Must see

Razem z Going. zaplanuj swój kulturalny tydzień w wersji online i offline! Sprawdź naszą selekcję wydarzeń, stworzoną tak, żebyś mógł posłuchać dobrej muzyki, zobaczyć fajny spektakl i pójść na ciekawą wystawę. Do zobaczenia na mieście i przed monitorami!

Wydarzenia

  • "Lato na Pradze" to nowy, niesamowity projekt miejski, stawiający Warszawską Pragę w samym artystycznym centrum Polski. Przez całe wakacje, kilkudziesięciu najpopularniejszych polskich artystów zagra koncerty w ogrodzie kompleksu Praga Centrum. Grupa LemON, czyli autorzy takich utworów jak "Napraw", "Scarlett" czy "Jutro" wystąpi w ramach tej inicjatywy już 27 września 2020 roku. Zespół ten, założony w 2011 roku, posiada na swoim koncie aż 4 albumy studyjne, pokryte odpowiednio złotem, platyną oraz podwójną platyną. Główny wokalista - Igor Herbut - zachwyca swoim głosem i przekazywanymi emocjami na każdym ze swoich występów, których razem z innymi członkami zespołu zagrali już prawie tysiąc. Wydarzenie "Lato na Pradze" będzie z pewnością przełomowe po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa. Projekt ten stanowi niepowtarzalną okazję aby spotkać się ze znajomymi i wspólnie posłuchać ulubionej muzyki. Na miejscu, oprócz koncertu, znajdować się będą również zielone strefy relaksu, food trucki oraz bar. -- Going. --

  • Tego na Nocnym jeszcze nie było! We wrześniu będziecie mieć niepowtarzalną okazję uczestniczenia w czymś szczególnie wyjątkowym. Na Towarowej 3, powstaje NEO(N) BISTRO! Będzie czynne w każdy czwartek września od godziny 18:00. 
 Co tydzień inny kucharz pokaże swoje umiejętności w blasku neonów! 24 września, a tym samym na ostatniej kolacji będziemy mieli jedyną i niepowtarzalną okazję spróbować dań Michała Kostrzewy z Sushiya! Zespół przyjedzie do nas prosto z Kielc i przygotuje japoński street food rodem zamkniętego już targu rybnego Tsukiji w Tokio. Michał na co dzień specjalizuje się w omakase, czyli japońskim rytuale występującym w sushi barach, który polega na “oddaniu się” w ręce kucharza i zaufaniu mu co do wyboru serwowanych dań. Dodatkowo do współpracy została zaproszona Happa To Mame, kawiarnia speciality z Poznania, która przygotowuje ręcznie robione japońskie słodycze. To jedyna taka okazja, gdzie w Warszawie, na kolacji pod gwiazdami możecie spotkać taką smaczną pop - upową kolaborację! MENU*: Danie I Ikura-don - miska pełna ryżu i marynowanej ikry łososia z dodatkami. LUB Tekka-don - miska pełna ryżu i tuńczyka Błękitnopłetwego z dodatkami. Danie II Miso-shiru - zupa na bazie bulionu z glonów kombu i katsuobushi wymieszanego z pastą miso. Danie III Daifuku - czyli esencja japońskich słodyczy, których główną bazą jest mochi - ryżowe ciasto, powstałe w procesie ubijania japońskiego kleistego ryżu z wodą. Wewnątrz znajduje się pasta ze słodkiej fasoli azuki *Menu może być zmodyfikowane, ze względu na sezonowość produktów. W cenę biletu wliczona jest karafka wody i kieliszek wina na początek.

  • Startuje cykl koncertów polskich gwiazd na Stadionie Syrenka! Już 25 września na scenie plenerowej zagra Happysad! 25 września na warszawskim Stadionie Syrenka wystąpi Happysad! Jedna z najpopularniejszych polskich formacji zaprezentuje publiczności swoje największe hity, w tym materiał z najnowszego albumu „Rekordowo Letnie Lato”. Występ grupy ze Skarżyska-Kamiennej to element serii wydarzeń, którym przyświecać będzie idea wspólnego pożegnania lata w wyjątkowo muzycznej i bezpiecznej atmosferze. Bilety na koncert Happysad są już dostępne w sprzedaży! Happysad to pierwsza ogłoszona gwiazda, która zasili line-up serii koncertów, odbywających się na Stadionie Syrenka. Cykl koncertów Muzyczna Syrenka jest wspólnym projektem dwóch największych warszawskich organizatorów koncertów, zarządzających klubami: Hybrydy, Palladium, Proxima oraz Stodoła. Na scenie plenerowej zaprezentują się topowi polscy wykonawcy, których nazwy będą sukcesywnie prezentowane w najbliższym czasie. Inicjatywa pozwoli wszystkim uczestnikom na złapanie wrześniowych promieni słońca oraz wspólne pożegnanie lata w wyjątkowo gorącej i muzycznej atmosferze! Oprócz solidnej porcji wrażeń koncertowych, na obszarze stadionu dostępna będzie także strefa gastronomiczna, oferująca przekąski i napoje. Realizacji przedsięwzięcia przyświeca cel organizacji wydarzeń w sposób maksymalnie bezpieczny. W trakcie koncertów wdrożony zostanie szereg środków bezpieczeństwa, zgodnych z bieżącymi zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. W wydarzeniach będzie mogła wziąć udział limitowana liczba uczestników. Kontrola biletów będzie odbywać się bezdotykowo, a uczestnicy zostaną poproszeni o dezynfekcję dłoni przed wejściem na obszar stadionu. Organizatorzy zapewnią uczestnikom możliwość swobodnego przemieszczania się, z zachowaniem dystansu społecznego. Każdy uczestnik zostanie również poproszony o złożenie pisemnego oświadczenia o stanie zdrowia. Happysad powstał w 2001 roku w Skarżysku-Kamiennej. Od lat jest jednym z najpopularniejszych polskich zespołów, wyprzedających bilety na swoje koncerty. Zespół ma na koncie ponad 1200 występów w całym kraju, 5 platynowych i 3 złote płyty oraz rekordy frekwencji w kilkunastu popularnych klubach w Polsce. W lipcu 2004 r. ukazał się debiutancki album zespołu „Wszystko jedno”. Obecnie formacja ma na swoim koncie osiem płyt studyjnych, spośród których ostatnia - „Rekordowo Letnie Lato” - miała swoją premierę 29 listopada 2019 r, a przy jej powstaniu zespół współpracował z pięcioma producentami (Leszek Kamiński, Jacek Miłaszewski, Paweł Cieślak, Marcin Bors, Bogdan Kondracki). Już 25 września na Stadionie Syrenki grupa zagra swoje najważniejsze utwory, pochodzące z różnych okresów twórczości, w tym także materiał z najnowszego krążka.

  • Wjazd na teren kina: 18:00 Start seansu: 19:30 Kino samochodowe Syreni Brzeg to zjawiskowe miejsce pod gwiazdami pośród zieleni tuż przy brzegu Wisły. Zupełnie nowy, 450-calowy ekran gwarantujący najwyższą jakość obrazu. Odwiedzając nasze kino dostaniesz swoje własne 25 m2 przestrzeni, abyś zawsze czuł się bezpiecznie i komfortowo. Odwiedź nas przy Myśliborskiej 11 w Warszawie i przeżyj nowa formę rozrywki oglądając najlepsze produkcje filmowe.

  • Wjazd na teren kina: 18:00 Start seansu: 19:30 Kino samochodowe Syreni Brzeg to zjawiskowe miejsce pod gwiazdami pośród zieleni tuż przy brzegu Wisły. Zupełnie nowy, 450-calowy ekran gwarantujący najwyższą jakość obrazu. Odwiedzając nasze kino dostaniesz swoje własne 25 m2 przestrzeni, abyś zawsze czuł się bezpiecznie i komfortowo. Odwiedź nas przy Myśliborskiej 11 w Warszawie i przeżyj nowa formę rozrywki oglądając najlepsze produkcje filmowe.

  • [ ENGLISH BELOW ] Rekruci! Nadszedł czas na prawdziwy desant. Zero półśrodków, zero biforowania, pora wrócić do Fort Open Air z prawdziwego zdarzenia. Takiego jak dawniej! Z okazji szalonego 2020 mamy dla Was 20 godzin odsieczy od najmocniejszych przedstawicieli krajowej sceny (i nie tylko), masa techniki i wizualizacji ale... Jeszcze nie będziemy odkrywać przed Wami wszystkich kart! Przed Wami Fort Open Air ULTIMATE 20'! Ordre de Bataille (ALFABETYCZNIE): ✩ Dtekk ✩ Hadone ✩ KUAK b2b Piotr Ho ✩ Michal Jablonski Hybrid Set ✩ Szmer b2b Modifer ✩ Thomas Luke ✩ Truant ✩ Vitcat ✩ VTSS b2b Sept Lights: ✩ TBA PRZEPUSTKI ⤵️⤵️ WEJŚCIE JEDNORAZOWE ✩ 1 PULA 20 PLN (sold out) ✩ 2 PULA 30 PLN (sold out) ✩ 3 PULA 40 PLN (sold out) ✩ 4 PULA 50 PLN ✩ BRAMKA 50PLN - GOTÓWKA ✩ AFTER OD 10:00 - 30 PLN - GOTÓWKA ✩ AFTER OD 13:00 - 20 PLN - GOTÓWKA https://going.pl/fort-open-air-ultimate-20 Tradycyjnie przejdziemy płynnie przez wszystkie stadia, stopniowo zwiększając stężenie BPM we krwi. #letsmakefortgreatagain --------------------------------------

  • W ramach projektu „Directed by Jazz” chcemy przybliżyć twórczość najwybitniejszych twórców światowego jazzu, którzy na stale zapisali się w pamięci wielu pokoleń muzyków i słuchaczy. Zaproszeni muzycy będą przedstawiać oryginalne aranżacje utworów, prezentując przegląd twórczości wybranego artysty. Nie zabraknie również własnych interpretacji i improwizacji. Za każdym razem skład zespołu będzie tematycznym odzwierciedleniem prezentowanego artysty. Koncerty w ramach „Directed by Jazz” to z jednej strony spotkanie z historią jazzu a z drugiej doskonała okazja do wysłuchania nietuzinkowych przedstawicieli tego gatunku. - - - - - - - - Music of Roman Statkowski by Kuba Stankiewicz Trio Kuba Stankiewicz - piano Wojciech Pulcyn - kontrabas Sebastian Frankiewicz - perkusja Kuba Stankiewicz należy do ścisłej czołówki polskich pianistów jazzowych, kompozytor i pedagog, absolwent Berklee College of Music w Bostonie, wykładowca Akademii Muzycznej we Wrocławiu oraz laureat licznych nagród muzycznych. Projekt ma na celu przypomnieć twórczość genialnego kompozytora – Romana Statkowskiego, który miał niebagatelny wpływ na ukształtowanie artystyczne H. Warsa i V. Younga. Muzyka Statkowskiego z opery Maria, przedstawiona zostanie w idiomie jazzowym w opracowaniu Kuby Stankiewicza. Roman Statkowski - kompozytor i pedagog. Urodzony 24 grudnia 1859 w Szczypiórnie koło Kalisza, zmarł 12 listopada 1925 w Warszawie. Początkowo studiował prawo na Uniwersytecie Warszawskim. Studia muzyczne z zakresu kompozycji odbył w Instytucie Muzycznym w Warszawie pod kierunkiem Władysława Żeleńskiego. Następnie przeniósł się do Petersburga, gdzie w tamtejszym Konserwatorium studiował u Nikołaja Sołowjowa (kompozycja) i Nikołaja Rimskiego-Korsakowa (instrumentacja) - dyplom ze złotym medalem uzyskał w 1890. Po krótkiej podróży do Niemiec oraz Belgii wrócił do Petersburga i pracował w przedstawicielstwie warszawskiego składu fortepianów Hermana i Grossmana. W 1903 zdobył I nagrodę za operę „Filenis” na międzynarodowym konkursie w Londynie. Rok później w Warszawie na konkursie kompozytorskim na operę do libretta opartego na treści poematu Antoniego Malczewskiego „Maria” zdobył także I nagrodę. W 1904 zamieszkał w Warszawie, gdzie został profesorem Instytutu Muzycznego - początkowo wykładał historię muzyki i estetykę, a od 1909, po śmierci Zygmunta Noskowskiego, prowadził również klasę kompozycji. Jego uczniami byli m.in.: Jerzy Lefeld, Jan Adam Maklakiewicz, Feliks Wrobel, Piotr Perkowski, Michał Kondracki, Kazimierz Wiłkomirski, Bolesław Szabelski. Roman Statkowski - Życie i twórczość | Artysta | Culture.pl ▎Niedziela 27.09.2020 | 20:30 ▎BILETY Normalny – 76 PLN Ulgowy – 68 PLN ✱ Bilety są dostępne na naszej stronie internetowej www.12on14club.com / w kasie klubu / przed koncertem „na bramce” (jeśli pula biletów nie została wyczerpana). ✱✱ Bilety ulgowe przysługują posiadaczom klubowej karty VIP / dziennikarzom bez akredytacji / studentom i uczniom za okazaniem ważnej legitymacji. ✱✱✱ W przypadku ceny biletu powyżej 100 zł dla posiadaczy Karty Muzyka, Managera obowiązuje opłata w wysokości 50 % ceny podstawowej. ✱✱✱✱ Koncerty zaczynają się punktualnie. Zakup biletu gwarantuje miejsce siedzące. Posiadaczom Kart VIP przysługuje możliwość wyboru miejsca. - - - - - - - - Cykl koncertów „Directed by Jazz” dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

  • Lato na Pradze to nie tylko koncerty! To również miejsce, w którym możesz spotkać się ze znajomymi, napić się drinka, skosztować Aperola, wrzucić coś na ząb, posłuchać setów najlepszych polskich DJów oraz wziąć udział w występach najlepszych polskich stand-uperów! Ponad 20 czołowych nazwisk polskiej sceny komediowej wystąpi w murach Praga Centrum. Katarzyna Piasecka Najbardziej znana polska stand-uperka. Od lat na scenie, w niezmiennie rewelacyjnej formie komediowej. Energia, charyzma, żywy kontakt z widzem - to Jej znaki rozpoznawcze. Bezpośrednia i bezkompromisowa - doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju eventach. Gościła na setkach małych i dużych spotkań firmowych, zjednując sobie publiczność zarówno przez poruszane tematy,jak i budowaną relację z widzem. Janusz Pietruszka Od lat występuje na scenie. Mówi do rzeczy i do ludzi. Podobno należy do grupy “PSY”. Ma dużo osiągnięć w różnych dziedzinach, ale kogo to. Współpracował z różnymi ludźmi w udanych i nieudanych przedsięwzięciach. Teraz tylko w udanych. Improwizator z grupy SIEDEM RAZY JEDEN. Jest gospodarzem zielonogórskiej sceny Stand-up w Kawonie. Data: 28 września 2020 Start: 21:00 Miejsce: Praga Centrum UWAGA! Informujemy, że na tym wydarzeniu nie ma możliwości przekazywania biletów przez aplikację Going., ani zmiany właściciela biletu poprzez kontakt mailowy zgodnie z decyzją organizatora.

  • Cykl koncertów on-line #jazzevening powstał w ramach programu Narodowego Centrum Kultury „Kultura w sieci”. Każdy z koncertów będzie streamowany bezpłatnie na klubowym Facebooku, kanale YouTube oraz Vimeo. - - - - - - - - Maksymilian Staniszewski - urodzony 03.04.1995 w Żarach. Uczęszczał do PSM I stopnia w Żarach w klasie fortepianu, studiował na Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie kontrabasu jazzowego, aktualnie kształci się na Uniwersytecie Zielonogórkskim w Instytucie Muzyki. Multiinstrumentalista, na co dzień kontrabasista i basista. Były instruktor Żarskiego Domu Kultury, aktualnie nauczyciel gitary basowej w prywatnej szkole muzycznej Brał udział w festiwalach muzycznych takich jak Jazz Juniors czy Ogólnopolski Festiwal Piosenki Artystycznej. Kilkukrotny laureat Ogólnopolskiego Konkursu Recytatorskiego. Założyciel i współtwórca wielu zespołów, muzyk sesyjny. Koncertował w takich miastach jak m. in : Warszawa, Poznań, Kraków, Wrocław, Olsztyn, Berlin, Cottbus, Zielona Góra, Bogatynia, Gorlitz Filip Gąsiorowski - urodzony 5 lipca 2001 w Zielonej Górze. Od 4 roku życia uczęszczał do prywatnej szkoły muzycznej oraz ukończył PSM I i II stopnia w Zielonej Górze w klasie fortepianu na kierunku Jazz i Muzyka Estradowa. Aktualnie uczy się w I Liceum Ogólnokształcącym w Zielonej Górze. Aktywnie udziela się artystycznie w środowisku akademickim w Zielonej Górze. Laureat festiwalu kompozytorskiego European Junior Original Concert w Atenach w 2015 roku. Uczestnik kilku konkursów pianistycznych m.in . w Gdańsku i Poznaniu. Współtwórca kilku zespołów prezentujących różne gatunki muzyczne. Przemysław Niemiec - lubuski perkusista aktywnie związany z zielonogórskim środowiskiem artystycznym. Jako członek Big Bandu Nowosolskiego współpracował z takimi muzykami jak Maciej Sikała, Piotr Baron czy Wojciech Karolak. Maksymilian Staniszewski Trio Filip Gąsiorowski - piano Maksymilian Staniszewski - kontrabas Przemysław Niemiec - perkusja ▎Sobota 26.09.2020 | 16:00 ▎BILETY: 50 PLN #jazzevening to z założenia cykl otwartych koncertów on-line. Jednak dzięki temu, że możliwe są już koncerty w przestrzeni klubowej, w sprzedaży są też bilety umożliwiające fizyczną obecność na koncertach. Jest to świetna okazja dla fanów muzyki na żywo, ponieważ ich ilość ograniczona jest do zaledwie 16 sztuk! Wszystkie koncerty odbywają się zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w trakcie epidemii wirusa SARS-Co-V-2 określonymi przez MKiND. Przed wejściem na koncert konieczne będzie wypełnienie oświadczenia o stanie zdrowia. ✱ Bilety są dostępne na naszej stronie internetowej www.12on14club.com / w kasie klubu / przed koncertem „na bramce” (jeśli pula biletów nie została wyczerpana). - - - - - - - - „Dofinansowano ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach programu Kultura w sieci”

  • Cykl koncertów on-line #jazzevening powstał w ramach programu Narodowego Centrum Kultury „Kultura w sieci”. Każdy z koncertów będzie streamowany bezpłatnie na klubowym Facebooku, kanale YouTube oraz Vimeo. - - - - - - - - Shandy & Eva to akustyczny duet grający swoje piosenki autorskie. Shandy (Shandrelica Casper) to perkusistka, która pochodzi z wyspy Curacao na Karaibach, Eva (Ewa Żmijewska) to gitarzystka z Warszawy. Dziewczyny obydwie śpiewają i komponują, poznały się na wydziale wokalu w Los Angeles College of Music w Pasadenie gdzie zdobyły tytuł Associate Of Arts in Vocal Performance. Podczas studiów zaczęły wspólnie koncertować, a potem razem pisać muzykę. Następnie Shandrelica skończyła studia licencjackie w Los Angeles College of Music, a Ewa studiach magisterskie w California Institiute of the Arts. Duet koncertuje nie tylko w okolicach Los Angeles, ale też lubi bywać na Curacao lub w Polsce gdzie ma wielu słuchaczy. Muzyka Shandy & Eva mieści się w szeroko rozumianym gatunku pop/singer-songwriter, ale dziewczyny czerpią inspiracje z wielu innych stylów muzycznych jak jazz, latin, world music, czy country. Podczas swojej kilkuletniej kariery, Shandy & Eva zdążyły wystąpić z wieloma uznanymi muzykami, między innymi: Maciej Szczyciński (Michał Bajor, Lora Szafran, Monika Borzym), Darek Oleszkiewicz (Pat Metheny, Aga Zaryan, Anna Maria Jopek), Adam Levy (Norah Jones, Tracy Chapman, Meshell Ndegeocello). https://shandyandeva.com/ Shandy & Eva Ewa Żmijewska (Eva) - wokal Shandrelica Casper (Shandy) - perkusja, wokal Maciej Szczyciński - gitara basowa Krzysztof Pawłocki - gitara elektryczna ▎Niedziela 27.09.2020 | 16:00 ▎BILETY: 50 PLN #jazzevening to z założenia cykl otwartych koncertów on-line. Jednak dzięki temu, że możliwe są już koncerty w przestrzeni klubowej, w sprzedaży są też bilety umożliwiające fizyczną obecność na koncertach. Jest to świetna okazja dla fanów muzyki na żywo, ponieważ ich ilość ograniczona jest do zaledwie 16 sztuk! Wszystkie koncerty odbywają się zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w trakcie epidemii wirusa SARS-Co-V-2 określonymi przez MKiND. Przed wejściem na koncert konieczne będzie wypełnienie oświadczenia o stanie zdrowia. ✱ Bilety są dostępne na naszej stronie internetowej www.12on14club.com / w kasie klubu / przed koncertem „na bramce” (jeśli pula biletów nie została wyczerpana). - - - - - - - - „Dofinansowano ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach programu Kultura w sieci”

  • PROMOCJA na wybudzenie z letargu: 8h warsztatów + 6h w Studio UP! Ratusz 40m2 do indywidualnego wykorzystania GRATIS! W trakcie warsztatów przeprowadzę Cię przez możliwości, jakie daje praca w studio ze światłem błyskowym. Podczas spotkania dowiesz się jak działają modyfikatory światła, co to grip oraz jak to wszystko ze sobą połączyć. Po warsztatach będziesz pewniej poruszał/a się w przestrzeni studyjnej oraz zdobędziesz wiedzę jakie efekty możesz osiągnąć i jak kreatywnie wykorzystać sprzęt studyjny. Warsztaty w Studio UP! to 8h skondensowanej wiedzy: nie licz na wykład, ani prezentację na rzutniku. Pracujemy na prawdziwym sprzęcie, a co za tym idzie, każdą porcję wiedzy wypróbujesz na miejscu, w praktyce. Na warsztatach omówimy: Podstawy Grip i statywy Podstawy Lamp i wyzwalaczy Podstawy modyfikatorów światła (softboxy, beauty dish, octa i wiele innych) Dużo praktyki: Testy oświetlenia na modelce Pełen harmonogram opublikujemy w treści wydarzenia. Koszt warsztatów to jedyne 307,50 zł (250 zł netto + VAT) W cenie warsztatów otrzymujesz: 8h skondensowanej wiedzy o możliwościach sprzętu studyjnego GRATIS Karnet na 6h w Studio UP! Ratusz 40m2 (możliwość wymiany na dowolny inny karnet z oferty studia za dodatkową opłatą). Karnet możesz wykorzystać przez ROK od zakupu. Uwaga! Liczba miejsc ograniczona Masz pytania Napisz na: ratuszarsenal@studioup.pl lub przez fanpage: https://www.facebook.com/studiouppl

  • Warszawa to miasto kontrastów. Przepływająca przez jej środek rzeka Wisła dzieli ją na dwa brzegi: lewy i prawy. Lewy brzeg to nowoczesność, drapacze chmur, zatłoczone ulice, prestiż i wielkie pieniądze. Jednak właśnie na prawym brzegu można poczuć prawdziwego ducha Warszawy. Tu czas zatrzymał się jakby na początku ubiegłego stulecia. Urokliwe, przedwojenne kamienice, które można znaleźć na Pradze, na każdym kroku przypominają skomplikowaną historię stolicy Polski. Te dwa światy zdają się żyć swoim własnym tempem, niezależnie od siebie, mimo, że stanowią jedno miasto. Podczas tej wycieczki Nysą razem odkryjemy Warszawę i poznamy jej dwa oblicza. Wycieczkę zaczynamy w najlepszym możliwym miejscu, na placu Defilad, pod Pałacem Kultury i Nauki, symbolem Warszawy i chyba najbardziej kontrowersyjnym budynkiem w mieście. Następny przystanek to plac Konstytucji, bijące serce MDM (Marszałkowska Dzielnica Mieszkaniowa). Tam z łatwością można zrozumieć na czym polegała wdrożona w latach czterdziestych idea socrealizmu. Później przejeżdżając przepięknymi alejami Ujazdowskimi dotrzemy na ulicę Wiejską gdzie znajduje się kompleks budynków sejmowych, dalej poprzez plac Trzech Krzyży miniemy imponujący Dom Partii i legendarną już warszawską Palmę. Stamtąd pojedziemy odkrywać Pragę gdzie w urokliwych przedwojennych podwórzach wasz przewodnik opowie wam jak wyglądało życie codzienne w przedwojennej Warszawie. W drodze powrotnej pojedziemy słynną trasą W-Z i z pokładu Nysy obejrzymy cerkiew prawosławną, Katedrę Praską, panoramę Starówki, Zamek Królewski, Kolumnę Zygmunta, majaczące w oddali sylwetki nowoczesnych wieżowców, warszawską Nike, ratusz miejski. Wycieczka zakończy się w miejscu startu czyli pod Pałacem Kultury i Nauki. Podczas całej wycieczki będzie towarzyszyć wam profesjonalny przewodnik – kierowca, który zasypie was anegdotami o stolicy i z przyjemnością odpowie na wasze pytania. Podczas wycieczki zobaczycie: Pałac Kultury i Nauki Plac Konstytucji MSM Dzielnica ministerstw Dom Partii Praga

  • Pierwszym miejscem na trasie HYPSTERIA TOUR 2020 będzie klub ISKRA w Warszawie, na którym będziemy świętować urodziny Cywila. Możecie go kojarzyć jako finalistę pierwszej edycji ŻywegoRapu a już na pewno kojarzycie jego kultowy kawałek ‘Premier League’. Niegdyś związany z Diil Gangiem & Hemp Gru, teraz powraca z nowym repertuarem i płytą „Warsaw Calling”. Z okazji jego 30 urodzin pojawią sie także dobrze Wam znani goście z gościnek na jego starszych numerach. Koncert rozkręcą także raperzy związani z Hypsteria Records: B-Art, Kobe, Urban, Vanisz, związana z wytwórnią wokalistka Karolina Stanisławczyk i DJ MAC oraz zaproszeni przez wytwórnie goście. GOŚCINNIE WYSTĄPIĄ: - Wiktor z WWA - uki grajda - Awalas - Jestemszopen - Bażant - wszedzieZUBER - Bilu - Milu - DJ FELIPE START: 20:00 #hypsteriatour2020 Wejście 18+

  • Massive Music i Progresja zapraszają na koncert w ramach trasy Blitzkrieg MMXX. W rolach głównych dwie machiny wojenne: Vader oraz Marduk. Pierwsze uderzenie przypadło polskiemu Ragehammer. Koncert odbędzie się na nowej Letniej Scenie Progresji, która znajduje się w pobliżu klubu. Rozpiska czasowa: 16:30 - bramka 18:00-18:40 - Ragehammer 19:00-20:00 - Marduk 20:30 - 21:45 - Vader Vader (death metal, Polska) Nie trzeba być wprawnym obserwatorem, żeby zauważyć drugą młodość pionierów polskiego death metalu. Wydana z początkiem maja płyta “Solitude in Madness” potwierdza, że załoga Petera jest w świetnej formie. To również album, na którym prócz klasycznego stylu i nawiązań do początku lat 90. usłyszymy sporo świeżych lub wręcz zaskakujących aranżacji. Album promuje utwór “Into Oblivion”, ale w niepamięć nikt nie ma zamiaru się udać. https://www.youtube.com/watch?v=jVtC6a_YJV0 Marduk (black metal, Szwecja) Tytuł ostatniej płyty Marduk mówi wszystko. Morgan Håkansson świętuje trzy dekady na scenie i można je określić właśnie słowem “zwycięstwo”. Trudno wskazać w historii black metalu zespoły, które nie pogubiły się w swoim stylu lub nie stały się wręcz własną parodią, ale Szwedzi są prawdopodobnie najlepszym przykładem żelaznej konsekwencji, bezkompromisowości, a poza tym ich twórczość stanowi zwyczajnie synonim black metalu. https://www.youtube.com/watch?v=3V1I9XyB4-E Ragehammer (black/thrash metal, Polska) https://www.youtube.com/watch?v=21nP7CsOawo Koncerty odbędą się w obowiązującym reżimie sanitarnym!

  • Kwartet Obary jest zespołem wyjątkowym, który tworzy muzykę wielowarstwową. To sojusz niezwykle indywidualnych osobowości, instrumentalistów którzy oddali się współpracy w grupie, jednocześnie potrafiąc odnaleźć przestrzeń do własnej ekspresji. Doskonałą równowagę dla intensywnego brzmienia saksofonu altowego Obary, oscylującego między liryzmem i wybuchowością, stanowi Dominik Wania, pianista o doskonałej technice i klasycznym wykształceniu. Obara i Wania to „improwizatorzy o kosmicznej energii”, jak określił ich John Fordham z „The Guardian”. Wania po ukończeniu z wyróżnieniem krakowskiej Akademii Muzycznej odnalazł swoją ścieżkę w muzyce jazzowej. Już od pierwszego spotkania młodych artystów w zespole Tomasza Stańki było jasne, że impulsywnego i otwartego saksofonistę oraz introwertycznego i analitycznego pianistę połączy głębokie muzyczne porozumienie. Hołd dla Stańki artyści oddają w utworze zamykającym album „Three Crowns”. To elegijna ballada autorstwa Obary, zatytułowana „Mr. S”, która bliska jest charakterem słynnej „Balladynie”. Pozycja Macieja Obary w jazzowym świecie nieustannie rośnie. W maju 2019 r. kwartet polskiego saksofonisty wygrał pierwszą nagrodę w prestiżowym konkursie „BMW Jazz Welt Award”. Jury doceniło zespół przede wszystkim za „ogromną amplitudę emocji, dynamikę oraz możliwości ekspresji, którymi zaskoczył i zafascynował publiczność Maciej Obara i jego kwartet. To właśnie liryczność brzmienia Obary, siła kompozycji oraz spontaniczność i nieskrępowana siła improwizacji tego wybitnego zespołu sprawiły, że kwartet stał się tegorocznym zwycięzcą”. Tytuł albumu „Three Crowns” odwołuje się do najwyższego szczytu Pienin Środkowych – gór położonych na granicy polsko-słowackiej. Nazwa nowej płyty może być jednocześnie odczytana jako nawiązanie do szczytowej formy kwartetu Macieja Obary, który zdobywa kolejne sukcesy na muzycznym szlaku wytyczonym dwa lata temu przez debiutanckie nagranie dla wytwórni ECM – album „Unloved”. Najnowszy materiał, zarejestrowany we francuskim studiu La Buissonne w marcu 2019 r., to sześć premierowych kompozycji autorstwa lidera zespołu oraz dwie interpretacje utworów pióra polskiego kompozytora muzyki poważnej, współczesnej i religijnej Henryka Mikołaja Góreckiego (1993-2010). Obara poznał rodzinę Góreckich podczas swojego pobytu w Katowicach, mieście, w którym żył i tworzył słynny artysta. Jego spadkobiercy po raz pierwszy wyrazili aprobatę dla interpretacji utworów Góreckiego przez przedstawiciela muzyki improwizowanej. Obara zmierzył się z dwiema kompozycjami Góreckiego – pierwszą częścią suity „Trzy utwory w dawnym stylu” (1963 r.) oraz „Małe requiem dla pewnej Polki” (1993 r.). Saksofonista wraz z członkami swojego kwartetu Dominikiem Wanią, Ole Mortenem Våganem oraz Gardem Nilssenem, dodał dziełom Góreckiego intensywności umiejscawiając utwory w stylistyce współczesnego jazzu.

  • – Tomasz był mentorem wielu polskich jazzmanów. Dla nas był kimś więcej, muzycznym ojcem. […] Kiedyś miałem wrażenie, że zawsze będziemy grać razem. […] Pomógł nam wypłynąć na szerokie wody. Powtarzał, że będziemy razem grać do końca życia – i tak było. Można śmiało powiedzieć, że związek Tria Marcina Wasilewskiego z Tomaszem Stańko i jego muzyką jest bardziej niż oczywisty. Zagrali razem w Kwartecie Tomasza Stańko tysiące koncertów, zjeździli świat wzdłuż i wszerz, nagrali razem trzy fenomenalne płyty dla ECM Records: ”Soul OF Things”, „Lontano” i „Suspended Night”, co przy okazji z pewnością ułatwiło Manfredowi Eicherowi zaproszenie Tria do nagrania ich własnych albumów dla ECM. Muzycy Tria byli byli najdłużej grającym i nagrywającym zespołem z Tomaszem Stańko. Podobnie oczywiste było zaproszenie przez Trio Adama Pierończyka, wybitnego polskiego tenorzysty, do wspólnego grania muzyki Stańki, bowiem pierwsze sceniczne spotkanie Pierończyka z muzyką Stańki miało miejsce w 2004 roku w Teatrze Polski we Wrocławiu, aby właśnie razem z Kwartetem Stańki w składzie z Marcinem Wasilewskim, Sławomirem Kurkiewiczem i Michałem Miśkiewiczem zaprezentować muzykę Krzysztof Komedy. Ta swoista sztafeta pokoleń trwa więc nadal. Muzycy Tria Marcina Wasilewskiego i Adam Pierończyk – po raz pierwszy bez udziału Mistrza – zagrali w Warszawie jego muzykę w wieczór jego pożegnania z naszym realnym światem. Przy niezwykłych okazjach muzycy z największym pietyzmem kontynuują spotkania z muzycznym duchem Tomasza Stańko.

  • Zapraszamy na koncert SIKSA promujący nowy album "Zemsta na wroga", który ukazał się 4 września nakładem Anteny Krzyku na winylu i CD. SIKSA [Ewa Demarczyk polskiego undergroundu] https://siksa.bandcamp.com/ www.facebook.com/xsiksax/ https://www.instagram.com/siksa_forever/ SIKSA (ur. 21 listopada 2014 w Gnieźnie, zm. 27 lipca 2019 w Czechach) Córka Ciarki i Porażki z domu Freiheit. Pierwsze lata życia spędziła nie konkurując. Niezwykle uzdolniona, ukończyła czas próby nie uzyskując dyplomu. Będąc zaproszoną nie podjęła współpracy, następnie przeżywszy wielką miłość pisze piosenki o tematyce lirycznej. Łączy nieprecyzyjny warsztat z ograniczoną paletą. W jej twórczości widzimy zanikające już wiejskie chałupy, stare dworki, kępy drzew, trawy, szuwary, strumyki skąpane w popiele i popłochu. Dzikie gęsi szykują się do odlotu, podmiot schodzi w podziemie. Weteranka nigdy nie nazwana "Agnieszką Osiecką polskiego Undergroundu". Po wojnie SIKSA zamieszkała w ubytku przegrody międzykomorowej, udając szmer serca.

  • Dokładnie 3 lata temu, Mała Orkiestra Dancingowa zagrała do tańca po raz pierwszy w SPATiFie. Teraz, po pół roku przerwy, zapraszamy ponownie na potańcówkę z MOD 26 września NA PATIO !!! 12-osobowy skład pod dyrekcją Noama Zylberberga gra wczesny polski pop, bez nostalgii rekonstruując dźwięki ukryte pod szumem starej płyty. Polskie tanga, foxtroty, slowfoxy - taneczne dźwięki międzywojennej Warszawy w wykonaniu Małej Orkiestry Dancingowej to rozrywkowa wizytówka Klub SPATiF. Bilety: • wejściówka 20pln • VIP (miejsce przy stoliku + welcome drink) 50PLN

  • Wielkimi krokami zbliża się premiera jego nowego albumu, z którego otrzymaliśmy już takie numery jak „Jumpman” czy „Hoodie” ft. Zeamsone. Z pewnością pamiętacie także „Lolitkę” nagraną z Tymkiem. Młody reprezentant QueQuality wystąpi na scenie Hulakula Rozrywkowego Centrum Miasta już 25. września! Wstęp 16+ (osoby niepełnoletnie wstęp za okazaniem zgody rodzica lub opiekuna prawnego). Wzór do pobrania na http://bit.ly/hkszopeen lub www.hulakula.com.pl Wydarzenie odbywa się w reżimie sanitarnym, a warunkiem wstępu do lokalu jest wypełnienie oświadczenia o stanie zdrowia oraz zakrycie nosa i ust. Wzór oświadczenia o stanie zdrowia: https://bit.ly/oswiadczenie_hk

  • Bielas, absolutna ikona miasta Łódź, jego bezkompromisowe teksty są pełne prawdy o życiu i przewrotnego humoru. Jacek Bieleński to swoisty artystyczny fenomen miasta Łodzi. Poeta, tekściarz, kompozytor, prozaik, scenarzysta filmowy, aktor. Polski, muzyczny odpowiednik Toma Waitsa; literacki odpowiednik Charlesa Bukowskiego. Lider grupy Plastic Bag, autor m.in. „Tanich pieniędzy” (z Bogusławem Lindą), „Dentysty-sadysty” Maryli Rodowicz i Różowych Czubów, „Czapki Widki” (manifestacji artystycznej z udziałem m.in. Ultra Violet, artystki ze stajni Andy’ego Warhola) oraz Emilie Benes–Brzeziński. Prawnuk napoleońskiego generała, wnuk przedwojennego wiceprezydenta Łodzi; syn dziennikarki i modelki. „Grzesiuk Piotrkowskiej”, „Książę Nocy”, „Marynarz Łodzi“ – to tylko niektóre z poetyckich epitetów, które w malowniczy sposób oddają charakter tego kontrowersyjnego artysty. Na scenie pojawiał się z Tomaszem Stańką, Jorgosem Skoliasem, Stanisławem Sojką, Ziutem Gralakiem. Z wykształcenia i zamiłowania scenarzysta filmowy, jest autorem tekstów do piosenek Gralaka, Włodka Kiniorskiego, Maryli Rodowicz, Justyny Steczkowskiej, Fiolki oraz Wojciecha Waglewskiego. Współtwórca muzycznej sceny klubu Łódź Kaliska. Jego pasjami są buddyzm i podróże – od zawsze. Bielas znany z Plastic Bag, Pafullon, Marynarze Łodzi jest przede wszystkim tekściarzem. Jego piosenki śpiewa wielu znanych polskich artystów od Fiolki po Marylę Rodowicz, a międzypokoleniowy hit "Dentysta Sadysta" w wykonaniu Różowych Czubów ze słowami Bieleńskiego bije obecnie rekordy oglądalności w serwisie YouTube. Tomasz Wojciechowski pseud. Mechu. Gitarzysta i multiinstrumentalista. Znany z gry w takich zespołach jak Blitzkrieg, Jezabel Jazz, Closterkeller, Moskwa czy Bielas i Marynarze. Nagrywał dla wielu artystów, między innymi : Hedone, Una de Luna, Krystyna Giżowska. Autor muzyki do pierwszego filmu Wojciecha Smażowskiego pt. 'Małżowina' z Marcinem Świetlickim w roli głównej.

  • Zrozumieć sny – matryce nieświadomości Freud, Jung, Mindell, Tenzin Wangyal Rinpocze "Przesypiamy jedną trzecią naszego życia. (...) każdy dzień kończy się w ten sam sposób. Zamykamy oczy i rozpuszczamy się w ciemności. Nie boimy się tego stanu, chociaż znika wtedy wszystko to, co określamy mianem "ja". Po krótkim czasie pojawiają się obrazy, a wraz z nimi nasze poczucie jaźni. Znów istniejemy w najwyraźniej nieograniczonym świecie snu. Każdej nocy uczestniczymy w tych niezgłębionych misteriach, przechodząc z jednego wymiaru doświadczenia w drugi, zatracając poczucie siebie i odnajdując je ponownie, a wszystko przyjmujemy za rzecz naturalną. Budzimy się rano i znów zaczynamy prowadzić "rzeczywiste" życie, ale w pewnym sensie wciąż śpimy i śnimy. Nauki powiadają, iż możemy albo bez przerwy przebywać w złudnym, sennym stanie, albo przebudzić się na prawdę." Tenzin Wangyal Rinpocze, "Tybetańska joga snu i śnienia". Zapraszam Was w podróż do krainy snów i nieświadomości. Rozpoznanie olbrzymiego potencjału jakim są sen i sny jest pierwszym krokiem do wykorzystania ich dla naszego rozwoju, a także do głębszego poznania siebie, swojej natury oraz natury otaczającej nas rzeczywistości. W czasie warsztatu stworzymy przyjazną przestrzeń dla tego obszaru rzeczywistości, który bywa irracjonalny, nieoczywisty, tajemniczy i nieznany. Poznamy kluczowe teorie dotyczące snów i nieświadomości. Wraz z Zygmuntem Freudem i Carlem Gustavem Jungiem zanurzymy się w nieświadomości indywidualnej i zbiorowej. Poznając mapę nieświadomości dostaniemy klucz do zrozumienia snów. Rozpoznamy ich znaczenie dla naszego rozwoju i codziennego życia. Dzięki Arnoldowi Mindellowi poznamy energetykę snów i śnienia oraz nauczymy się podążać za procesem, który odsłaniają nasze sny. Idąc za wskazówką Tenzina Wangyala Rinpocze oderwiemy się od treści snów i pójdziemy w stronę badania samej ich istoty – "zgłębianie natury snu, doprowadza (...) do poznania tajemniczych procesów, które leżą u podstaw całej naszej egzystencji, a nie tylko snu." Warsztat będzie inspiracją do pogłębiania wiedzy i codziennego podążania scieżką snu i śnienia. Zapraszam Was na 4 spotkania: 1. Zygmunt Freud – seks, popęd, przyjemność - witamy w "grzesznej krainie" id 2. Carl Gustav Jung – od seksu do mistycyzmu: libido i archetyp Jaźni (teleologiczny punkt widzenia) 3. Arnold Mindell – śnienie na jawie – rozpoznawanie energetyki śniącego ciała 4. Tenzin Wangyal Rinpocze – oświecające śnienie: od treści snów do ich formy. Tybetańska joga snu i śnienia W czasie zajęć: poznamy teoretyczne podstawy światopoglądów wybitnych myślicieli badających nieświadomość i naturę snów w naszej kulturze dostaniemy narzędzia do rozumienia snów i nieświadomości nauczymy się podążać za swoimi snami stworzymy przyjazną przestrzeń na nasze indywidualne doświadczenia poprzez ćwiczenia Psychologii Procesu, zainspirowani treścią wykładu, będziemy praktycznie doświadczać natury swoich snów i śnienia Prowadzący: Dr Arkadiusz Tabero filozof, psychoterapeuta, dyplomowany nauczyciel Hatha Jogi. Posiada rekomendacje Polskiego Towarzystwa Psychologii Procesu do prowadzenia terapii i pracy z grupami pod superwizją. Jest wiceprezesem Polskiego Towarzystwa Psychologii Procesu. Więcej na: www.tabero.pl Warsztat pod superwizją dr Bogny Szymkiewicz Na pierwsze spotkanie zapraszam w piątek, 25 września 2020, w godzinach 18.00 – 21.00 Zajęcia odbędą się przy grupie minimum 10 osób Koszt całego cyklu – 4 spotkania - 340 zł. Uwaga: przy wpłacie zadatku – 160 zł do 19 września cena: 310 zł Terminy kolejnych spotkań: 2, 9, 16 października 2020. Miejsce: online - platforma Zoom fot. Jackson Pollock, Alchemy

  • Wernisaż charytatywny Michała Torzeckiego to więcej niż sztuka. To sztuka pomagania czworonogom. Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane portrety 11 psów ze Schroniska w Korabiewicach VIVA oraz Fundacji Azylu pod Psim Aniołem. Obrazy będzie można kupić, a cały dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na rzecz piesków. Na wernisażu będą także obecni goście specjalni – sportretowani czworonożni podopieczni ośrodków. Ten, kto zdecyduje się na adopcję psa i przejdzie pomyślnie procedurę formalną, w dowodzie wdzięczności otrzyma obraz artysty. Dlatego właśnie WIN:WIN. W obu sytuacjach psiaki i schronisko wygrywają.

  • Czujemy się wyróżnieni i jest to dla nas ogromny zaszczyt, że już niebawem - po raz pierwszy - będziemy częścią prestiżowego Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień” – największego w Polsce i jednego z ważniejszych na świecie festiwali o randze międzynarodowej poświęconego muzyce współczesnej, organizowanego przez Związek Kompozytorów Polskich. Na drugim z dwóch wieczorów w ramach "Warszawska Jesień Klubowo", który się odbędzie w czwartek, 24.09.2020 w Pardon, To Tu wystąpią dwaj wybitni polscy kompozytorzy Jacaszek i Piotr Kurek. Zapraszamy bardzo serdecznie! ➳ Czwartek, 24.09.2020 - g. 22:30 ➳ Bilety: Wstęp Wolny ➳ Adres: Aleja Armii Ludowej 14; 00-637 Warszawa Jacaszek - elektronika Piotr Kurek - elektronika Uwaga, na tym koncercie nie będzie miejsc siedzących! Koncerty będą również transmitowane na żywo na kanale: https://www.youtube.com/user/WarsawAutumn "NAGŁOS" U Michała Jacaszka: muzyka, której dźwiękowe tworzywo wykorzystuje głosy sawanny z nagrań terenowych, zebranych w rezerwacie Mmabolela w Republice Południowej Afryki. U Piotra Kurka: głównie syntetyczny, ale także naturalny głos ludzki oraz programy komputerowe symulujące pracę mięśni, tkanek i innych partii ludzkiego ciała, biorących udział w emisji głosu. Wszystko służy stworzeniu wirtualnej grupy wokalnej, której towarzyszą także brzmienia instrumentalne. Zaciera się granica pomiędzy tym, co z natury, a tym, co z technologii. Jacaszek "savannah speaking" (prawykonanie) Muzyka skomponowana jest na bazie nagrań terenowych zebranych w rezerwacie Mmabolela w Republice Południowej Afryki podczas rezydencji artystycznej „Sonic Mmabolela” w listopadzie 2019. Piotr Kurek "Let’s Run Around in Circles. I Know We Can" (prawykonanie) To tytuł nowych kompozycji na wirtualną grupę wokalną i instrumenty. Modalne harmonie, praca mięśni, tkanek i struktur biorących udział w emisji głosu zostały wkalkulowane w ostateczny kształt utworu. Nic tutaj nie jest prawdziwe, ale granica jest trudno uchwytna. Omówienia koncertów: Jerzy Kornowicz, „Usłysz, czego inni nie słyszą!”. Przewodnik po 63. festiwalu „Warszawska Jesień” BIOGRAFIE Jacaszek Kompozytor i producent muzyki elektroakustycznej, łączącej dźwięki preparowane elektronicznie z żywym instrumentarium. Współpracuje z artystami wizualnymi i wideo, choreografami, fotografami oraz reżyserami filmowymi i teatralnymi. Autor muzyki do filmu, teatru, słuchowisk. Członek Polskiego Stowarzyszenia Muzyki Elektroakustycznej. Mieszka w Gdańsku. Wybrane utwory: riverbed, savannah 1, dusk, savannah 2, whisler,pond 1, pond 2, supercrickets.
 Wybrana dyskografia: Lo Fi Stories (Gusstaff, 2004), Mapa (z Miłką Malzahn; Offmusic, 2004), Sequel(Jacaszek&Miłka; Gusstaff, 2005), Kompleta (ze Stefanem Wesołowskim; Ici d’Ailleurs, 2008), Treny (Gussta /Miasmah, 2008), Pentral (Gusstaff, 2009), Glimmer (Ghostly International, 2011), Pieśni (Narodowe Centrum Kultury, 2013), Catalogue Des Arbres (Jacaszek & Kwartludium; Touch, 2014), RIMBAUD (Jacaszek, Budzyński, Trzaska; Gustaff, 2015), Legenda (Jacaszek, Budzyński; Narodowe Centrum Kultury, 2017), Kwiaty (Michał Jacaszek, Hania Malarowska; Ghostly International, Requiem Records, 2017), Bramy Nieba (Vocal Varshe & Jacaszek; Requiem Records, 2018), Stutthof. Apel Cieni (Tomasz Budzyński, Dariusz Budkiewicz, Michał Jacaszek i Rafał Nowak; Muzeum Stutthof w Sztutowie, 2018). Piotr Kurek warszawski muzyk i kompozytor, współzałożyciel nieistniejącej już grupy Ślepcy i projektu Piętnastka. Znany jako autor muzyki do licznych spektakli teatralnych (TR Warszawa, Paper Tiger Theatre, Lubelski Teatr Tańca, Narodowy Stary Teatr) a także ze współpracy z muzykami takimi jak Sylvia Monnier (jako Suaves Figures), Hubert Zemler (jako Piętnastka), Francesco de Gallo (jako ABRADA) oraz z nietypowych setów didżejskich (Smutaż). Koncertował na licznych festiwalach w Polsce i za granicą. W 2019 ukazała się jego płyta Polygome (wydana przez Hands In e Dark). W bieżącym roku został wydany przez Mondoj jego album A Sacrifice Shall Be Made / All The Wicked Scenes zbierający kompozycje stworzone do trzech spektakli zrealizowanych we współpracy z twórcami z Chin: Dwóch Mieczy Grzegorza Jarzyny (koprodukcja TR Warszawa i Shanghai Th­eatre Academy) oraz dwóch spektakli Tiana Gebinga: Dekalogu zrealizowanego w Starym Teatrze w Krakowie i 500m w Thalia Theater w Hamburgu. COVID-19 1. W związku z obostrzeniami związanymi z wirusem SARS-COV-2 liczba miejsc wewnątrz klubu podczas koncertu jest ograniczona. 2. Warunkiem uczestnictwa w koncertach wewnątrz klubu jest wypełnienie i podpisanie przed wejściem na wydarzenie oświadczenia o stanie zdrowia oraz pozostawienie swoich danych kontaktowych. 3. Klub "Pardon, To Tu" zapewni odpowiednią ilość oświadczeń, niemniej w miarę możliwości prosimy o wcześniejsze wydrukowanie, wypełnienie i podpisanie oświadczenia dostępnego pod poniższym adresem: http://warszawska-jesien.art.pl/.../oswiadczenie... 4. Mając na uwadze konieczność wypełnienia ww. oświadczenia przed wejściem na wydarzenie prosimy o przybycie z wyprzedzeniem, niezbędnym do wypełnienia i złożenia dokumentu. Zalecany czas przybycia – 60 minut przed rozpoczęciem wydarzenia. 5. Uczestnictwo w wydarzeniu oznacza akceptację regulaminu oraz zasad przetwarzania danych osobowych (RODO) przez Organizatora dostępnego pod poniższym adresem: http://warszawska-jesien.art.pl/.../oswiadczenie... 6. Prosimy o posiadanie oraz stosowanie własnych środków ochrony w postaci maseczki lub przyłbicy do zasłonięcia nosa i ust 7. Prosimy o dezynfekcję rąk środkami dezynfekcyjnymi dostępnymi przed wejściem na wydarzenie 8. Prosimy o zachowanie dystansu społecznego od innych uczestników wydarzenia oraz do stosowania się do poleceń osób zajmujących się obsługą wydarzeń. Mimo wszystkich ww. zasad uczestnictwa w koncercie życzymy wszystkim udanego wieczoru. Do zobaczenia!

  • Część online 17. edycji Millennium Docs Against Gravity startuje już 19 września! Wszystkie filmy widzowie będą mogli oglądać od 8:00 19 września na specjalnie odmienionej z tej okazji stronie festiwalu - MDAG.PL! W programie części online znajdzie się prawie 120 wyjątkowych filmów z całego świata, sesje Q&A z najważniejszymi twórcami kina dokumentalnego, warsztaty, panele dyskusyjne oraz część muzyczna. To będzie niezapomniana podróż przez całą naszą planetę, przynosząca wiedzę, ale dająca też możliwość wspólnego współodczuwania świata. Dlatego hasłem tegorocznej edycji, inspirowanym mową noblowską Olgi Tokarczuk, jest Z CZUŁOŚCI DO ŚWIATA!

  • Nadszedł czas, w którym sformułowanie „zmiana klimatu” jest zbyt łagodne, by adekwatnie opisać to, co dzieje się na naszej planecie. Powszechnie wiadomo, że mamy do czynienia z kryzysem klimatycznym – to sytuacja równie poważna, jak wojna. Przykład Grety Thunberg, szesnastoletniej aktywistki klimatycznej, wyraźnie ukazuje rozdźwięk między postawą dorosłych, którzy trwonią czas na przeciągające się formalne ustalenia, a wołaniem młodych – których przyszłość jest najbardziej zagrożona – o realne działania. Jednocześnie w obliczu przełomowych zmian klimatycznych, coraz ważniejsza w szkolnych programach staje się narracja nacjonalistyczna. Młodzież na lekcjach uczy się o Wielkim Narodzie – a przecież Wielkie Narody nie słuchają zewnętrznych zaleceń; nawet jeśli ich realizacja może uchronić Ziemię przed katastrofą. Dlatego tym bardziej w dobie budowania tożsamości poprzez przynależność narodową, należy sobie zadawać pytanie: w jaki sposób utożsamiamy się z naszą planetą? Czy stać nas na luksus martwienia się o to, że nasze dzieci nie są wystarczającymi patriotami, nie dostatecznie ważne są dla nich tradycyjne wartości rodzinne, podczas gdy miasta w których żyjemy smażą się w spiekocie? Czy jakiekolwiek znaczenie ma dyskurs dumy z własnego kraju, kiedy nasza stolica dławi się smogiem? Projekt „Grupa warszawska” zbada jak wygląda życie młodej Polki i Polaka, mieszkańców Warszawy, w czasach kryzysu klimatycznego. Omawiając z młodymi aktorami problemy dotyczące tożsamości i ekologii, postaramy się dowiedzieć, jak sądzą – z czym będą identyfikować się w przyszłości. Czy przyszłe pokolenia mogą czuć się obywatelami planety w taki sam sposób, w jaki postrzegają siebie jako Polaków? I czy jest jakaś nadzieja na działanie wypływające z tej reorientacji? Proces twórczy potrwa miesiąc: obejmie dyskusje, warsztaty i improwizacje zarówno w teatrze, jak i w mieście. Jego wynikiem będzie szczegółowy portret przyszłych obywateli planety Ziemi, widziany ich własnymi oczami. Przykład nastoletnich aktywistów i aktywistek klimatycznych pokazuje, że dorośli utracili wiarygodność jako źródło wiedzy na temat tego, co dzieje się na naszej planecie, a młode pokolenie musi demaskować naszą, dorosłą, niezdolność do radzenia sobie z największym globalnym wyzwaniem XXI wieku. Reżyseria: Eglė Švedkauskaitė Dramaturgia: Michał Telega Video: Hanna Maciąg Występują: Zuzanna Bojdecka, Stanisław Garapich, Karolina Laskowska, Marianna Mroczkowska, Ignacy Zasadni Premiera: 24 września 2020 w ramach Festiwalu Nowa Europa. Zbliżenia The team of Grupa Warszawska started their rehearsals by the end of February 2020. Within the frame of discussions about how climate change influences our daily life on a small scale and our views, values and self-identification on a bigger level, the team also speculated about the near future and dystopian scenarios for the Earth and its inhabitants if we won’t take the measures right now. Suddenly those dystopian projections became reality and interrupted our work, forcing us to take a pause and live through the unexpected scenario. We are coming back after this break to remember and remind that the topic of climate catastrophe hasn’t vanished, it is even more actual than before, shouting loud that the threatening changes we were expecting in the future are happening now and we cannot remain indifferent to that. Then the phenomenon of youth activism comes into the horizon as a very important force dealing with climate change issues in societies around the world. Where lies the strength of such movements? How do young people describe activism themselves? How is climate activism connected with privilege and personal surroundings? Led by five teenage actors Grupa Warszawska is inviting the audience to question the position of a young person in Poland, his/her right to know about global processes in the world and their country‘s involvement in them, to analyse the values of their education. Grupa Warszawska is setting a goal to create a space and time for encouraging each other in action against nihilism and institutional intertia. Director: Eglė Švedkauskaitė Dramaturgy: Michał Telega Set design, costumes, video: Hanna Maciąg Choreography: Agnieszka Kryst Cast: Zuzanna Bojdecka, Stanisław Garapich, Karolina Laskowska, Marianna Wilska, Ignacy Zasadni

  • [English below] Teatralna wyprawa Krzysztofa Warlikowskiego w poszukiwaniu źródeł dzisiejszej europejskiej świadomości i tożsamości. Początkiem jest monumentalna powieść Marcela Prousta "W poszukiwaniu straconego czasu", która portretuje społeczeństwo w trakcie fundamentalnej zmiany związanej z utratą znaczenia dawnej hierarchii, eksplozją jawnego antysemityzmu, a przede wszystkim wybuchem pierwszej europejskiej wielkiej wojny. Nawiązując do stwierdzenia Gilles’a Deleuze’a, że powracają jedynie ci zmarli, których nazbyt szybko i nazbyt głęboko zakopano, Warlikowski wzywa Prousta by toczyć dzisiejszą debatę o Europie. Równoległość czasu i zmagania, które prowadził z materią czasu Proust zobowiązują do tworzenia sytuacji równoległych. Ideą spektaklu nie jest tworzenie scenicznego ekwiwalentu powieści, ale znalezienie świata równoległego, struktury, przez którą przewleczemy naszą epokę jak przez precyzyjne ucho igielne krytycznego spojrzenia Prousta, z zachowaniem jego szczególności i ostrości widzenia i błyskotliwego poczucia humoru. Pogrążeni wśród czasu, który nie ma struktury linearnej, zbliżamy się do radykalnego obrazu Prousta, w miejscu do tego idealnym, w którym krążą energie społeczne i duchowe, czyli w teatrze. Program spektaklu dostępny jest na stronie teatru. Reżyseria Krzysztof Warlikowski Adaptacja Krzysztof Warlikowski, Piotr Gruszczyński Współpraca Szczepan Orłowski Scenografia i kostiumy Małgorzata Szczęśniak Muzyka Jan Duszyński Reżyseria świateł Felice Ross Ruch Claude Bardouil Wideo Denis Gueguin Animacje Kamil Polak Dramaturgia Piotr Gruszczyński Występują: Magdalena CIELECKA Marek KALITA Magdalena POPŁAWSKA Maciej STUHR / Andrzej CHYRA Jacek PONIEDZIAŁEK Mariusz BONASZEWSKI Ewa DAŁKOWSKA Małgorzata HAJEWSKA-KRZYSZTOFIK Zygmunt MALANOWICZ Bartosz GELNER Maja OSTASZEWSKA Claude BARDOUIL Piotr POLAK Maria ŁOZIŃSKA Wojciech KALARUS Michał PEPOL Produkcja: Nowy Teatr Koprodukcja: Ruhrtriennale, Théâtre National de Chaillot (Paris), Comédie de Genève, Comédie de Clermont-Ferrand, la Filature (Mulhouse), le Parvis – Scène Nationale Tarbes Pyrénée Spektakle z napisami w języku angielskim Czas trwania spektaklu: 4 godziny 30 minut z przerwami Bilety: normalne 80/70 zł ulgowe 60/50 zł **** "The French" is Krzysztof Warlikowski's latest theatrical expedition in search of the roots of present-day European mentality and identity. Its starting point is Marcel Proust's monumental novel, "In Search of Lost Time", which depicts a society in upheaval, shaken by the erosion of the old hierarchy, rampant antisemitism, and, above all, by the outbreak of the Great War. Channeling Gilles Deleuze's remark that 'the only dead who return are those whom one has buried too quickly and too deeply,' Warlikowski invokes Proust to reflect on the condition of today's Europe, ironically encapsulated by the French people of a hundred years ago, which explains the play's thought-provoking title. Doing justice to Proust's vision of various times that exist in parallel, and his efforts to convey the complexities of time will require the creation of parallel situations. The intention is not to produce an on-stage equivalent of the novel, but to find a parallel world, a structure through which our period can be passed as if through the needle's eye of Proust's critical gaze, keeping his clarity of vision and brilliant wit. Immersed in non-linear time, we can examine Proust's radical image in the ideal setting of the theatre, with all its social and spiritual energy. This is a major European theatre project with performance, video, dance and live music. Direction: Krzysztof Warlikowski Adaptation: Krzysztof Warlikowski, Piotr Gruszczyński Collaboration: Szczepan Orłowski Set design: Małgorzata Szczęśniak Dramaturgy: Piotr Gruszczyński Lighting design: Felice Ross Music: Jan Duszyński, one piece by Paweł Mykietyn Cello: Michał Pepol Choreography: Claude Bardouil Video: Denis Guéguin Graphic animations: Kamil Polak Cast: Magdalena CIELECKA Marek KALITA Magdalena POPŁAWSKA Maciej STUHR / Andrzej CHYRA Jacek PONIEDZIAŁEK Mariusz BONASZEWSKI Ewa DAŁKOWSKA Małgorzata HAJEWSKA-KRZYSZTOFIK Zygmunt MALANOWICZ Bartosz GELNER Maja OSTASZEWSKA Claude BARDOUIL Piotr POLAK Maria ŁOZIŃSKA Wojciech KALARUS Michał PEPOL Tickets: 80/70 PLN, reduced 60/50 PLN

  • Wspólnie z Sony Music Entertainment oraz Going. zapraszamy na spotkanie z cyklu #premieraonline, którego gościem będzie Sitek, rozmowę poprowadzi Filip Antonowicz. Okazję stanowi premiera albumu „Nowy Vibe”. W trakcie wydarzenia możliwe będzie zadawanie pytań w komentarzach pod streamingiem. Transmisja ze spotkania będzie dostępna na Facebook.com/empikcom. Spotkanie będzie tłumaczone na język migowy. Po blisko czterech latach od platynowego debiutu „Wielkie Sny” Sitek wraca z długo wyczekiwanym materiałem. „Nowy Vibe” to czternaście premierowych utworów, w których autor urządza swoim fanom liryczno-muzyczny roller coaster. Tytuł materiału nie jest przypadkowy, pokazuje progres Sitka na wszystkich artystycznych polach. „Nowy Vibe” to dojrzałość, to otwarcie się na nową muzykę, to odwaga, która pcha do zmian. Na nowym krążku każdy znajdzie coś dla siebie, materiał obfituje w potężne bangery jak „Snajper” czy „Idę jak”, które przeplatają się życiowymi i osobistymi wersami np. w otwierającym utworze „Syzyf”, „Stres” czy „Czuję się całkiem”. Gościnnie na albumie obok Sitka usłyszymy takie postacie jak Gedz, Sarius, Kasta, JNR oraz YP, za produkcję utworów odpowiadają Kubi Producent, SoSpecial, Miyo, Got Barss, Loaa, Johnny Beats, CatchUp i Olek.

  • Jednym z kluczowych wyzwań stojących dzisiaj przed nami jest próba wypracowania scenariuszy na przyszłość, obejmujących sposoby działania instytucji kultury i sztuki w obliczu kryzysu klimatycznego. Podstawowe elementy składające się na XII rozdział Parku Rzeźby zatytułowany „Otwarte pole dla wyobraźni" stworzone zostały z myślą o poszukiwaniu nowych scenariuszy działania dla instytucji kultury i sztuki. Edycja ta wyrasta również z doświadczeń i przemyśleń naszego funkcjonowania w czasach pandemii, w okresie rozmaitych obostrzeń, ale również wzmożonej refleksji spowodowanej przeczuciem, że „Biznes, jaki znamy; sztuka, jaką znamy, mogą nie wytrzymać biegu zdarzeń i kryzysów, które albo wydarzają się już teraz, albo są kwestią nieodległego jutra”. Pytania o to, jak działać zadaliśmy artystkom i artystom, praktyczkom i praktykom, którzy na co dzień realizują swoje projekty wokół interesujących nas kategorii dóbr wspólnych, postwzrostu czy włączenia do codziennej praktyki refleksji nad dobrostanem przyrody. W ramach otwartego naboru otrzymaliśmy kilkadziesiąt propozycji, Rada Programowa Parku Rzeźby na podstawie nadesłanych zgłoszeń wyłoniła cztery osoby, które realizować będą autorskie pomysły w ramach minirezydencji. Józef Gałązka w projekcie „Kompozycja Przestrzenna. Bródno 2020” uruchomi tymczasową wypożyczalnię łódek, będącą jednocześnie kinetyczną instalacją na wodzie, Paweł Kulczyński aka Wilhelm Bras w „Oswajaniu” poszukiwał będzie przyszłych krajobrazów dźwiękowych, hipotetycznej audiosfery za 100 tysięcy lat. Małgorzata Markiewicz w ramach swojej praktyki zatytułowanej „Roboty ręczne” przyjrzy się punktom naprawy rzeczy oraz ubrań i przekształci na pewien czas Domek Herbaciany w jedno z takich miejsc. Paulina Mirowska, artystka i aktywistka, podczas rezydencji realizowanej we współpracy z mykologami zajmie się hodowlą grzybów, jak również przybliży działalność osób broniących miejską zieleń przed wycinką. Efektem jej pracy stanie się żywa grupa rzeźbiarska zatytułowana „To.Te.My". Program minirezydencji jest zaproszeniem do kreślenia scenariuszy funkcjonowania instytucji kultury i sztuki, które adaptują się do zmieniającej się rzeczywistości. Stawiamy w nim pytania o to, jaka jest przyszłość instytucji kultury, jakie powinny one obrać sposoby działania, z kim i jak pracować? Cyklowi rezydencji towarzyszyć będzie pogram merytoryczny adresowany do uczestników i uczestniczek projektu, wprowadzający w wymienione wyżej zagadnienia. Wypracowane pomysły, rekomendacje, jak również dokumentacje procesu zostaną zebrane i udostępnione w formie dokumentu na stronie Parku Rzeźby. Park Rzeźby na Bródnie od początku swojego istnienia był przestrzenią refleksji i eksperymentu z rzeźbą współczesną w różnorodnych jej odmianach. Kontynuując ten proces chcemy przyjrzeć się działalności Magdaleny Abakanowicz oraz jej pracy z figuracją. Tymczasowe ulokowanie grupy „Zinaxin i Dolacin” autorstwa Abakanowicz uzupełni kolekcję Parku o ikoniczne przedstawienia wpisujące się w kontekst takich figuralnych prac, jak „Anioł” Romana Stańczaka czy „Sylwia” Pawła Althamera. Ulokowanie wspomnianych rzeźb w przestrzeni Parku jest również pretekstem do stworzenia programu merytorycznego, przybliżającego twórczość Abakanowicz. Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie włącza się w ten sposób w uczczenie przypadającej w tym roku 90. rocznicy urodzin artystki. Projekt realizowany jest przy współpracy Fundacji Magdaleny Abakanowicz i Miasta Stołecznego Warszawy. Tegoroczny program widzimy jako kontynuację zawiązywania trwałej koalicji z instytucjami partnerskimi, działającymi w bezpośrednim sąsiedztwie Parku Rzeźby oraz w dzielnicy. W trakcie 11-letniego doświadczenia pracy na Bródnie, z każdym rokiem rozwijamy program Parku Rzeźby w kierunku tworzenia instytucji opartej na umacnianiu relacji z publicznością, wzmacnianiu jej jako wspólnoty, tym samym tworząc warunki do otwartego uczestnictwa w naszych działaniach. Dodatkowo, w tym roku Muzeum Sztuki Nowoczesnej włączy się we współpracę z TR Warszawa, który wraz z Pawłem Althamerem i Agnieszką Olsten przygotowuje widowisko plenerowe w przestrzenie dzielnicy. Wymiana doświadczeń i zasobów w kontekście wspólnego działania dla społeczności lokalnej wpisuje się w idee i tradycję działań w Parku. Więcej o tegorocznym Rozdziale XII: https://tinyurl.com/y3e4gfry Więcej o Parku: https://park.artmuseum.pl

  • RADIXOPOL: radykalne koncerty i potańcówki. Zagrają: MIRT SZCZĘSNOWICZ / ZABROCKI / GWADERA NIEWTE DJ DUCH SO:MIYA YAXURIYAMILEX FILIP LECH EWA GROCHOWSKA Bilety w cenie 20 PLN dostępne od godz. 20.30 na miejscu. Liczba miejsc ograniczona. Maseczki obowiązkowe. ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Pomysł festiwalu Radykalna Kultura Polska narodził się w wyniku obserwacji nowego zjawiska na polskiej scenie muzycznej. Może być ono fundamentem dla budowania nowoczesnej tożsamości: zakorzenionej i otwartej. Chodzi o twórców łączących repertuar oraz techniki wykonawcze archaicznej wiejskiej muzyki tradycyjnej z praktykami kompozytorskimi i improwizacyjnymi (po)nowoczesnej awangardy – „poważnej”, jazzowej lub elektronicznej. Na Festiwalu pojawią się zatem klasycznie wykształceni kompozytorzy i muzycy (Duchnowski, Pałosz) we współpracy z artystami ludowymi; nie zabraknie też jazzmanów zafascynowanych tradycyjnymi praktykami (Lumpeks), przedstawicieli sceny alternatywnej i sceny klubowej (Zabrocki, so:myia, Mirt) oraz uczniów prawdziwych wiejskich muzykantów (Filipczuk, Grochowska, Kowalski, Bikont), którzy rozwijają własny język muzyczny, daleko poza „muzealnym” konserwatyzmem wykonawstwa in crudo, jak i eklektyzmu tzw. sceny folkowej. Hasło „radykalna kultura polska” to oczywiście nawiązanie do „radykalnej kultury żydowskiej” – nowojorskiego ruchu awangardowego, który za sprawą Johna Zorna osiągnął bezprecedensowy na świecie sukces na przełomie stuleci. Nasz radykalizm to radykalne zakorzenienie („radix” to po łacinie „korzeń”) oraz radykalna otwartość na zjawiska i wyzwania współczesnego, zglobalizowanego świata. Wpadajcie :) :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Organizator: Fundacja Automatophone Projekt współfinansuje m.st. Warszawa Współorganizatorzy: Jasna 10. Warszawska Świetlica Krytyki Politycznej Program 2 Polskiego Radia Komuna Warszawa Jasna 1 Partnerzy: Bółt Records Unzipped Fly Records Patroni medialni: Aktivist TVP3 Warszawa Program 2 Polskiego Radia Polskie Radio RDC Partner medialny: Radiowe Centrum Kultury Ludowej

  • Obecna sytuacja wymagała wymyślenia na nowo formuły funkcjonowania naszej przestrzeni, dlatego pomyśleliśmy, że zanim wszystko "wróci do normy" to będziemy organizować dla Was takie weekendowe spotkania (jak te ostatnio!) gdyż bardzo brakuje nam głośnych rozmów oraz śmiechów na klubowych korytarzach. Wierzymy, że KLUB to coś więcej, niż imprezki i parkiet miarowo kiwających się głów, a platforma wymiany myśli i poglądów, a także przestrzeń do spotykania się z przyjaciółmi i znajomymi. Mamy nadzieje, że nasza propozycja na ten czas spotka się z entuzjastycznym odbiorem, a my będziemy mogli oglądać Wasze piękne buźki już w każdy weekend. Program curated by SLAP: Michał Macewicz (SLAP/Ciało) Spectribe (SLAP/Ciało) MKO (SLAP/Jasna 1) Wejście: 20PLN 1 ROOM(S) & NO RULE(S) EXCEPT: no racism. no sexism. no homophobia. ---------------------------------------------------------------- Zachęcamy do wcześniejszego przychodzenia ze względu na ograniczoną liczbę osób wewnątrz przestrzeni, a także prosimy o nieco więcej wyrozumiałości, niż zwyczajowo jeśli będziecie musieli chwilę poczekać przed wejściem. Przestrzeń klubowa będzie przygotowana w zgodzie z nowymi przepisami reżimu sanitarnego. Wszelkie odległości, a także zasady bezpieczeństwa będą zachowane oraz pilnowane przez naszą klubową obsługę. Apelujemy także o stosowanie się do nowych zasad i regulaminu klubu, który znajdziecie w środku i mamy nadzieje, że prędko wrócimy do zabawy "na normalnych zasadach". Pamiętamy o wszystkich, którzy wsparli nas kupując bilet na wydarzenie J1 | Antidotum. Z wiadomych przyczyn data tego wydarzenia nie jest jeszcze znana ale z niecierpliwością na nie czekamy i tak jak obiecaliśmy rozdamy wtedy darmowe piwko.

  • SMOLNA ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ STARDUST VOL. 8 by LuLu Malina pres. Eelke Klein W piątek 25 września wracamy do Was z Waszym ulubionym gwiezdnym cyklem, czyli Stardust Tym razem zagrają: Eelke Kleijn LuLu Malina Raev Joana Levy ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ www.smolna38.com rules: doorman no pre-sale no photo policy 25.09.2020 | TIX: 30 PLN | Start: 22:00 | After 5:00 20 PLN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

  • SMOLNA ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Marco Bailey RA: https://www.residentadvisor.net/dj/marcobailey Leon / PL Gary Holldman Simon Mattson Tobias Manou ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ www.smolna38.com rules: doorman no pre-sale no photo policy 26.09.2020 | TIX: 40 PLN | Start: 22:00 | After 5:00 20 PLN ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

  • Po wielu przejściach Pogłos i Lubie Cię Booking prezentują: JAZZ at POGŁOS // J@P // FINALLY ✪ zagrają dnia pierwszego czyli: 23.09.2020 ★ ATT Trio ★ Tadeusz Cieślak - sax Aleksander Żurowski - piano Teo Olter - drums Aleksander Żurowski (Żal), Teo Olter (Pokusa) i Tadeusz Cieślak (Brutah) łączą siły w nową supergrupę. Elektronika, piano, saksofon tenorowy i bębny budują frunące konstrukcje trzymając groove i zapadając się w siebie falami improwizacji. ★ Brutah ★ Tadeusz Cieślak - saxofon Maciej Szwarc - guitarra Hubert Woźniakowski - bajo eléctrico Bruno Jasieński - batería Konglomerat 4 samców, 4 miłości i 4 instrumentów. Organiczny jazzowy groove z dobrze przetrawionego jazzcore’u, hip hopu, afrobeatu i detroickiego techno. Gdyby byli podróżą to do wnętrza góry, drzewa walącego się gdy nikt nie słyszy albo do pierwszego w życiu gryza frytek z lodami waniliowymi. Jedzą, śpią, pracują, grają to, co nie jest nazwane, ale znajome. Grają to, co się wydarza, gdy z rutynowego błądzenia myślami wyrywa rwetes ulicy. Gdyby byli zwierzęciem to tłustą muchą. Bruchą. Brutą. ✪ drugiego dnia: 24.09.2020 ★ Szamanie ★ Pola Atmańska - piano, klawisze Kamila Drabek - kontrabas Kacper Kaźmierski - perkusja Zespół oferuje konsumpcję dobrej muzyki i możliwość przeżyć transgresywnych. Smakowite punk-jassowe brzmienia. Koktajl skrajnych temperamentów w wytrawnym wydaniu. ★ Pokusa ★ Natan Kryszk - saksofony Tymek Bryndal - bas Teo Olter - perkusja 2012 r. Pokusa łączy muzykę: jazzową, tradycyjną, improwizowaną, elektroniczną, eksperymentalną i hiphopowo-popularną. Zespół wydał pierwszą płyte “ZERO” w roku 2013 w Casablanca Studios. Drugą “EINZ” w 2018 roku w LADO ABC. Z tą płytą Pokusa zagrała trasę w Niemczech i Belgii, wiele koncertów w Polsce, na festiwalach: OFF Festiwal, Jazz Jantar, Jazz nad Odrą i Unsound. ★ grupa unisono ★ Spotkanie wyżej wymienionych w mniej lub bardziej improwizowanym dużym wieloinstrumentalnym składzie. >>>> Pogłos. Burakowska 12, Warszawa 19:30 bramki 20:00 starty grań Każdego dnia do Pogłosu wejść może liczba osób z biletami zarezerwowanymi na mialu : ✪ Bilety: bilety.poglos@gmail.com <<<< bilet na dzień pojedynczy: 25 zł bilet na oba dni : 40 zł ✪ W treści maila prosimy o dopisanie który bilet was interesuje ✪ //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// ZASADY BEZPIECZEŃSTWA - prosimy o wydrukowanie, wypełnienie i zabranie ze sobą oświadczenia uczestnika koncertu, wymaganego przez Główny Inspektorat Sanitarny. Będziemy mieli też wydrukowane oświadczenia do wypełnienia na miejscu. WZÓR DO POBRANIA: https://drive.google.com/.../1jajJ6WRxcdQvgv47iDc.../view... - zgodnie z obowiązujacymi normami sanitarnymi liczba uczestników jest ograniczona - zgodnie z wymogami sanitarnymi uczestnicy wydarzenia mają obowiązek zakrywania ust i nosa, dezynfekowanie rąk przed wejściem do klubu i w trakcie wydarzenia oraz zachowywanie dystansu 1,5m od innych uczestników wydarzenia Pamiętaj: jeśli masz gorączkę, kaszel, miałeś kontakt z osobami zarażonymi - bezwględnie pozostań w domu, a w razie potrzeby skontaktuj się z odpowiednimi służbami. Uczestnictwo w koncercie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na pomiar temperatury na wejściu. DZIĘKUJEM