Czytasz
Margot Robbie nie zgodziła się na przesunięcie premiery „Barbie”

Margot Robbie nie zgodziła się na przesunięcie premiery „Barbie”

Margot Robbie Barbie

Barbie” osiągnęła największy dochód w historii premiery filmowej, a „Oppenheimer” stał się najbardziej dochodowym filmem biograficznym wszech czasów. Ruch Barbenheimer zawładnął światem, jednak nie obyło się bez podchodów.

Margot Robbie o starciu Barbie z Oppenheimerem

Sukces filmu Barbie w reżyserii Grety Gerwig przeszedł wszelkie oczekiwania. Miesiące po premierze fani wciąż mają go w pamięci. W niedawnej rozmowie w ramach serii Actors on Actors dla Variety Margot Robbie, odtwórczyni roli Barbie, rozmawiała z Cillianem Murphym, który wystąpił w innym bardzo oczekiwanym filmie, czyli Oppenheimerze. Miał on premierę tego samego dnia co Barbie i dał początek movementowi nazywanemu Barbenheimer.

W serii Actors on Actors Robbie ujawniła, że przed pojawieniem się filmów w kinach otrzymała telefon od producenta Oppenheimera. Charles Roven poprosił ją o zmianę daty premiery Barbie, aby produkcje nie wyszły tego samego dnia.

Jeden z waszych producentów, Chuck Roven, do mnie dzwonił, ponieważ wcześniej współpracowaliśmy przy kilku projektach. I powiedział coś w stylu: »Myślę, że powinniście zmienić swoją datę«. A ja na to: »Nie zmieniamy naszej daty. Jeśli boisz się rywalizacji z nami, to ty zmień swoją datę«. A on na to: »Nie zmieniamy daty. Po prostu myślę, że byłoby dla was lepiej zmienić«. A ja na to: »Nie zmieniamy!«

Barbie i Oppenheimer w jednym filmie? Nadchodzi Barbenheimer

Kto pierwszy, ten lepszy?

Universal pierwszy umieścił Oppenheimera w kalendarzu premier. Dopiero później Warner Bros. ogłosiło, że Barbie również zostanie wypuszczona tego samego dnia. Podejrzewano, że to przez spięcia w relacjach między Nolanem a Warner Bros. z powodu jego odejścia z tego studia po dwóch dekadach, by zrealizować wspomniany film w Universalu. Niemniej jednak twórca w zeszłym miesiącu zapewnił, że nie ma napięć między nim a studiem filmowym.

Sprawdź też

Podczas premiery Barbie i Oppenheimera zastanawiano się, który z filmów osiągnie większy sukces w box office. Różowa strona zdecydowanie wygrała, zbierając ponad miliard 400 milionów dolarów w porównaniu do 950 milionów dolarów Oppenheimera. Chociaż Barbie utrzymywała się w czołówce box office przez ponad dwa miesiące, zjawisko Barbenheimer przyniosło korzyści obu produkcjom. Trend oglądania filmów jednocześnie przyciągnął publiczność, która być może nie zdecydowałaby się na żadnego z nich, gdyby miały one inne daty premiery.

Copyright © Going. 2021 • Wszelkie prawa zastrzeżone