Dzięki Squid Game: The Experience poczujemy się jak bohaterowie serialowego streamingowego hitu… z jednym zastrzeżeniem. Po przegranej grze nikt tu nie straci głowy.
Południowokoreański serial spełnił pokładane w nim oczekiwania i zdobył ogromną popularność. Jak podają jego twórcy z Netfliksa, w ciągu pierwszych 12 dni od premiery obejrzało go ponad 100 milionów osób. Sporo widzów zechciało przekonać się na własnej skórze, czy poradziliby sobie w konkurencjach, przed którymi stanęli bohaterowie thrillera. Mowa choćby o przeciąganiu liny, przechodzeniu przez szklaną kładkę albo zabawie w czerwone, zielone.
Zabawa w prawdziwym życiu
Na popyt szybko zareagowała podaż. W zeszłym roku mieszkańcy Los Angeles mieli okazję spróbować swoich sił w Squid Game: The Trials. Swoją wersję zawodów przygotował także youtuber z największą liczbą subskrybentów, czyli MrBeast. Jimmy Donaldson przeznaczył na produkcję specjalnego odcinka 3,5 miliona dolarów, z czego ponad 40% stanowiły nagrody dla uczestników. W zaparte poszedł także sam Netflix, przygotowując Squid Game: Wyzwanie. Do reality show zaproszono 456 milionów zawodników – tyle samo, ilu pechowców było w streamingowym pierwowzorze.
Squid Game: The Experience. Potrzeba wiele sprytu
Kolejna atrakcja tego typu stanie w Nowym Jorku. Pretekst do jej otwarcia stanowiła wieść o dacie premiery drugiego sezonu serialu. Nowe odcinki Squid Game ujrzą światło dzienne w Boże Narodzenie, 25 grudnia, a pierwsi goście skorzystają z Squid Game: The Experience 10 października. W maksymalnie 24-osobowych drużynach gracze będą zbierać punkty, biorąc udział w coraz trudniejszych wyzwaniach, opierających się na najnowszych technologiach. Co istotne, nie wszystkie konkurencje będą inspirowane serialem. Uczestnicy mogą spodziewać się zupełnych niespodzianek, do których rozgryzienia potrzeba zręczności i refleksu.
Zasmakować obcej kultury
Squid Game: The Experience to nie tylko gra, ale również doskonała okazja do poznania koreańskiej kultury. Po emocjonującej rozgrywce gracze będą mogli odpocząć, próbując azjatyckich potraw i napojów w strefie Night Market. Nie zabraknie także sklepiku z merchem. W Squid Mart znajdą się ekskluzywne przedmioty kolekcjonerskie, zabawki, odzież oraz gry. Ponadto nadarzą się również wyjątkowe okazje do zrobienia pamiątkowych zdjęć.
![Squid Game The Experience](https://goingapp.pl/more/wp-content/uploads/2024/08/AAAAQQTzUcQIOYvsdT8OzHZ_xS4sya04XNIaGJbNUpSk4doKZb5eV258r_Mdi0To8YCAiRG_MNNKG5zNeMzr9v5ZfcsRkwonHYBnopVSUMVk4Okyxsoje7b6VyZM_5iT5SVQ2BNm4gkFL1BsCpSNQzC7q8IH-1024x683.jpg)
Ceny biletów na nowojorskie wydarzenie rozpoczynają się od 39 dolarów. Niestety, na ten moment niestety nie wiadomo nic o podobnych atrakcjach na terenie Polski albo chociaż Europy.