Kolektywny umysł członków redakcji Going. MORE
Jeszcze tylko do 10 grudnia skorzystacie z wyjątkowego festiwalu butikowego, wykreowanego przez twórców RestaurantWeekⓇ. Chodzi o MaverickFest, czyli wydarzenie, celebrujące najlepszych szefów kuchni i ich kreatywność.
MaverickFest obejmuje blisko 40 restauracji w Warszawie i Krakowie. Każda z nich serwuje dedykowane menu, składające się z trzech dań (przystawka, danie główne i deser) oraz napoju. Ceny zaczynają się od 79 zł. Podobnie jak w przypadku RestaurantWeekⓇ, rezerwujemy i płacimy z góry. Dzięki temu na miejscu nic nas nie zaskoczy i możemy spokojnie oddawać się smakowym rozkoszom. A zdecydowanie jest z czego wybierać!
MaverickFest: z miłości do jedzenia
Mimo swojego kameralnego charakteru festiwal z pewnością zadowoli smakoszy o zróżnicowanych gustach. Wśród szefów biorących udział w akcji znajdziemy ekspertów m.in. od kuchni włoskiej, greckiej, gruzińskiej, tajskiej czy inspirujących się szeroko pojętą Azją. Poszczególne karty menu obfitują w dania na bazie aromatycznych sosów, mięsa, ryb, grzybów czy serów. To idealne smaki na chłodne zimowe wieczory. Każdy talerz i talerzyk wypełni wasze kubki smakowe poczuciem błogości.
Co ważne, cała akcja została zorganizowana w duchu szacunku do jedzenia. Możliwość wcześniejszej rezerwacji to nie tylko wygoda dla gości. Restauracje mogą przygotować dokładnie tyle potraw, ile ma trafić na stół. W ten sposób ograniczane jest marnowanie żywności. Założenie to dotyczy nie tylko MaverickFest, ale też wszystkich wydarzeń, które organizuje RestaurantClub.
Kim jest Maverick?
Nazwa festiwalu pochodzi od słowa, oznaczającego osobę niezależną i szukającą własnych ścieżek. Może nie jest tak niepokorny jak popularny brat, nadal jednak stawia na unikatowe doświadczenia. Przez świat podąża za pomocą swojego instynktu. Jak maverick będzie przeżywać sztukę kulinarną? Z ciekawością i otwartością. Poszukując wyjątkowych smaków, odważnych zestawień składników i fascynujących historii, płynących od szefów kuchni. MaverickFest to też część multidyscyplinarnej kampanii Where Next?, prowadzonej przez jedną z marek alkoholowych.
Sprawdźcie rozmowę z Adą Sokół, która brała udział w kampanii Where Next? jako artystka 3D
Kolektywny umysł członków redakcji Going. MORE