Celebracja jedzeniowych zachwytów. Przywitajcie jesień z Restaurant Week
Sekretarz redakcji Going. MORE. Publikował lub publikuje także na łamach…
W akcji bierze udział ponad 400 restauracji z 13 aglomeracji rozsianych po całym kraju. Wśród nich z pewnością znajdzie się ta, którą wyjątkowo polubią wasze kubki smakowe.
W lipcu polecaliśmy wam Fine Dining Week, czyli akcję adresowaną do tych, którzy szukają na talerzach elegancji i zaskoczenia. Uczestniczące w niej lokale proponowały degustacyjne, trzy- albo pięciodaniowe menu stanowiące ich wizytówkę. Po lecie pełnym intensywnych jedzeniowych wrażeń nadszedł czas na to, żeby znów oddać głos starszemu bratu inicjatywy. Nadchodzi jesienna edycja znanego i lubianego RestaurantWeekⓇ!
Podbiła serca Rumunów, a teraz trafiła nad Wisłę. Poznaj piekarnię Luca!
RestaurantWeekⓇ 2024: dekada smakowania
Zbliżające się wielkimi krokami wydarzenie będzie w tym roku dość szczególne – obchodzi bowiem okrągłe 10. urodziny. To świetna okazja do podsumowań, ale i fetowania. – Od dekady inspirujemy setki tysięcy Foodies do eksploracji nowych smaków i miejsc, promując kulturę restauracyjną w kraju. Nadchodząca edycja będzie więcej początkiem celebracji tylu lat pracy i tworzonych relacji z Gośćmi oraz restauracjami. A świętować będziemy cały rok! – mówi Paulina Piwko, dyrektorka marketingu w Restaurant Club. Przedstawicielka organizatora dodaje, że pierwszym, rzucającym się w oczy prezentem dla estetów jest odświeżona identyfikacja wizualna. Swoim stylem nawiązuje do ilustracji prasowych i designu klasycznych książek kucharskich.
Zasady gry? Takie same
Oprawa graficzna jest rzeczywiście inna, ale cel wydarzenia pozostaje ten sam. W RestaurantWeekⓇ wciąż chodzi o to, żeby odkrywać nowe smaki i miejsca. Do wyboru jest ponad 400 lokali rozsianych po 13 największych polskich aglomeracjach. Każda z nich proponuje dwa warianty menu, które składa się z trzech pozycji: przystawki, dania głównego oraz deseru. Nie zabraknie także czegoś orzeźwiającego z procentami lub bez. To rezultat włączenia w akcję sponsorów: marki Martini i Kinley.
Przekrój różnych smaków
W tak szerokiej ofercie każdemu uda się znaleźć coś apetycznego. Mięsożercy nie będą mieli problemu z wyszukaniem tatarów, steków czy owoców morza, a wegetarianie – ich roślinnych odpowiedników. Jedni postawią na bardziej klasyczne opcje, podczas gdy inni wybiorą restauracje poszukujące ekstrawagancji. Menu zapewniają też sporo okazji do kulinarnych podróży – od basenu Morza Śródziemnego, przez Azję Południowo-Wschodnią, aż po Gruzję czy Meksyk. Przykłady? Warszawska Kalimera oferuje chrupiące, uzupełnione sosem kardamonowym i figami kadaifi – charakterystyczne greckie ciasto filo. Poznańska Nadzieja stawia na pierogi z roślinnym mięsem i skwarkami z tempehu albo z dynią hokkaido. Katowickie MUNDO food&people przeniesie zaś do Argentyny dzięki mundo cachopo: podwójnej panierowanej piersi z kurczaka, którą nadziewają ser i szynka serano.
A co pozwala jeszcze bardziej cieszyć się całą akcją? Atutem wydarzenia pozostaje jego przystępna cena. Trzydaniowe doświadczenie z koktajlem kosztuje jedynie 69,99 zł + 5,98 zł opłaty rezerwacyjnej. Dzięki temu nasze portfele nie ucierpią, a brzuchy – nadal mocno się ucieszą. Do zobaczenia przy stolikach!
RestaurantWeekⓇ trwa w dniach 8 października – 17 listopada. Rezerwacji stolików można dokonać za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej akcji. Going. MORE jest partnerem medialnym przedsięwzięcia.
Sekretarz redakcji Going. MORE. Publikował lub publikuje także na łamach „newonce", „NOIZZ", „Czasopisma Ekrany", „Magazynu Kontakt", „Gazety Magnetofonowej" czy „Papaya.Rocks". Mieszka i pracuje w Warszawie.