Jesienna trasa Maty już wyprzedana, ale wciąż możecie się na niej pojawić! Jak?
Jak dobrze znacie utwory i historie związane z ulubionymi wykonawcami? Teraz możecie przetestować swoją wiedzę w konkursie Mastercard Music. Nagroda? Bilet za symboliczną złotówkę przy płatności kartą Mastercard. Na pierwszy ogień idzie Mata i jego wyprzedane już tournée MATA TOUR 2040.
Muzyka to nie tylko dźwięki – to styl życia, emocje i wspomnienia, które zostają z nami na zawsze. Mastercard doskonale to rozumie i prezentuje już piątą odsłonę projektu Mastercard Music. Przypomina nim, że światła reflektorów kierują się nie tylko na scenę, ale i na widownię. Pasja fanów staje się bowiem przepustką do niezapomnianych przeżyć.
Mata i Oki, Kacperczyk i Daria Zawiałow… Sprawdźcie polskie premiery ostatnich dni wakacji!
Czy musimy przedstawiać Wam Matę?
3 miliony słuchaczy na Spotify i numer jeden w Polsce. Od połowy sierpnia dwie EP-ki naszpikowane przebojami — tropikalne 2039: Złote Piaski z masą gości i poważniejsza w tonie 3347, czyli współpraca z Okim. Wymieniać dalej? 5 Fryderyków. 7 diamentowych singli, 100 dni do matury z jednym diamentem i Młody Matczak z podwójnym (jako pierwszy rapowy album nad Wisłą!).
Mata, rapowy człowiek-instytucja, który może pochwalić się wszystkimi powyższymi osiągnięciami, w październiku rusza na halową trasę koncertową po największych polskich miastach. W ramach MATA TOUR 2040 odwiedzi Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Gdańsk i Warszawę. Bilety na tournée są już wyprzedane, ale ci, którzy nie zdążyli w porę się w nie zaopatrzyć, nie zostaną z pustymi rękami. Wystarczy wziąć udział w konkursie Mastercard Music. Na czym polega?
Mastercard Music. Jak to działa?
Akcję podzielono na 3 etapy, a każdy z nich jest dedykowany innemu artyście i artystce. Do 22 września powalczycie o bilet na koncert Młodego Matczaka. Nazwiska kolejnych muzyków biorących udział w kampanii zostaną ogłoszone pod koniec września i października.
Po zarejestrowaniu na stronie mastercardmusic.pl czeka na Was quiz sprawdzający wiedzę o życiu i twórczości Maty. Im lepiej znacie jego teksty i historie, tym większa szansa na nagrodę. Na podstawie liczby poprawnych odpowiedzi narzędzie codziennie wyłania zwycięzców, którzy następnie otrzymają e-mail z kodem do zakupu biletu za 1 zł na koncert artysty na platformie Going. W zabawie można brać udział codziennie, ale jeden użytkownik może wygrać tylko jedną wejściówkę na występ danego wykonawcy.

Nowa odsłona Mastercard Music to jednak nie tylko quizy i bilety. Na Instagramie Mastercard pojawił się też konkurs z limitowanymi Mystery Priceless Boxami zaprojektowanymi przez artystę. To świetny rarytas dla idoli Młodego Matczaka!
Muzyka, która definiuje Gen Z
Nie jest tajemnicą, że pokolenie Z żyje muzyką. Mastercard przywołuje badania, z których wynika, że aż 81% młodych ludzi woli słuchać swojej ulubionej piosenki na żywo niż robić cokolwiek innego na świecie (!). Nic dziwnego, że koncert w pierwszym rzędzie to dla wielu z nich doświadczenie absolutnie bezcenne. Mastercard Music idealnie wpisuje się w ten trend – nagradza fanów za to, że muzykę traktują jak coś więcej niż playlistę w tle.

