
Fani, manifestując współpracę Młodego Jeżyka z Quebonafide, zapewne na myśli mieli coś innego niż nowy smak japońskich lodów. W weekend marka MISS TI udostępniła materiał, który sugeruje, że Oki coś z nią stworzył.
Czym jest biznes Quebonafide?
Quebo od dawna nie kryje sympatii do napojów i słodyczy z Azji. Najpierw o MATCHA LATTE i BUBBLETEA rapował, a później wprowadził je sygnowane własną marką na rynek. Wakacyjny pop-up z warszawskich schodków szybko przeniósł się do Krakowa, a następnie sklepów w całym kraju.
Po różnych zawirowaniach z napojami milk tea i matcha latte, różnymi kremami i tradycyjnymi lodami na patykach, MISS TI buduje silną pozycję, jeśli chodzi o mochi. Automaty z mrożonymi ciasteczkami w mące ryżowej znajdziemy dziś w różnych galeriach handlowych i foodhallach w aż 11 polskich miastach. Powstały już przekąski o smaku chociażby mango, kokosa, wspomnianej japońskiej herbaty, popcornu, truskawki czy liczi.
Bilety na koncerty Okiego znajdziecie tutaj!
Quebonafide, Oki i Kukon w reklamach MISS TI
W niedzielę wieczorem na swoim Instagramie firma MISS TI opublikowała krótki filmik, na którym odwrócony tyłem do kamery Oki w charakterystycznych dla niego włosach podrzuca zielone jabłko. Jest to smak, który do tej pory nie zagościł na sklepowych półkach z mochi, co wśród entuzjastów deseru wzbudziło przekonanie o nadchodzącej współpracy z autorem ERY47. – MISS TI 蒂小姐 JEST 47 – czytamy w opisie reelsa.
Młody Jeżyk nie jest jednak pierwszym raperem, którego możemy dostrzec w reklamie marki Quebo. Na początku 2023 roku w wyjątkowym spocie orzechowe kremy promował Kukon. Reprezentant Ogrodów do tej pory nie doczekał się własnego produktu. Oby z lubinianinem było inaczej!