Czytasz
SBM Label poszukuje rapowych talentów na TikToku

SBM Label poszukuje rapowych talentów na TikToku

SBM na TikToku

Popularna w środowisku rapowym akcja o nazwie SBM Starter wykreowana przez wytwórnię Solara i Białasa zmienia swoją dotychczasową formę. Tym razem właściciele labelu koncentrują się na TikToku. 

Nagraj na TikToku i zostań raperem w SBM

SBM Starter zaczyna poszukiwania nowych talentów na TikToku. Projekt od zawsze przyciągał masę aspirujących muzyków oraz zaciekawionych słuchaczy. Okazuje się jednak, że szefowie wytwórni postanowili jeszcze bardziej postawić na promocję akcji i połączyć swoje siły z popularnym tik tokowym twórcą, jakim jest użytkownik Łatwogang. W ten sposób powstał filmik zachęcający do udziału w nowej odsłonie startera. 

@sbm_label 50k lub kontrakt u nas, a o wszystkim opowie wam łatwogang. Bit do pobrania w bio ☝🏻 Regulamin na https://sbmstore.pl/sbm-starter-2023 #dc #SBMstarter ♬ SBM STARTER 2023 – SB Maffija

W krótkim wideo promującym, Solar wraz z Łatwogang wyjaśniają zasady gry, które są nieco inne niż zwykle. Wszystkie chętne osoby mają za zadanie nagrać TikToka, na którym nawijają pod bit stworzony przez Lanka. W akcji zostanie nagrodzonych dwóch zwycięzców, a jeden z nich zostanie wyłoniony poprzez największą ilość polubień pod swoim starterowym zgłoszeniem. Jeśli chodzi o głównego zwycięzcę, to tradycyjnie będzie on wybrany przez właścicieli wytwórni. Okazuje się, że zarówno jeden, jak i drugi szczęśliwiec może liczyć na mocne nagrody. Wybranek publiczności otrzyma 50 000 zł oraz możliwość nagrania piosenki, która trafi na kanał SBM. Natomiast na głównego zwycięzcę czeka oczywiście kontrakt płytowy z wytwórnią. 

Rewolucja negowana przez fanów

Od momentu wielkich roszad, które nastąpiły w SBM, wytwórnia coraz częściej spotyka się z falą krytyki dotyczącą ich działalności. Sytuacja nie poprawiła się w momencie ogłoszenia nowej odsłony startera, który znacząco opiera się na wykorzystaniu TikToka. W sieci można zobaczyć wiele komentarzy ukazujących niezadowolenie fanów. 

Sprawdź też

Warto jednak zwrócić uwagę na techniki reklamowe wykorzystywane przez branżę muzyczną na całym świecie. To, że TikTok króluje, nie ulega żadnej wątpliwości. Większość piosenek, płyt, czy teledysków jest promowanych właśnie za pomocą tej aplikacji. Czy chcemy, czy nie Tik Tok stał się ogromną machiną promocyjną, której nie powinno się pomijać. Wobec tego nie powinniśmy się dziwić, że SBM Label idzie z duchem czasu i wykorzystuje narzędzia pozwalające na dotarcie do jak największej ilości osób. 

Czytajcie więcej o polskim rapie tutaj!

Copyright © Going. 2021 • Wszelkie prawa zastrzeżone