Szefowa działu kreatywnego Going. Pisze i rozmawia o książkach, feminizmie…
Janusz Walczuk łączy siły z Converse. Raper, wokalista, producent muzyczny i realizator dźwięku w jednej osobie został właśnie lokalnym ambasadorem kultowej marki streetwearowej. Going. jest partnerem współpracy.
– Cieszę się, że zyskałem zaufanie tak dużego brandu. Converse będzie mi towarzyszyć w najważniejszych momentach tego roku. Mamy do zrobienia wspólnie dużo ciekawych projektów i wierzę, że stworzymy coś naprawdę dobrego! – podkreśla Janusz Walczuk.
Jak zapowiada artysta, czekają go intensywne miesiące, pełne wielu nowych wyzwań. – Przede mną prawdziwy “egzamin z dojrzałości”, po którym będę miał najdłuższe wakacje w życiu – a więc przestrzeń i czas na eksplorowanie świata, samorealizację oraz testowanie własnych możliwości i pomysłów. Cieszę się, że mam po swojej stronie partnera, który idzie ze mną tą samą drogą – dodaje.
Converse również nie kryje entuzjazmu na myśl o rozpoczynającej się współpracy. Partnerstwo marki i artysty oparte jest na wspólnych celach, bliskich całemu pokoleniu Z: stawianiu na innowacje i rozwijanie swojego potencjału w oparciu o niezależność.
– Wyznajemy takie wartości jak inkluzywność, otwartość na społeczność i wsparcie środowisk LGBTQ+. Wspieramy też młodych, dając im narzędzia i przestrzeń do wyrażania siebie i rozwijania kreatywności. Te elementy, choć podstawowe, są dla nas i dla naszych Ambasadorów fundamentalne – dzieli się Jacek Chałupka, Communications Specialist w Orbico Group, czyli dystrybutor marki w Polsce.
Współpracę promuje wyjątkowa sesja zdjęciowa wykonana przez fotografa Pawła Fabjańskiego (ShootMe).
Świeżo upieczeni partnerzy szykują dla Was masę atrakcji i wydarzeń specjalnych. Wypatrujcie ich na IG: u Converse i u Janusza.
Szefowa działu kreatywnego Going. Pisze i rozmawia o książkach, feminizmie i różnych formach kultury. Prowadzi audycję / podcast Orbita Literacka. Prywatnie psia mama.