Oto historia k-popu. HYBE i Muzeum Grammy z interaktywną wystawą
Praktykantka w Going. i studentka filologii polskiej. Zapalona kpopiara i…
HYBE: We Believe In Music, A Grammy Museum Exhibit otworzy się 2 sierpnia w Los Angeles. Wystawa ukazuje globalną markę rozrywkową, która zrewolucjonizowała k-pop.
Grammy: innowacje HYBE na wyciągnięcie ręki
Muzeum Grammy we współpracy z marką HYBE przygotowało interaktywną wystawę, którą będzie można zobaczyć do 15 września. Ekspozycja będzie zawierać momenty z udziałem gwiazd k-popu.
Nie zabraknie oczywiście rozpoznawalnych artefaktów związanych z artystami, twórcami i fanami HYBE. Wśród eksponatów znajdują się stroje z teledysków Yet To Come (The Most Beautiful Moment) BTS, Maestro SEVENTEEN, Sugar Rush Ride TOMORROW X TOGETHER, Sweet Venom ENHYPEN oraz Easy LE SSERAFIM. Co ważne – nigdy nie było ich w jednym miejscu.
Jin z BTS ze zniczem olimpijskim. Będzie reprezentować Koreę Południową
Od skromnych początków do globalnej dominacji
Inne atrakcje obejmują interaktywne pokoje do śpiewania i tańczenia, Sekcję Fanów, pokazującą wsparcie artystów przez fandomy (pokój Mono to immersyjne spotkanie z występem BTS z utworem Butter podczas Grammy 2022). Pojawi się też kabina Photoism, w której odwiedzający zapozują obok ulubieńców.
A teraz trochę historii. W 2005 roku południowokoreański producent, kompozytor i autor tekstów Bang Si-Hyuk, znany jako Hitman Bang, zmienił trajektorię koreańskiej muzyki pop. Założył bowiem wytwórnię płytową Big Hit Entertainment, a więc poprzedniczkę HYBE. Wkrótce podpisał kontrakt z utalentowanym 16-letnim raperem RM, co było pierwszym krokiem do stworzenia przełomowego boysbandu, czyli BTS.
Praktykantka w Going. i studentka filologii polskiej. Zapalona kpopiara i entuzjastka koreańskich seriali. Czytam i piszę, a w wolnym czasie eksploruję świat gier komputerowych.