muzyczne, wiele miejsc na mapie Warszawy i jeden cel – wskazywanie nowych trendów w muzyce. Karnety dostępne już teraz!

Bilety na pojedyncze wydarzenia są już dostępne

FAQ

  • Czy z opaską festiwalową wejdę na każdy koncert w ramach Festiwalu WWW?
    Z opaską festiwalową wejdziesz na wszystkie koncerty WWW odbywające się w COS Torwar. Na koncerty w mniejszych klubach obowiązuje zasada “kto pierwszy ten lepszy” - zachęcamy do zapoznania się z programem festiwalu i wcześniejszym przybyciem na miejsce koncertu, który Was interesuje!
  • Jakie zasady organizacyjne panują podczas wydarzenia w związku z występowaniem na terenie Polski wirusa SARS-CoV-2?
    Wszystkie zalecenia i zasady organizacyjne znajdziesz na stronie https://followthestep.com/pl/regulamin/
  • Nie mogę pojawić się na wydarzeniu, czy mogę zwrócić bilet lub sprzedać go innej osobie?
    Nie, bilety na wydarzenia rozrywkowe nie podlegają możliwości zwrotu, ani nie mogą być odsprzedawane innym osobom. Zakazane jest wszelkie publiczne oferowanie przeniesienia własności biletów, w tym także w charakterze nagród w konkursach, loteriach, w sprzedaży premiowej lub jakichkolwiek innych promocjach, choćby było ono nieodpłatne.
  • Czy mogę odkupić od kogoś bilet?
    Nie, bilet upoważniający do wejścia na Imprezę musi być oryginalny, nabyty zgodnie z postanowieniami https://followthestep.com/pl/regulamin/ Bilet nabyty z naruszeniem postanowień regulaminu może być unieważniony przez Organizatora. Ostrzegamy, że kupno biletów od osób postronnych niesie ryzyko zakupu biletu podrobionego, co w konsekwencji powoduje odmowę wymiany biletu na identyfikator i wstępu na imprezę.
  • Jakich przedmiotów nie wniosę na teren imprezy?
    Wnoszenie selfiesticków, statywów, dronów, dużych parasoli ze szpiczastymi metalowymi lub drewnianymi zakończeniami oraz pojazdów typu deskorolka, hoverboard, rolki itp. jest niedozwolone. Uczestnik imprezy może zabrać ze sobą małą, składaną parasolkę. Pozostałe przedmioty, których wniesienie na teren imprezy jest zabronione wymienione są w regulaminie imprezy: https://followthestep.com/pl/regulamin/
  • Czy na imprezę mają wstęp osoby niepełnoletnie?
    Osoby niepełnoletnie, które ukończyły 16 lat, mogą uczestniczyć w koncercie samodzielnie pod warunkiem posiadania ważnego biletu oraz zobowiązani są do posiadania przy wstępie na Teren Imprezy dokumentu potwierdzającego wiek. Brak dokumentu jest równoznaczny z odmową wstępu bez opiekuna. Uczestnikiem koncertu może być osoba małoletnia poniżej 16 roku życia, pod opieką osoby dorosłej i na jej wyłączną odpowiedzialność, po nabyciu biletów wstępu zarówno dla osoby małoletniej jak i dorosłej.
  • Nie mam jeszcze 16 lat, czy mogę uczestniczyć w koncercie samodzielnie?
    Nie, każdy młody fan muzyki poniżej 16 roku życia, musi uczestniczyć w wydarzeniu z dorosłym opiekunem.
  • Czy moje dziecko może wejść na wydarzenie za darmo?
    Dzieci do 3. roku życia (tzn. dzieci, które w dniu wejścia na teren imprezy nie będą miały ukończonego 3 roku życia.) mogą brać bezpłatny udział w imprezie. Rodzice i opiekunowie – pamiętajcie, aby na imprezę zabrać dokument, potwierdzający imię i nazwisko oraz wiek młodego fana muzyki. Dzieci mogą przyjechać na koncert wyłącznie z dorosłym opiekunem oraz z słuchawkami ochronnymi!
  • Czy jeśli kupiłem bilet elektroniczny, to powinienem go wydrukować?
    Chrońmy lasy! Na bramce wydarzenia możesz pokazać bilet w formie elektronicznej np. na smartphonie. Nie są akceptowane zdjęcia biletów lub screenshot’y biletów elektronicznych.
  • Czy opiekun osoby niepełnosprawnej musi również posiadać bilet wstępu?
    Tak, w przypadku, gdy osoba niepełnosprawna chce uczestniczyć w imprezie wraz z opiekunem, każda z tych osób zobowiązana jest do nabycia biletów.
  • Czy będą wydzielone sektory dla osób na wózkach inwalidzkich?
    Staramy się, aby każde nasze wydarzenie było w pełni dostępne dla wszystkich naszych gości. Jeżeli na planie widowni nie ma zaznaczonych miejsc specjalnie przygotowanych dla osób poruszających się na wózkach, prosimy o zakup dowolnego biletu, a nasza obsługa na wydarzeniu wskaże bezpieczne miejsca przewidziane dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Jak działa kod biletowy?
    Kod biletowy jest ważny tylko przy pierwszej weryfikacji, kopiowanie lub udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje utratę jego ważności i będzie traktowane jako próba oszustwa.
  • Kupiłem kilka biletów - na wszystkich jest moje imię i nazwisko. Czy pozostałe osoby, dla których bilety zostały zakupione wejdą bez problemu na wydarzenie?
    Tak, wszystkie osoby, dla których zostały zakupione bilety wejdą bez problemu na wydarzenie, o ile ich bilety nie zostaną wcześniej zeskanowane na wejściu. Każdy bilet wstępu posiada unikalny kod kreskowy uprawniający do wymiany karnetu na identyfikator.
  • Jestem osobą niepełnoletnią. Czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?
    Zgodnie z regulaminem wydarzenia, osoba małoletnia do lat 13 może uczestniczyć w wydarzeniu wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Natomiast osoba powyżej 13 lat, a poniżej 18 lat, musi posiadać pisemną zgodę opiekuna prawnego na udział w wydarzeniu (do pobrania TUTAJ). Każdy uczestnik bez względu na wiek zobowiązany jest do posiadania ważnego biletu wstępu.
  • Mój bilet nie pojawił się w aplikacji Going. – co w takim przypadku?
    Pamiętaj, aby przy zakupie biletu wprowadzić ten sam adres mailowy, na który zostało założone konto w aplikacji Going. W innym przypadku bilet nie pojawi się w aplikacji. Jeżeli nie masz konta w aplikacji Going. - załóż konto przy użyciu tego samego adresu, który podany został podczas zakupu.
  • Dokonałem/am zakupu biletu, ale nie mam go na mailu - co robić?
    Czekamy na potwierdzenie realizacji przelewu przez Twój bank. Czasem trwa to nieco dłużej. Koniecznie sprawdź folder SPAM - zdarza się, że właśnie tam trafiają bilety. Jeżeli po upływie 24h nadal nie otrzymasz swojego biletu, skontaktuj się z nami przez formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ, wybierając temat zapytania “mój bilet nie dotarł“.
  • Mam objawy choroby, - czy mogę wziąć udział w wydarzeniu?
    Osoby, u których występują jakiekolwiek objawy choroby wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2 nie mogą uczestniczyć w wydarzeniu i nie będą wpuszczane na teren koncertu.