Kolektywny umysł członków redakcji Going. MORE
Chwilowe zawieszenie działalności klubów, brak imprez i didżejskich występów w realnym świecie nie oznacza wcale braku nowych inicjatyw. The Blue Oyster to najnowsza z nich!
Najnowszy projekt klubu Luzztro to rodzima odpowiedź na rozpoznawalne na całym świecie radiowe streamingi amsterdamskiego Red Light Radio czy berlińskiego HÖR. Już od najbliższego poniedziałku (11 maja), w centrum Warszawy wystartują pierwsze didżejskie sety transmitowane na żywo prosto ze studia The Blue Oyster przy Alejach Jerozolimskich.
Czego zatem spodziewać się po nowej platformie oferującej didżejskie streamingi online? Na pewno różnorodnego programu i nie zamykania się na żadne gatunki. Tak przynajmniej przekonują ludzie odpowiedzialni za The Blue Oyster i na to wskazuje pierwsza, ogłoszona dzisiaj, ramówka na tydzień 11-17 maja. „The Blue Oyster to także próba stworzenia namiastki kultury klubowej, która z wiadomych przyczyn, zatrzymała się z dnia na dzień. Transmisje będą odbywały się codziennie (godziny poniżej) w przeszklonym okienku w samym centrum stolicy, które będziecie mogli oglądać na naszych kanałach social media.” – dodają organizatorzy.
Na kilka szybkich pytań złapaliśmy Kacpra Ponichterę, odpowiedzialnego za działania PR-owe Luzztra i Jasnej 1, a teraz również i The Blue Oyster:
Jaka idea stoi za projektem The Blue Oyster, co chcecie poprzez tę platformę przekazać, osiągnąć?
The Blue Oyster to niejako próba stworzenia namiastki clubbingu za którym wszyscy tak bardzo tęsknimy. To także miejsce, gdzie będą możliwe codzienne, regularne spotkania z naszymi ulubionymi artystami, ale także okazja dla wszystkich młodych adeptów sztuki didżejskiej, którzy chcieliby pokazać się szerszej publiczności. Bardzo brakowało nam spotkań w klubie, obcowania z muzyką, dlatego powstało The Blue Oyster, aby podtrzymywać to klubowe comunnity.
Jakie zasady ustaliliście podczas planowania programu?
Zasada jest prosta: brak ograniczeń i prywaty. Jesteśmy dla wszystkich bez wyjątku, ale program układany jest według pewnego porządku, i tak: w poniedziałki posłuchamy nowych twarzy, minimali, micro house, wtorki to ukłon w kierunku czarnych brzmień, r’n’b, trap, ale także lekki flirt z komercją, środa to zawsze ukłon w kierunku gatunków jak d’n’b, psytrance, break, jungle, ale także przeplatane klasycznym housem, czwartki to ukłon w kierunku miłośników melodic techno, tech-house, piątkowe audycje to proper techno, sobota disco, house, a niedziela miejsce na relaks, downtempo, chillout, world music od czołówki polskiej sceny
Czy do udziału może zgłosić się każdy, jeśli tak, w jaki sposób?
Tak, każdy! Wystarczy napisać do nas na booking@theblueoyster lub na jednym z kanałów SM (IG lub FB), a miejsce dostanie każdy, kto grać potrafi.
Gdzie będzie można oglądać transmisje?
Facebook (The Blue Oyster) oraz YouTube. Dodatkowo pojawiać się będą podcasty i zapisy audio na kanale SoundCloud.
Poniżej możecie sprawdzić program na najbliższy tydzień, obserwujcie kanały The Blue Oyster i wypatrujcie w Going. kolejnych informacji na temat tej platformy:
Przypominamy też, że klub Luzztro bierze udział w naszej akcji Bilet Wsparcia, w ramach którego możecie wspierać swoje ulubione kluby, agencje czy inicjatywy. Jeśli nie mieliście okazji posłuchać naszej rozmowy z Kacprem Ponichterą w ramach Biletu Wsparcia Live, możecie odpalić sobie go na naszym kanale YouTube.
Pamiętajcie, że profilaktyka, higiena i przestrzeganie zasad w kontaktach międzyludzkich to teraz bardzo istotne sprawy. Poniżej przeklejamy Wam ważną informację:
– często i dokładnie myj ręce, używając mydła i wodySPRAWDŹ TEŻ
– kiedy kaszlesz lub kichasz, zakrywaj usta i nos – najlepiej chusteczką lub rękawem
– zachowaj co najmniej 1.5 metra odległości od osób, które kaszlą i kichają
– unikaj skupisk ludzkich. Stosuj się do zaleceń i komunikatów dotyczących przeciwdziałania koronawirusowi
Jeśli masz objawy lub kontakt z osobą zakażoną, powiadom o tym telefonicznie stację sanitarno-epidemiologiczną pod numerem 800-190-590
Nie panikujcie, uważajcie!
Kolektywny umysł członków redakcji Going. MORE