Czytasz
Słodka na co dzień. God.wifi wypuszcza solowe numery

Słodka na co dzień. God.wifi wypuszcza solowe numery

Każda osoba, która chciałaby zmieścić god.wifi w jednej szufladce, jest z góry skazana na porażkę. Mistrzyni Polski w BMX, fotografka, reżyserka… a teraz także muzyczna gwiazda.

Talenty Wiktorii Maciuk, jak prywatnie nazywa się artystka, doceniła marka Converse, która postanowiła wspierać jej muzyczne kroki i pomóc w produkcji klipów do piosenek everyday oraz sweet. To część współpracy w ramach programu All Stars, skierowanego do młodych kreatywnych influencerów, którzy wyrażają wartości istotne dla brandu. Projekt ma za zadanie wspierać tę globalną społeczność w rozwijaniu pasji i wprowadzaniu w życie śmiałych, nowatorskich wizji z zakresu muzyki, sztuki, stylu i sportu.

Co więcej, w ramach społeczności All Stars powstała inicjatywa All Star Project. Wszystko, by wspierać młodych i kreatywnych mentorsko oraz finansowo. Od 2021 roku Converse na patronat 85 projektów przeznaczył aż milion dolarów! W tym roku Converse wybrał 3 laureatki z Polski, których zadaniem było stworzenie 3 indywidualnych projektów. Jedną z nich jest właśnie Wiktoria.

everyday – god.wifi

God.wifi podkreśla, że jakość wizualna jest kluczowa w promocji jej twórczości, dlatego skupia się na wysokiej jakości grafikach, zdjęciach i wideo, które idealnie współgrają z jej estetyką – czytamy w materiałach prasowych. I rzeczywiście, w klipie do everyday, za który odpowiadają Martix Navrot & Jagoda Wójtowicz (Eternal Engine) Wiktoria śmiało nurkuje w płynnym cyfrowym świecie. Muzycznie porusza się natomiast w polu hyperpopu, drum & bassu i indie popu. Kolejny numer, czyli sweet, to kontynuacja tej muzycznej drogi. Wiktoria pozwala nam zajrzeć do swojego prywatnego świata, wypełnionego słodyczą i estetyką zglitchowanego internetu z przełomu lat 90. i 00.

sweet – god.wifi

God.wifi – jedyna Internaziomalka, która mogłaby pojechać na olimpiadę [WYWIAD z 2021 roku]

Copyright © Going. 2021 • Wszelkie prawa zastrzeżone