Wybierasz się na koncert PRO8L3MU? Sprawdź, gdzie czeka na Ciebie limitowana seria biletów kolekcjonerskich
Kolektywny umysł członków redakcji Going. MORE
Wielkie święto wszystkich oddanych fanów obu części serii Art Brut coraz bliżej. Koncert w COS Torwar odbędzie się już 18 grudnia. Z tej okazji Ballantine’s przygotował specjalny namiot, w której czekają na Was pamiątkowe bilety kolekcjonerskie i inne atrakcje.
Któż nie kocha wpadających w ucho sampli i magnetycznego wokalu Oskara. To połączenie podbiło serca setek tysięcy osób w Polsce. Art Brut jest tworem wyjątkowym. Recepturą znaną, ale nigdy jeszcze nie wykonaną z tak piekielną dokładnością i skutecznością. Jak każda cudowna historia, ta również się jednak kończy. I to w nie byle jakich okolicznościach. Jak mówi Steez i Oskar:
Projekty Art Brut 1 i 2 to hołd dla naszych korzeni muzycznych, czyli polskiej muzyki minionych dekad. Z końcem roku chcielibyśmy wspólnie z Wami hucznie pożegnać obie produkcje. Dlatego 18 grudnia przeniesiemy warszawski Torwar w lata 90-te. Na jednej scenie wystąpią z nami Martyna Jakubowicz, Majka Jeżowska, Artur Rojek oraz zespół Wanda i Banda.
Swoją obecnością wydarzenie uświetni także FUZI, twórca okładek obydwu płyt. FUZI będzie tego wieczoru dziarał na żywo na scenie zwycięzcę konkursu, o którym więcej niebawem. Możecie liczyć na repertuar z albumów Art Brut 1 i Art Brut 2 – w tym numery, których nigdy nie graliśmy na żywo. Jeden z nas będzie seplenił, a drugi w w w ciąż s się j jąkał. 18 grudnia, bądźcie z nami.
Mało? A to nie wszystko. Z okazji wyjątkowego koncertu swoją cegiełkę dokłada również marka Ballantine’s. W specjalnie przygotowanym na tę okazję namiocie czekać będą na Was niepowtarzalne bilety kolekcjonerskie w limitowanej liczbie, które będzie mogli zdobyć zupełnie za darmo.
Duet PRO8L3M został także zaangażowany w plastyczny wymiar komunikacji marki i zaprojektował opakowania butelki Ballantine’s Finest nadając jej swój artystyczny wyraz.
PRO8L3M, komentując swoją perspektywę udziału we współpracy z Ballantine’s przy tworzeniu swojej wizji limitowanego opakowania najpopularniejszej whisky w Polsce, stwierdził – Nasze projekty to nie tylko muzyka ale też design, to jak wyglądamy na scenie, to jak wyglądają nasze wizualizację, to jak wyglądają nasze okładki, to jak wygląda nasz merch, ale w tym wszystkim muzyka jest najważniejsza. Nie uznajemy znacznych granic, ale z drugiej strony jak idziemy do przodu to jest tak jakiś cel, nie jest to sztuka dla sztuki.
„Tak To Robię” to kampania, w której marka Ballantine’s daje impuls do podążania własną, indywidualną drogą wbrew oczekiwaniu innych. Według niej ważne jest bowiem pozostawanie autentycznym i życie w zgodzie ze sobą, bo społeczne etykiety nie definiują prawdy o człowieku. W ramach jej pierwszej odsłony jeden z najpopularniejszych rapowych składów PRO8L3M i wciąż zaskakująca artystycznie Monika Brodka stworzyli utwór „Żar” (Tak To Robię), którego teledysk stał się bardzo popularny na youtube. Rok po premierze tego utworu PRO8L3M został zaproszony do zaprojektowania opakowania Ballantine’s. W warstwie wizualnej wielość ról i pasji reprezentuje w kampanii portret w formie kolażu, który artyści stworzyli na potrzeby limitowanej edycji Ballantine’s Finest. Efekty tej współpracy będziecie mogli podziwiać w namiocie Ballantines przy okazji zbliżającego się koncertu w COS Torwar.
Kolektywny umysł członków redakcji Going. MORE