Kinowy film Ekipy z datą premiery. Wyprodukuje go znane studio
Sekretarz redakcji Going. MORE. Publikował lub publikuje także na łamach…
Budżet produkcji o roboczym tytule 100 dni do matury ma wynieść 18 milionów złotych. Dużo jak na debiut, ale niektórzy mogą sobie pozwolić na więcej.
Polskim influencerom przestało wystarczać nagrywanie vlogów i publikowanie treści w mediach społecznościowych. Dziś coraz częściej myślą o tym, żeby odcisnąć swój ślad w świecie kina. – Nie chodzi tu już jedynie o sytuacje, gdy sieciowi celebryci dumnie paradują po czerwonych dywanach na premierach filmów albo sami zostają zaproszeni do obsady – pisaliśmy pod koniec ubiegłego roku, chwilę przed premierą Dziewczyny influencera. W produkcji Szymona Gonery zagrali m.in. Wojtek Gola, grupa 6IXTEEN oraz Paula aka @mrslillyy. Ukazana w niej historia daje wgląd w życie postaci, których świat kręci się wokół nabijania liczby wyświetleń i obserwatorów.
Siła charakteru i spełnianie marzeń
Najbardziej wyrazistym przykładem mariażu rodzimego influencingu i kina pozostaje Budda. Dzieciak ’98 Krystiana Kuczkowskiego, przy którego reżyserii maczał także palce tytułowy bohater. Dokument z początku wiosny przyciągnął setki tysięcy widzów do kin. – To niezwykle inspirująca, uniwersalna opowieść o sile charakteru, determinacji w spełnianiu marzeń, ale i ogromnym potencjale branży YouTube oraz możliwościach, które są w niej ukryte – zapowiadali nowość dystrybutorzy z Kino Świat. Zaangażowanie firmy świadczy o tym, że poważnie traktuje internetowych współpracowników. W ich działalności nie dostrzega efemerycznej mody, tylko szansę na poszerzenie grupy odbiorców.
Konkurenci na horyzoncie
Najpierw był Labudda, zaraz będzie spółka zależna Ekipa Holding, której głównym akcjonariuszem jest Friz. Od dawna wiadomo, że przedsiębiorstwo nie ogranicza się do jednego typu działalności: wchodzi na rynek handlu FMCG, sprzedaje zeszyty i lody, produkuje gry komputerowe. Teraz wsparte przez krakowskie Laniakea Pictures i Watchout Studio, znane z produkcji Bogowie, Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej oraz Prime Time, pracuje nad pierwszym pełnometrażowym filmem fabularnym. Oficjalna zapowiedź projektu trafiła do sieci pod koniec maja. Teraz poznaliśmy datę jego premiery.
Film ma trafić do polskich kin 28 lutego przyszłego roku. Szczegóły dotyczące jego fabuły pozostają jeszcze nieznane. Wiadomo tylko, że w obsadzie mają znaleźć się sami członkowie Ekipy, a scenariusz ukaże życie licealistów powoli kończących szkołę. Wskazuje na to tytuł wniosku złożonego w Polskim Instytucie Sztuki Filmowej, skąd Ekipa Holding chce uzyskać dofinansowanie. 100 dni do matury, nieprzypadkowo zawiązujące do szlagieru Maty, mówią całkiem wiele.
Walczył z gnomem, skosztował barszczyku i szczekał na przechodniów. IShowSpeed odwiedził Polskę!
Szacowany budżet produkcji wynosi 17 milionów złotych. Jednym z jej sponsorów ma być Wydawnictwo NieZwykłe, czyli oficyna specjalizująca się w literaturze young adult i uwspółcześnionych romansach.
Sekretarz redakcji Going. MORE. Publikował lub publikuje także na łamach „newonce", „NOIZZ", „Czasopisma Ekrany", „Magazynu Kontakt", „Gazety Magnetofonowej" czy „Papaya.Rocks". Mieszka i pracuje w Warszawie.