Wiosenna kolekcja Elementy to skandynawski styl z odrobiną szaleństwa
Szefowa działu kreatywnego Going. Pisze i rozmawia o książkach, feminizmie…
Kampania City delights pokazuje ubrania Elementów tam, gdzie sprawdzają się najlepiej, czyli na pełnych słońca ulicach tętniących życiem miast.
Elementy to firma odzieżowa, stawiająca na wysoką jakość, przejrzystość cen i transparentność produkcji. Oznacza to zatem, że na ich stronie internetowej znajdziemy dokładną rozpiskę kosztów wykonania danego ubrania (materiał, koszt pracy i utrzymania firmy, podatki). Każdy zakup to także wsparcie dla inicjatyw społecznych! Cały proces – od wzoru sukienki czy spodni do finalnego produktu – mieści się na terenie Polski, a w większości na warszawskiej Pradze. To kolejna ważna dla marki część tożsamości. Lokalność jest bowiem częścią odpowiedzialnego podejścia do ekologii.
Najnowsza kapsułowa kolekcja marki to minimalizm rodem z ulic Skandynawii, zmieszany z duchem wolności i kreatywności. Brand połączył siły z fotografką mody ulicznej Asią Typek. Powstała z tego mariażu sesja zdjęciowa sprawia, że mamy ochotę wyskoczyć na miasto do pobliskiej kawiarni lub miejscówki gdzieś nad Wisłą. Wiosna i lato dawno nie wyglądały tak dobrze!
Jak podkreślają Elementy, kolekcja podoła codziennym wyzwaniom, pędowi miasta i sprawdzi się doskonale przy budowaniu stylizacji day to night na niezliczone letnie okazje. Są idealnym wyborem dla osób, które cenią sobie wygodę i styl w równych proporcjach.
Sprawdź też: rozmawiamy z założycielką marki ubrań Ready to Rave
Szefowa działu kreatywnego Going. Pisze i rozmawia o książkach, feminizmie i różnych formach kultury. Prowadzi audycję / podcast Orbita Literacka. Prywatnie psia mama.