Czytasz teraz
RestaurantWeekⓇ zaprasza na MaverickFest. Co w menu?
Lifestyle

RestaurantWeekⓇ zaprasza na MaverickFest. Co w menu?

Jeszcze tylko do 10 grudnia skorzystacie z wyjątkowego festiwalu butikowego, wykreowanego przez twórców RestaurantWeekⓇ. Chodzi o MaverickFest, czyli wydarzenie, celebrujące najlepszych szefów kuchni i ich kreatywność.

MaverickFest obejmuje blisko 40 restauracji w Warszawie i Krakowie. Każda z nich serwuje dedykowane menu, składające się z trzech dań (przystawka, danie główne i deser) oraz napoju. Ceny zaczynają się od 79 zł. Podobnie jak w przypadku RestaurantWeekⓇ, rezerwujemy i płacimy z góry. Dzięki temu na miejscu nic nas nie zaskoczy i możemy spokojnie oddawać się smakowym rozkoszom. A zdecydowanie jest z czego wybierać!

MaverickFest: z miłości do jedzenia

Mimo swojego kameralnego charakteru festiwal z pewnością zadowoli smakoszy o zróżnicowanych gustach. Wśród szefów biorących udział w akcji znajdziemy ekspertów m.in. od kuchni włoskiej, greckiej, gruzińskiej, tajskiej czy inspirujących się szeroko pojętą Azją. Poszczególne karty menu obfitują w dania na bazie aromatycznych sosów, mięsa, ryb, grzybów czy serów. To idealne smaki na chłodne zimowe wieczory. Każdy talerz i talerzyk wypełni wasze kubki smakowe poczuciem błogości.

Co ważne, cała akcja została zorganizowana w duchu szacunku do jedzenia. Możliwość wcześniejszej rezerwacji to nie tylko wygoda dla gości. Restauracje mogą przygotować dokładnie tyle potraw, ile ma trafić na stół. W ten sposób ograniczane jest marnowanie żywności. Założenie to dotyczy nie tylko MaverickFest, ale też wszystkich wydarzeń, które organizuje RestaurantClub.

Zobacz również
Miss AI

MaverickFest
fot. MaverickFest, materiały promocyjne

Kim jest Maverick?

Nazwa festiwalu pochodzi od słowa, oznaczającego osobę niezależną i szukającą własnych ścieżek. Może nie jest tak niepokorny jak popularny brat, nadal jednak stawia na unikatowe doświadczenia. Przez świat podąża za pomocą swojego instynktu. Jak maverick będzie przeżywać sztukę kulinarną? Z ciekawością i otwartością. Poszukując wyjątkowych smaków, odważnych zestawień składników i fascynujących historii, płynących od szefów kuchni. MaverickFest to też część multidyscyplinarnej kampanii Where Next?, prowadzonej przez jedną z marek alkoholowych.

Sprawdźcie rozmowę z Adą Sokół, która brała udział w kampanii Where Next? jako artystka 3D

Copyright © Going. 2024 • Wszelkie prawa zastrzeżone

Do góry strony