Muzyka

Oki w reklamie MISS TI. Czy dostaniemy mochi rapera?

oki miss ti

Fani, manifestując współpracę Młodego Jeżyka z Quebonafide, zapewne na myśli mieli coś innego niż nowy smak japońskich lodów. W weekend marka MISS TI udostępniła materiał, który sugeruje, że Oki coś z nią stworzył.

Czym jest biznes Quebonafide?

Quebo od dawna nie kryje sympatii do napojów i słodyczy z Azji. Najpierw o MATCHA LATTE i BUBBLETEA rapował, a później wprowadził je sygnowane własną marką na rynek. Wakacyjny pop-up z warszawskich schodków szybko przeniósł się do Krakowa, a następnie sklepów w całym kraju.

Po różnych zawirowaniach z napojami milk tea i matcha latte, różnymi kremami i tradycyjnymi lodami na patykach, MISS TI buduje silną pozycję, jeśli chodzi o mochi. Automaty z mrożonymi ciasteczkami w mące ryżowej znajdziemy dziś w różnych galeriach handlowych i foodhallach w aż 11 polskich miastach. Powstały już przekąski o smaku chociażby mango, kokosa, wspomnianej japońskiej herbaty, popcornu, truskawki czy liczi.

Bilety na koncerty Okiego znajdziecie tutaj!

Quebonafide, Oki i Kukon w reklamach MISS TI

W niedzielę wieczorem na swoim Instagramie firma MISS TI opublikowała krótki filmik, na którym odwrócony tyłem do kamery Oki w charakterystycznych dla niego włosach podrzuca zielone jabłko. Jest to smak, który do tej pory nie zagościł na sklepowych półkach z mochi, co wśród entuzjastów deseru wzbudziło przekonanie o nadchodzącej współpracy z autorem ERY47. – MISS TI 蒂小姐 JEST 47 – czytamy w opisie reelsa.

Młody Jeżyk nie jest jednak pierwszym raperem, którego możemy dostrzec w reklamie marki Quebo. Na początku 2023 roku w wyjątkowym spocie orzechowe kremy promował Kukon. Reprezentant Ogrodów do tej pory nie doczekał się własnego produktu. Oby z lubinianinem było inaczej!

Zobacz również
Billy Idol

Nie tylko chrupki. Bambi ma też własne napoje!

Copyright © Going. 2024 • Wszelkie prawa zastrzeżone

Do góry strony