Mata ma dryg do niespodziewanych współprac z markami – tym razem jego twórczość wsparła FC Barcelona.
Mata i FC Barcelona to hit sieci
Kilka dni temu hiszpański klub rozegrał mecz z Celtą Vigo, który zresztą wygrał 3:2. Choć początkowo FC Barcelona przegrywała 0:2, to na jej konto wpadły trzy bramki, w tym dwie Roberta Lewandowskiego.
Na stadionie klasycznie wyświetlane były reklamy od sponsorów, między innymi od Spotify. Jedna rzecz nie umknęła zgromadzonym na stadionie fanom rapera. Na banerze muzycznej platformy streamingowej pojawiła się twarz Maty, co oczywiście miało za zadanie promowanie albumu <33. SBM Label poinformował, że Matczak jest pierwszym polskim raperem, któremu udało się trafić na reklamy wyświetlające się podczas meczu FC Barcelony, widoczne w trakcie międzynarodowej transmisji.
Na tym jednak nie skończyła się przygoda rapera z hiszpańskim klubem. Przed treningiem drużyny Mata spotkał się z Robertem Lewandowskim. Panowie przywitali się, pośmiali i zamienili ze sobą kilka słów, choć temat rozmowy nie jest nam znany. Niektórzy fani żartobliwie spekulują, że nowy utwór rapera może być związany z polskim piłkarzem, analogicznie do utworu Jeremy Sochan Okiego.
Wsparcie promocyjne
Po rozmowie raper miał także okazję przyjrzeć się treningowi jednego z najbardziej utytułowanych klubów piłkarskich na świecie. Co jednak jest też warte wspomnienia, to fakt, że FC Barcelona na swoim profilu na Instagramie zachęca obserwatorów do sprawdzenia muzyki Maty, odsyłając ich do najnowszego albumu. Nie ma się co dziwić, skoro zarówno klub jak i Mata współpracują ze Spotify. Raper jako jeden z nielicznych w Polsce miał np. okazję korzystać z nowych funkcji Spotify, m.in. odliczania do premiery nowego albumu.