Czytasz
„Squid Game”, ale w prawdziwym życiu. Netflix otwiera atrakcję w Nowym Jorku

„Squid Game”, ale w prawdziwym życiu. Netflix otwiera atrakcję w Nowym Jorku

Squid Game The Experience

Dzięki Squid Game: The Experience poczujemy się jak bohaterowie serialowego streamingowego hitu… z jednym zastrzeżeniem. Po przegranej grze nikt tu nie straci głowy.

Południowokoreański serial spełnił pokładane w nim oczekiwania i zdobył ogromną popularność. Jak podają jego twórcy z Netfliksa, w ciągu pierwszych 12 dni od premiery obejrzało go ponad 100 milionów osób. Sporo widzów zechciało przekonać się na własnej skórze, czy poradziliby sobie w konkurencjach, przed którymi stanęli bohaterowie thrillera. Mowa choćby o przeciąganiu liny, przechodzeniu przez szklaną kładkę albo zabawie w czerwone, zielone.

Zwiastun serialu Squid Game

Zabawa w prawdziwym życiu

Na popyt szybko zareagowała podaż. W zeszłym roku mieszkańcy Los Angeles mieli okazję spróbować swoich sił w Squid Game: The Trials. Swoją wersję zawodów przygotował także youtuber z największą liczbą subskrybentów, czyli MrBeast. Jimmy Donaldson przeznaczył na produkcję specjalnego odcinka 3,5 miliona dolarów, z czego ponad 40% stanowiły nagrody dla uczestników. W zaparte poszedł także sam Netflix, przygotowując Squid Game: Wyzwanie. Do reality show zaproszono 456 milionów zawodników – tyle samo, ilu pechowców było w streamingowym pierwowzorze.

Zwiastun serialu Squid Game: Wyzwanie

Squid Game: The Experience. Potrzeba wiele sprytu

Kolejna atrakcja tego typu stanie w Nowym Jorku. Pretekst do jej otwarcia stanowiła wieść o dacie premiery drugiego sezonu serialu. Nowe odcinki Squid Game ujrzą światło dzienne w Boże Narodzenie, 25 grudnia, a pierwsi goście skorzystają z Squid Game: The Experience 10 października. W maksymalnie 24-osobowych drużynach gracze będą zbierać punkty, biorąc udział w coraz trudniejszych wyzwaniach, opierających się na najnowszych technologiach. Co istotne, nie wszystkie konkurencje będą inspirowane serialem. Uczestnicy mogą spodziewać się zupełnych niespodzianek, do których rozgryzienia potrzeba zręczności i refleksu.

Zasmakować obcej kultury

Squid Game: The Experience to nie tylko gra, ale również doskonała okazja do poznania koreańskiej kultury. Po emocjonującej rozgrywce gracze będą mogli odpocząć, próbując azjatyckich potraw i napojów w strefie Night Market. Nie zabraknie także sklepiku z merchem. W Squid Mart znajdą się ekskluzywne przedmioty kolekcjonerskie, zabawki, odzież oraz gry. Ponadto nadarzą się również wyjątkowe okazje do zrobienia pamiątkowych zdjęć.

Squid Game The Experience
Tak będzie wyglądać jedna z plansz nowojorskiej gry / fot. Netflix / materiały prasowe

Ceny biletów na nowojorskie wydarzenie rozpoczynają się od 39 dolarów. Niestety, na ten moment niestety nie wiadomo nic o podobnych atrakcjach na terenie Polski albo chociaż Europy.

Foka Mochi Shop: Spróbuj słynnego japońskiego deseru w samym sercu Warszawy!

Copyright © Going. 2021 • Wszelkie prawa zastrzeżone