Dzięki Squid Game: The Experience poczujemy się jak bohaterowie serialowego streamingowego hitu… z jednym zastrzeżeniem. Po przegranej grze nikt tu nie straci głowy.
Południowokoreański serial spełnił pokładane w nim oczekiwania i zdobył ogromną popularność. Jak podają jego twórcy z Netfliksa, w ciągu pierwszych 12 dni od premiery obejrzało go ponad 100 milionów osób. Sporo widzów zechciało przekonać się na własnej skórze, czy poradziliby sobie w konkurencjach, przed którymi stanęli bohaterowie thrillera. Mowa choćby o przeciąganiu liny, przechodzeniu przez szklaną kładkę albo zabawie w czerwone, zielone.
Zabawa w prawdziwym życiu
Na popyt szybko zareagowała podaż. W zeszłym roku mieszkańcy Los Angeles mieli okazję spróbować swoich sił w Squid Game: The Trials. Swoją wersję zawodów przygotował także youtuber z największą liczbą subskrybentów, czyli MrBeast. Jimmy Donaldson przeznaczył na produkcję specjalnego odcinka 3,5 miliona dolarów, z czego ponad 40% stanowiły nagrody dla uczestników. W zaparte poszedł także sam Netflix, przygotowując Squid Game: Wyzwanie. Do reality show zaproszono 456 milionów zawodników – tyle samo, ilu pechowców było w streamingowym pierwowzorze.
Squid Game: The Experience. Potrzeba wiele sprytu
Kolejna atrakcja tego typu stanie w Nowym Jorku. Pretekst do jej otwarcia stanowiła wieść o dacie premiery drugiego sezonu serialu. Nowe odcinki Squid Game ujrzą światło dzienne w Boże Narodzenie, 25 grudnia, a pierwsi goście skorzystają z Squid Game: The Experience 10 października. W maksymalnie 24-osobowych drużynach gracze będą zbierać punkty, biorąc udział w coraz trudniejszych wyzwaniach, opierających się na najnowszych technologiach. Co istotne, nie wszystkie konkurencje będą inspirowane serialem. Uczestnicy mogą spodziewać się zupełnych niespodzianek, do których rozgryzienia potrzeba zręczności i refleksu.
Zasmakować obcej kultury
Squid Game: The Experience to nie tylko gra, ale również doskonała okazja do poznania koreańskiej kultury. Po emocjonującej rozgrywce gracze będą mogli odpocząć, próbując azjatyckich potraw i napojów w strefie Night Market. Nie zabraknie także sklepiku z merchem. W Squid Mart znajdą się ekskluzywne przedmioty kolekcjonerskie, zabawki, odzież oraz gry. Ponadto nadarzą się również wyjątkowe okazje do zrobienia pamiątkowych zdjęć.
Ceny biletów na nowojorskie wydarzenie rozpoczynają się od 39 dolarów. Niestety, na ten moment niestety nie wiadomo nic o podobnych atrakcjach na terenie Polski albo chociaż Europy.